立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4515
Ka_wai 寫道: 你要係個公仔到right click再"kan" "內容""然後再copy成條URL,跟住再返去message上面"kan" "IMG"再paste番成條link落去呀然後再enter~~明唔明呀?
伯爵府
積分: 16171
Kwan 寫道: 得o拿得o拿, 好野
積分: 15685
Kwan 寫道: ka_wai, 多謝 & 唔該晒!
cherly 寫道: Kwan, 上星期打電話比你你行開咗,如你飛線番公司我找亞 kwan 會否不太好??
積分: 15050
cherly 寫道: 其實由 Bebe 出世開始我就學習 “放手” 架啦, 跌得唔甘唔理佢、 滿月就帶佢四圍去 & 比唔同既人抱佢同佢玩、 如果所有飽&暖&尿片乾爽一切條件冇問題而佢喊的話,都盡量唔會抱佢太多 未足一歲便上 pg 見多 d 其他小B 等等 不過 Bebe 本性比較豪邁是獨立的主要原因至真!
cherly 寫道: 話時話,噚晚咁旺場,今朝咁靜呢?粒豆又失踪?
Kwan 寫道: cherly, 整到公仔未呀
sabina_bb 寫道: d公仔真係好cute, 不過我唔想再浪費我d時間去摷公仔. :mrgreen: 你知我可突然要返出黎
cherly 寫道: 識啦!
Ka_wai 寫道: 明架啦~~
sabina_bb 寫道: 咁你地post多d公仔出黎比我睇 係呢, 豆又咩事呀 聽日返黎追message佢會好辛苦架 而且我地今晚仲會上黎
Ka_wai 寫道: 到時我襯家一定會好
子爵府
積分: 10963
cherly 寫道: 瞓瞓下突然 :-( 醒果個係 Bebe呀! 可能玩得開心得滯??
cherly 寫道: 我就覺得collin 佢好文靚好聽話,成場坐定定,好正!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy