跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4515


1201#
發表於 05-8-22 10:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

但 smile center right click 冇反應?

Ka_wai 寫道:
你要係個公仔到right click再"kan" "內容""然後再copy成條URL,跟住再返去message上面"kan" "IMG"再paste番成條link落去呀然後再enter~~明唔明呀?
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


1202#
發表於 05-8-22 10:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Kwan 寫道:

得o拿得o拿, 好野


kwan,


伯爵府

積分: 15685


1203#
發表於 05-8-22 10:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

ka_wai,
多謝 & 唔該晒!


大宅

積分: 4515


1204#
發表於 05-8-22 10:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Kwan,

上星期打電話比你你行開咗,如你飛線番公司我找亞 kwan 會否不太好??

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


1205#
發表於 05-8-22 10:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Kwan 寫道:
ka_wai,
多謝 & 唔該晒!


唔使客氣~~


伯爵府

積分: 15685


1206#
發表於 05-8-22 10:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

基本上d周圍的同事都知我個網名架o拿, 不過可以找周小姐啦, thanks
cherly 寫道:
Kwan,

上星期打電話比你你行開咗,如你飛線番公司我找亞 kwan 會否不太好??


伯爵府

積分: 15685


1207#
發表於 05-8-22 10:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly,
整到公仔未呀


伯爵府

積分: 15050


1208#
發表於 05-8-22 10:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
其實由 Bebe 出世開始我就學習 “放手” 架啦,
跌得唔甘唔理佢、
滿月就帶佢四圍去 & 比唔同既人抱佢同佢玩、
如果所有飽&暖&尿片乾爽一切條件冇問題而佢喊的話,都盡量唔會抱佢太多
未足一歲便上 pg 見多 d 其他小B 等等
不過 Bebe 本性比較豪邁是獨立的主要原因至真!

原來bebe咁早上pg架 collins1.5歲先開始上咋. 我怕好多細菌


伯爵府

積分: 15050


1209#
發表於 05-8-22 10:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
話時話,噚晚咁旺場,今朝咁靜呢?粒豆又失踪?

豆唔係度會差小小 wandy可能又上左去食早餐, 可能下午會好小小.


伯爵府

積分: 15050


1210#
發表於 05-8-22 10:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Ka_wai 寫道:
你要係個公仔到right click再"kan" "內容""然後再copy成條URL,跟住再返去message上面"kan" "IMG"再paste番成條link落去呀然後再enter~~明唔明呀?

d公仔真係好cute, 不過我唔想再浪費我d時間去摷公仔. :mrgreen: 你知我可突然要返出黎


大宅

積分: 4515


1211#
發表於 05-8-22 10:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

識啦!

Kwan 寫道:
cherly,
整到公仔未呀
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


1212#
發表於 05-8-22 10:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

sabina_bb 寫道:
d公仔真係好cute, 不過我唔想再浪費我d時間去摷公仔. :mrgreen: 你知我可突然要返出黎


明架啦~~


伯爵府

積分: 16171


1213#
發表於 05-8-22 10:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
識啦!



伯爵府

積分: 15050


1214#
發表於 05-8-22 10:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Ka_wai 寫道:
明架啦~~

咁你地post多d公仔出黎比我睇 係呢, 豆又咩事呀 聽日返黎追message佢會好辛苦架 而且我地今晚仲會上黎


伯爵府

積分: 15050


1215#
發表於 05-8-22 10:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly
點解你晚上唔上黎chat既


伯爵府

積分: 16171


1216#
發表於 05-8-22 11:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

sabina_bb 寫道:
咁你地post多d公仔出黎比我睇 係呢, 豆又咩事呀 聽日返黎追message佢會好辛苦架 而且我地今晚仲會上黎


到時我襯家一定會好


伯爵府

積分: 15050


1217#
發表於 05-8-22 11:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Ka_wai 寫道:
到時我襯家一定會好

惡怕佢會怕辛苦唔追message都似


子爵府

積分: 10963


1218#
發表於 05-8-22 11:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

to all,
[size=xx-large]Morning!


子爵府

積分: 10963


1219#
發表於 05-8-22 11:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
瞓瞓下突然 :-( 醒果個係 Bebe呀! 可能玩得開心得滯??

cherly,
可能bebe大叫左好多次,好深刻印象,所以咪 :-( 醒囉!


子爵府

積分: 10963


1220#
發表於 05-8-22 11:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
我就覺得collin 佢好文靚好聽話,成場坐定定,好正!!

yeah!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo