想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1201#
發表於 11-8-12 22:23 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-12 22:01
你返QMH定健康院覆黃?
叮叮嗰時返西營盤健康院,一星期一次,要個指數落到70以下,就唔使再返。



...

我都係去西營盤健康院嫁..依家隔日一次lor...今日第二次..希望退得快d唔駛返去喇....


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1202#
發表於 11-8-12 22:27 |只看該作者

引用:Quote:small531+發表於+11-8-12+19:14+我冇

原帖由 悅同 於 11-08-12 發表
薑醋我驚唔夠,因為我老公有條水蛇春咁長的list要派,激死!但我有大把酒,可以請大家食雞酒。希 ...
雞酒我就唔食喇,會敏感。
我過嚟睇bb得唔得?




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1203#
發表於 11-8-12 22:30 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-12+19:09+我老公話

原帖由 hunghung215 於 11-08-12 發表
我果時3腫3消就生得了~
Me 2




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1204#
發表於 11-8-12 22:33 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-12+21:03+如果落到

原帖由 hunghung215 於 11-08-12 發表
我唔知正苦係點呀,
我同我同房都係REMOVE尿喉後, 先可以落床
政府都一樣,remove咗尿喉,就會叫嬸嬸扶你試吓落床&去廁所。





子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1205#
發表於 11-8-12 22:35 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-12+22:01+你

原帖由 sasa888 於 11-08-12 發表
我都係去西營盤健康院嫁..依家隔日一次lor...今日第二次..希望退得快d唔駛返去喇.... ...
可能叮叮照過燈,所以唔使去咁密。




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1206#
發表於 11-8-12 22:38 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 25

呢幾日公司好多嘢做,完全冇時間上嚟。
因為每日已經jit咗d時間去泵奶,再蛇上嚟就唔知要做到幾點先放工喇!
不過我日日放工都冇追post架!




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1207#
發表於 11-8-12 22:40 |只看該作者

引用:呢幾日公司好多嘢做,完全冇時間上嚟。 因

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-12 發表
呢幾日公司好多嘢做,完全冇時間上嚟。
因為每日已經jit咗d時間去泵奶,再蛇上嚟就唔知要做到幾點先放工喇 ...
係有追post先啱!




伯爵府

積分: 17022


1208#
發表於 11-8-12 22:47 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-12+18:48+你生完之

原帖由 sasa888 於 11-08-12 發表
其實唔覺插左尿喉嫁...因為都唔知幾時插既...
我估落麻醉劑後插




伯爵府

積分: 17022


1209#
發表於 11-8-12 22:49 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-12+18:25+夠24

原帖由 sasa888 於 11-08-12 發表
好似剛剛夠...

唔駛驚其實點都要痛, 睇下之前痛(順產)定之後痛(開刀)
總之就驚啦




水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1210#
發表於 11-8-12 22:50 |只看該作者

引用:Quote:small531+發表於+11-8-12+19:50+我個

原帖由 悅同 於 11-08-12 發表
東區平時檢查都無大6人架,但去日間醫院先見到大6人,佢地都分開處理,所以平時檢查好快,並且無大6人。但 ...
因為佢地冇分開,
不過我個陣係產後房啲大陸人好多正常,
唔嘈,大家都靜靜休息




伯爵府

積分: 17022


1211#
發表於 11-8-12 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sasa888+於+11-08-12+發表我

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-12 發表
可能叮叮照過燈,所以唔使去咁密。
超燈好有用,我朋友個bb都有照




水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1212#
發表於 11-8-12 22:51 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-12+19:38+我淨

原帖由 悅同 於 11-08-12 發表
咁我留d薑醋比你食啦!
我其實淨係食豬腳,唔食egg同薑嫁




伯爵府

積分: 17022


1213#
發表於 11-8-12 22:53 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-12+19:26+細~~

原帖由 small531 於 11-08-12 發表
8月16日....
一切順利




水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1214#
發表於 11-8-12 22:53 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-12+18:53+我99

原帖由 sasa888 於 11-08-12 發表
係喇...我依家日日都要出去lor..其實冇得坐月...
把鬼坐月最忙




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1215#
發表於 11-8-13 00:58 |只看該作者
黑白卡
1.2少奶
2.hunghung
3.悅同
4.sasa
5.kiki


布書
1.悅同
2.2少奶

仲有冇人要...同埋仲有冇人加單...我訂架啦~~~幾日都唔見vana...唔知佢要唔要tim...



哈哈


大宅

積分: 3913


1216#
發表於 11-8-13 01:03 |只看該作者
HIHI~大家好


侯爵府

積分: 21177


1217#
發表於 11-8-13 07:55 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 22:50
因為佢地冇分開,
不過我個陣係產後房啲大陸人好多正常,
唔嘈,大家都靜靜休息

大家都倦到死,如果仲係度嘈,真係超煩。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1218#
發表於 11-8-13 07:58 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 22:01
消左即係唔會覺得腫...好似冇陀b 之前咁架...如果真係腫...腫到係用少少力按一下隻腳...係會見到有指痕架.. ...

lee幾日開始有dd經痛feel,琴晚仲強烈到痛醒,雖然未有規律,但我諗差唔多生得啦!下星期一就足月啦!

但住多一排先出世好d,我想bb6 lbs幾,唔好太大,唔好大細就完美啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1219#
發表於 11-8-13 07:59 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 22:53
把鬼坐月最忙,

慘慘呀!坐月最忙!聽到都唔happy

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1220#
發表於 11-8-13 08:00 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-12 22:27
雞酒我就唔食喇,會敏感。
我過嚟睇bb得唔得?

你都唔怕遠,我當然歡迎啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo