跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17947


1201#
發表於 05-11-24 10:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

又睇唔出謙謙得18磅幾.
我以為我仔奀, 稱落差唔多


子爵府

積分: 12555


1202#
發表於 05-11-24 10:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

[size=large]算.....原來你兩公婆仲恩愛,閒時已經送嘢。
[quote]
Valeriemama 寫道:

EEE.....E 個題目
我同老公無話要係 d 乜日子送野比對方
有時行街覺得對方需要又有多餘 $ 咪買黎氹吓對方開心 law
今日西田大減價
老公知我怕涷話要去買張新羽 x 被比我
咁算唔算送野??



[quote]
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17682


1203#
發表於 05-11-24 10:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

叻姐,
fish 都一d 反應都冇wor
Valeriemama 寫道:

見你地個個都話轉咗 9 粉
小朋友食得好好呀
去 ng ng 好咗呀
點解我都睇唔到 valerie 有任何改變既


侯爵府

積分: 24274


1204#
發表於 05-11-24 10:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

魚:
要99咁先得架!!
佢成日話我聽:謙謙今日又冇睡意,要我同佢打左成個鐘頭波波
我聽到都汗顏!!!!
日頭成日都唔訓,我control 唔到
因為99根本見佢眼仔66 就由佢爬爬爬玩玩玩 :-( :-( :-(

謙謙咁細個已經有眼袋
問你死未!!!!!!! :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 21537


1205#
發表於 05-11-24 10:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

打打,
你真係知我心意!
試過有一年我真將佢份生日禮物放響枕頭底. [quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
敏,
我都覺得係,仲要買咗包好,再放係內衣褲櫃,
枕頭底,好驚喜架。
[quote]


伯爵府

積分: 17682


1206#
發表於 05-11-24 10:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

謙謙個面0個2舊肉, art 哂全世界啦
[quote]
stellacay 寫道:
又睇唔出謙謙得18磅幾.
我以為我仔奀, 稱落差唔多


子爵府

積分: 12555


1207#
發表於 05-11-24 10:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

謙謙食返夜奶??
係咪日頭瞓得多,夜晚唔肯瞓?
草...你點呀?好攰呀?揾SBB 幫吓手嘛。
kyleung 寫道:
[size=large]謙謙食左三個星期夜奶喇!!
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
又唔見佢肥....
去健康院,仲係奀仔一名18.9 lb!19lb都唔到!

只見我越來越殘樣..... :-( :-( :-( :-(
佢宵夜都食到見底架喇 :-( :-( :-(
我日日返工都倦到好想死呀 :-( :-(
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1208#
發表於 05-11-24 10:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

你地一齊訂?
送去同一地址?
有discount冇?
要幾耐先有貨?
thx!!!!!

karen&angus 寫道:
re-on 係網上訂購囉.
d貨係日本ship過嚟!

http://www.re-on.com.hk/[quote]
kyleung 寫道:
re-on係咩???
冇training過
你地依家train我吧!
我自守!!!

[quote]
karen&angus 寫道:
草,
我哋幾個包括car man, sandy, willie, 卡嘢, waylie.....都係轉食日本雪印. 最平個次應該係上個月我響永安幫willie佢哋買, $148. 依家re-on做緊$160.
[/quote][/quote]


公爵府

積分: 27329


1209#
發表於 05-11-24 10:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)



valerie 都 e+ 都仲有食夜 9
唔好 :-(


伯爵府

積分: 17682


1210#
發表於 05-11-24 10:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

草草,
不過唔瞓真係唔得
我個細姨甥女又係
夜晚成1:00-2:00 至瞓, 日頭6:00幾起身返學
佢d 面色真係灰到您唔信
又係bb 時已經有黑眼圈
身體係會差d 架


子爵府

積分: 12555


1211#
發表於 05-11-24 10:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

華健咁醒, :lol: 你有冇覺得好sweet、
好驚喜呢。
ymc2727 寫道:

華健真係試過一次放響under 櫃筒呀
[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
敏,
我都覺得係,仲要買咗包好,再放係內衣褲櫃,
枕頭底,好驚喜架。
[/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 10053


1212#
發表於 05-11-24 10:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

calbee呢排間唔事都會要夜9, 可能涼咗, 易d肚餓

佢啱啱又爬入黎書房對住我奸笑
卡嘢


侯爵府

積分: 23951


1213#
發表於 05-11-24 10:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

carol,
we order seperately, over $1000 will have free delivery and normally 1 box has 8 cans, so we would order 1 box one time
kyleung 寫道:
你地一齊訂?
送去同一地址?
有discount冇?
要幾耐先有貨?
thx!!!!!


伯爵府

積分: 17682


1214#
發表於 05-11-24 10:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

我冇, 不過佢好hill, 覺得自己好醒
MaMa^-^Ada 寫道:
華健咁醒, :lol: 你有冇覺得好sweet、
好驚喜呢。


侯爵府

積分: 24553


1215#
發表於 05-11-24 10:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)


侯爵府

積分: 21537


1216#
發表於 05-11-24 10:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

草,
雪印新裝1罐880g, julius一日食3餐,
1罐最多食10左右, 所以我哋全部人都係一箱箱咁定,
依家re-on做緊offer, 定一箱8罐就$1280,
送到上門, 只係$160一罐,
我見0411愈嚟愈多人食雪印,
依家問緊相熟shipping公司, 睇下寄船返嚟要幾多錢.


伯爵府

積分: 17682


1217#
發表於 05-11-24 10:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

去同fish play play 先
好耐未試過響bk talk 咁耐
happy


侯爵府

積分: 24274


1218#
發表於 05-11-24 10:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

佢同我細個時一樣
都係包包面!!!
可以呃到好多人呢!!!!
我不如改名叫奀豬媽咪先arm!!
不過我知我轉名
Natelie同Jodie都跟我一齊轉名
:-( :-( :-(

[quote]
ymc2727 寫道:
謙謙個面0個2舊肉, art 哂全世界啦
[quote]
stellacay 寫道:
又睇唔出謙謙得18磅幾.
我以為我仔奀, 稱落差唔多


侯爵府

積分: 24553


1219#
發表於 05-11-24 10:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

嘩.. 真好大鑊.. :-( :-( :-(
係咪早頭訓得多.. d時間掉轉左....
MaMa^-^Ada 寫道:
謙謙食返夜奶??
係咪日頭瞓得多,夜晚唔肯瞓?
草...你點呀?好攰呀?揾SBB 幫吓手嘛。
[quote]
kyleung 寫道:
[size=large]謙謙食左三個星期夜奶喇!!
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
又唔見佢肥....
去健康院,仲係奀仔一名18.9 lb!19lb都唔到!

只見我越來越殘樣..... :-( :-( :-( :-(
佢宵夜都食到見底架喇 :-( :-( :-(
我日日返工都倦到好想死呀 :-( :-(
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
[/quote]


子爵府

積分: 12555


1220#
發表於 05-11-24 10:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 25(18/11/2005)

草,
咁攪發你夜晚好辛苦喎,如果你唔便同99傾,
睇吓SBB 可唔可以同你99傾吓啦,已經成1歲
再咁落去你仍然唔夠瞓,我驚你撐唔住。
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo