, 我4月1日打去已經係book定6月份既講座, 仲要足足打咗半個鐘, 打通咗仲要留電話等佢覆, 卒之要成11點幾先book倒
, 但係佢地d講座通常都喺星期六上午, 好似我老公星期六要返工就要請假去聽啦 :tongue: KIKI--MAMI 寫道:
yingkei,
我都仲未聽過廣華嘅講座嫁,我會4月20日去廣華產檢
順便睇吓有什麼講座適合我.是否要每個月月頭去Book 定嫁,我真係唔係咁清楚.如果係我都會去.你呢![]()
![]()
我係王國媽媽會留咗D資料比你,你得閒就去睇吓啦,其實我兩邊都會走來走去留Message.
你買咗邊隻牌子
How much
KIKI--MAMI 寫道:
PMbb,
我都未知BB 性別,但都忍唔住手又係係hipo買咗幾件.真係勁低.其他嘢都未買呀,但就有開始留意吓.
withlove,
bb車![]()
你買咗邊隻牌子
![]()
How much
![]()
![]()