懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1815


1201#
發表於 06-4-16 13:52 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

yingkei,

我都仲未聽過廣華嘅講座嫁,我會4月20日去廣華產檢
順便睇吓有什麼講座適合我.是否要每個月月頭去Book 定嫁,我真係唔係咁清楚.如果係我都會去.你呢


我係王國媽媽會留咗D資料比你,你得閒就去睇吓啦,其實我兩邊都會走來走去留Message.


大宅

積分: 2426


1202#
發表於 06-4-16 17:13 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi yingkei:

我預產期係24/9, 早你一日。

KIKI-MAMI:

我其實今個星期五會去聯合照,但應該唔係結構U/S, 我諗5月去陳醫生到先再睇下點, 唔會太遲卦.


複式洋房

積分: 188


1203#
發表於 06-4-16 21:51 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

waikiki,

你好!! 你係咪個名又有個"琪"字o架?

kiki,

我上次聽姑娘講話, 可以電話booking, 不過, 我驚太多人打, 會打唔通, 所以打算親自去book啫!! 姑娘話果啲日期應該會起四月尾果幾日confirm, 叫我到時打定電話去check, 咁五月二日去到就可以即刻book!
我諗你20/4可以睇吓出咗list未!!
我第陣會過媽媽王國check check o架喇!! 我都會兩邊走的!!


男爵府

積分: 6170


1204#
發表於 06-4-16 21:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我重未去照 五月頭先
同埋遲d會有驗糖尿,聽聞話d糖水好難飲
KIKI--MAMI 寫道:
JojoB,

如果俾$60肯定有得做,就真係好抵喎.
原來政府醫院有D 都要收費嘅.

我係廣華做產檢,所以我就打定輸數(無得照).
你照咗幾耐呀?


別墅

積分: 824


1205#
發表於 06-4-16 22:53 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

你o地開始感覺到BB郁未呀 ? 平均一日會郁到幾多下 ?


複式洋房

積分: 188


1206#
發表於 06-4-16 22:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

mabelkee,

唔知係咪我遲鈍呢, 我仲未feel到喎!! 你feel到嗱?


複式洋房

積分: 386


1207#
發表於 06-4-16 23:16 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

嘩!我預產期跟你一樣呀!你打算去邊度生,我們會否相遇呢?
Waikiki 寫道:
Hi yingkei:

我預產期係24/9, 早你一日。

KIKI-MAMI:

我其實今個星期五會去聯合照,但應該唔係結構U/S, 我諗5月去陳醫生到先再睇下點, 唔會太遲卦.


複式洋房

積分: 386


1208#
發表於 06-4-16 23:25 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

多謝你提供有關產前講座的info,但我是否需要在聯合登記才可去聽呢?

Waikiki 寫道:
PollyBaby:

我係香港媽媽,Silly媽媽先係New York.
產前talk, 聯合Sat p.m. 有,唔使請假!


大宅

積分: 1339


1209#
發表於 06-4-16 23:28 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI & yingkei:

我都係喺廣華做產檢架, 所以我都有book佢d講座, 不過真係幾難book , 我4月1日打去已經係book定6月份既講座, 仲要足足打咗半個鐘, 打通咗仲要留電話等佢覆, 卒之要成11點幾先book倒 , 但係佢地d講座通常都喺星期六上午, 好似我老公星期六要返工就要請假去聽啦 :tongue:

係呢, 你地有冇諗住老公陪產呀??如果有, 就一定要聽"分娩的認識", 唔係冇得陪產架!!

KIKI--MAMI 寫道:
yingkei,

我都仲未聽過廣華嘅講座嫁,我會4月20日去廣華產檢
順便睇吓有什麼講座適合我.是否要每個月月頭去Book 定嫁,我真係唔係咁清楚.如果係我都會去.你呢


我係王國媽媽會留咗D資料比你,你得閒就去睇吓啦,其實我兩邊都會走來走去留Message.


大宅

積分: 1339


1210#
發表於 06-4-16 23:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

mabelkee:

你家陣幾多week呀??
我家陣20week啦, 早兩個week我已經feel倒bb郁啦
好難講每日郁幾多下喎, 有時郁幾下就停, 有時成5分鐘都郁下停下, 不過感覺好得意, 仲見倒肚皮有d彈下彈下架

mabelkee 寫道:
你o地開始感覺到BB郁未呀 ? 平均一日會郁到幾多下 ?


民房

積分: 85


1211#
發表於 06-4-16 23:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

咁快feel到bb郁嗱...我仲未feel到呀....
唔知你地買咗bb啲嘢未呢?今日我同老公行街睇下有咩買...點知行到去jusco見到好多嘢...都唔知買啲乜先啱...又無人問喎...究竟我要買啲咩呢?
(已買bb車,床,食嘢椅)


複式洋房

積分: 386


1212#
發表於 06-4-16 23:51 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi 各位姊妹:

我剛在其他Subject處看到這個網址,得閒睇下都幾好架!

網上產前講座,睇片段,好方便﹗
http://healthlink.hk/talk/?jk=/talk/04.wmv


大宅

積分: 1339


1213#
發表於 06-4-17 00:42 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

withlove:

嘩!!乜你咁快買咗bb車,床同食嘢椅啦!!!
我淨係買咗d bb衫炸, 仲要係因為見hipo結業所以買定d平衫仔!!我諗其他野等多幾個月先買啦!!

withlove 寫道:
咁快feel到bb郁嗱...我仲未feel到呀....
唔知你地買咗bb啲嘢未呢?今日我同老公行街睇下有咩買...點知行到去jusco見到好多嘢...都唔知買啲乜先啱...又無人問喎...究竟我要買啲咩呢?
(已買bb車,床,食嘢椅)


大宅

積分: 1815


1214#
發表於 06-4-17 00:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi yingkei ,

如果4月20日睇完有新講座List ,我再上來話你知呀.

PMbb,

唔該哂你嘅提示,原來真係咁Full 嫁,我最主要都係想Book 分娩的認識,因為我好想老公可以陪產.
有老公係身邊點都會好D,有人打氣嘛.
我老公反而星期六係返下晏,咁D講座時間真係好啱我喎.
你老公會唔會陪產呀


大宅

積分: 1339


1215#
發表於 06-4-17 00:53 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI:

你就好啦, d時間啱曬你, 佢大部份講座都係星期六上午!!你5月2日快d打電話去book啦!!上午9點開始呀!
我老公會陪產呀, 不過我都未決定係咪係廣華生, 你呢??

PMbb,

唔該哂你嘅提示,原來真係咁Full 嫁,我最主要都係想Book 分娩的認識,因為我好想老公可以陪產.
有老公係身邊點都會好D,有人打氣嘛.
我老公反而星期六係返下晏,咁D講座時間真係好啱我喎.
你老公會唔會陪產呀


大宅

積分: 1815


1216#
發表於 06-4-17 00:53 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB,

原來你都未照,你就好啦,$60 攪掂,我同Yingkei (另一位新進媽媽)都係要自己出去私家照呀 :-( :-( :-(

我都係聽BK姊妹話好難飲,勁甜,但飲完糖水後又唔可以立即飲水.個口會好乾涸.


大宅

積分: 1815


1217#
發表於 06-4-17 00:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb ,

我應該會親身去Book, 因為我返工前都可以去到又好近,我都未決定是否在廣華生,但聽咗講座先都無壞.

我老公就想我去私家生(開刀),我就反而想(順產),我怕開刀復完時間耐,無精力照顧BB, 我仲想餵母乳添喎.

所以仲唸緊


大宅

積分: 1815


1218#
發表於 06-4-17 01:05 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb,

我都未知BB 性別,但都忍唔住手又係係hipo買咗幾件.真係勁低.其他嘢都未買呀,但就有開始留意吓.

withlove,
bb車 你買咗邊隻牌子 How much


大宅

積分: 1339


1219#
發表於 06-4-17 01:30 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI:

其實我諗住喺政府生都係想留番多d$比bb用, 但係我老公想我喺c+生, 所以仲諗緊政府定c+!!!

我已經知道bb係仔仔啦, 所以可以買d男仔d既衫仔, 但係上次係hipo睇, 多數都係女仔款, 所以買咗唔係好多!!!

我今日都有睇過d bb車, combi由$1xxx 到$3xxx都有, 好貴呀!!!!!

KIKI--MAMI 寫道:
PMbb,

我都未知BB 性別,但都忍唔住手又係係hipo買咗幾件.真係勁低.其他嘢都未買呀,但就有開始留意吓.

withlove,
bb車 你買咗邊隻牌子 How much


大宅

積分: 1339


1220#
發表於 06-4-17 01:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI:

我都諗住餵母乳呀, 對bb健康好d麻!!
不過我驚到時唔知識唔識餵, 又驚冇奶谷呀!!!

KIKI--MAMI 寫道:
PMbb ,

我應該會親身去Book, 因為我返工前都可以去到又好近,我都未決定是否在廣華生,但聽咗講座先都無壞.

我老公就想我去私家生(開刀),我就反而想(順產),我怕開刀復完時間耐,無精力照顧BB, 我仲想餵母乳添喎.

所以仲唸緊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo