烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


子爵府

積分: 11813


1201#
發表於 12-7-23 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-23+發表

原帖由 NoelB 於 12-07-23 發表
囡囡真係好可愛

我星期六整那扮咚甩俾朋友囡囡,睇住佢望到個包包,真的兩眼發光,然後笑咪咪, ...
一句笑咪咪攪到我都想入返部焗爐呀




子爵府

積分: 11813


1202#
發表於 12-7-23 23:57 |只看該作者

引用:BK+PM+我話不俾我係簽名度加第二的綱志的連

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-23 發表
BK PM 我話不俾我係簽名度加第二的綱志的連接,

Delete 左我個blog 簽名.  ...
:;pppp:
仲乜唔比架




男爵府

積分: 8605


1203#
發表於 12-7-24 00:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-23+發表我都

原帖由 是因 於 12-07-23 發表
我用 aeon 咭,比完錢去返 aeon 個 counter 換架
蝕哂,我唔知呀




男爵府

積分: 8605


1204#
發表於 12-7-24 00:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-23+發表囡囡

原帖由 是因 於 12-07-23 發表
一句笑咪咪攪到我都想入返部焗爐呀
入啦,我部焗爐都係雞嘢,溫度都不穩,但叫做有得玩。我試過光波焗包,覺得不夠色水,試過1次就不喜歡了





男爵府

積分: 8605


1205#
發表於 12-7-24 00:08 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

今晚無做包,試下抹油係咪得,希望我可以做白老鼠
myphoto.jpg




子爵府

積分: 11813


1206#
發表於 12-7-24 00:09 |只看該作者

引用:北海道奶,$25.9,沒有再特價(上星期五六買

原帖由 NoelB 於 12-07-23 發表
北海道奶,$25.9,沒有再特價(上星期五六買$48.9仲有95折),一樣優惠到7月31日。隔離隻霧島唔知得唔得




...
試試隻新奶啦,等你做先鋒呀




子爵府

積分: 11813


1207#
發表於 12-7-24 00:14 |只看該作者

引用:忌廉3個200ml裝,做到8月31日,下個2號,20

原帖由 NoelB 於 12-07-23 發表
忌廉3個200ml裝,做到8月31日,下個2號,20號去入貨啦
ok, 如果得閒先去




子爵府

積分: 11813


1208#
發表於 12-7-24 00:15 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-23+13:28+北海道

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-23 發表
隔離隻霧島我呢輪用緊, 都几好.
原本你做左先鋒了




子爵府

積分: 11813


1209#
發表於 12-7-24 00:19 |只看該作者

引用:Quote:ameliakwok+發表於+12-7-23+13:50+又

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-23 發表
把刀搵不返了

是因有把花左小小俾我, 睇下安不安用.
東0,柏翠同廠,估計應合用




子爵府

積分: 11813


1210#
發表於 12-7-24 00:22 |只看該作者

引用:新買既正方型模very+good,+一倒轉就得,+一d

原帖由 ameliakwok 於 12-07-23 發表
新買既正方型模very good, 一倒轉就得, 一d都唔痴。。。正!


升呢鳥




子爵府

積分: 11813


1211#
發表於 12-7-24 00:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-23+發表我用+a

原帖由 NoelB 於 12-07-24 發表
蝕哂,我唔知呀
aeon d 姐姐係咁叫我入會,話有兩張 coupon 送,我同佢講我有一張喇,上次佢寄張新咭嚟續期, 送果兩張冇用,過埋期掉埋,唔近好少去吉吉,唔要了,
跟住佢仲乜掉呀,過左期成個月都可攞去同佢換新既用返,話送四張比我添呀,
所以又開多張,跟住買野用左一張,又送多一張,最後而家都係有四張喺手
你要唔要呀? 送張比你丫? 買得少或者可以夾一齊買




子爵府

積分: 11813


1212#
發表於 12-7-24 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-23+發表一句笑

原帖由 NoelB 於 12-07-24 發表
入啦,我部焗爐都係雞嘢,溫度都不穩,但叫做有得玩。我試過光波焗包,覺得不夠色水,試過1次就不喜歡了



...
屋企冇位,光波爐度左兩年都未度掂
而家整左包包後,又諗。。。
最盡都係波波,焗爐。二選一




大宅

積分: 4669


1213#
發表於 12-7-24 01:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chumeiying+於+12-07-23+發表

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-23 發表
唔係,係rise 2 時撳停左部機,但唔記得行反,發到桶邊咁濟先見到,之後先做型



...
甘大wok




大宅

積分: 4669


1214#
發表於 12-7-24 01:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-07-23+發表

原帖由 KBIB2008 於 12-07-23 發表
係光波組post架,話係火車博物館隔離個街市,賣毛巾隔離喎
唔知係咪果間細細既烘焙店呢
可惜呢幾日都唔會落大埔墟




大宅

積分: 4669


1215#
發表於 12-7-24 01:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-23+發表囡囡

原帖由 是因 於 12-07-23 發表
一句笑咪咪攪到我都想入返部焗爐呀
入啦,有焗爐真係玩多好野架




大宅

積分: 4669


1216#
發表於 12-7-24 01:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-23+發表囡囡

原帖由 是因 於 12-07-23 發表
一句笑咪咪攪到我都想入返部焗爐呀
入啦,有焗爐真係玩多好野架




大宅

積分: 4669


1217#
發表於 12-7-24 01:24 |只看該作者

引用:今晚無做包,試下抹油係咪得,希望我可以做

原帖由 NoelB 於 12-07-24 發表
今晚無做包,試下抹油係咪得,希望我可以做白老鼠
希望你成功




大宅

積分: 4669


1218#
發表於 12-7-24 01:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-23+發表

原帖由 是因 於 12-07-24 發表
東0,柏翠同廠,估計應合用
原來係同廠架,唔講唔知啊




大宅

積分: 4669


1219#
發表於 12-7-24 01:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-07-23+發表

原帖由 是因 於 12-07-24 發表
升呢鳥
咪笑禾啦,仲有大把野唔識呀,
你地高級組玩中種,天酵。。。我完全無信心啊




大宅

積分: 4669


1220#
發表於 12-7-24 01:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-24+發表蝕哂

原帖由 是因 於 12-07-24 發表
aeon d 姐姐係咁叫我入會,話有兩張 coupon 送,我同佢講我有一張喇,上次佢寄張新咭嚟續期, 送果兩張冇 ...
哇,買野遇貴人呀
我有次去吉吉買high chair,你知啦,我要買兩張,好彩遇到個好精靈又肯幫我計到盡既收銀ee,慳多左兩舊水有多呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo