立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
王國長老
積分: 174325
fly2happy 發表於 13-4-24 23:55 Rose 我岩見到你提我,我又加左糖啦,謝謝你
伯爵府
積分: 15397
原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表 希望成功啦,記得開下蓋透下氣,太滿始終有D驚。
fly2happy 發表於 13-4-25 00:01 Rose 請幫我睇下
原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表 1比1青梅同糖,放一層糖一層梅,最後要糖蓋面,3個月後收得, 加水或冰好味架,見糖溶就反轉下搖下,等D梅 ...
fly2happy 發表於 13-4-25 00:10 青梅加糖就3個月〜6個月收成。期間等糖熔左就搖勻唔需要扭鬆蓋。青梅酒就頭一個月日日都要扭鬆蓋再扭緊。之 ...
侯爵府
積分: 24163
rose-mag 發表於 13-4-25 16:15 我建議所有初初都日日扭鬆個蓋,唔一定要打開,因為酵素太勁多時會真係爆樽。 梅酒越耐越醇,好自然D梅會沉 ...
原帖由 Veronique@chan 於 13-04-25 發表 想問問檸檬用青檸代替可以嗎
fly2happy 發表於 13-4-25 18:36 之前話過可以,不過青檸甘細份量唔止二個呀?你買唔到黃檸檬嗎?
原帖由 Veronique@chan 於 13-04-25 發表 諗住屋企長期有青檸嘛..但諗諗下唔得..刨皮刨到暈
Veronique@chan 發表於 13-4-25 02:51 諗住屋企長期有青檸嘛..但諗諗下唔得..刨皮刨到暈
別墅
積分: 602
原帖由 rose-mag 於 13-04-26 發表 得架,不過真係喎,青檸咁細,我估要雙倍份量至夠。
子爵府
積分: 14566
rose-mag 發表於 13-4-24 14:36 青梅整嘅青梅橙酵素,呢個有D期待。
原帖由 Veronique@chan 於 13-04-26 發表 今日見好多水,使唔使開蓋放氣,面仲有冰糖會唔會溶,要唔要摇下
fly2happy 發表於 13-4-26 18:37 會熔伽,我都用冰糖浸左三日大部份都熔左。如果唔怕酒味可以每日/隔日扭鬆蓋(不用打開) ...
原帖由 Veronique@chan 於 13-04-26 發表 因為第一次整,,所以好好奇成日裝下佢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy