烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1201#
發表於 13-4-25 15:59 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-24 23:55
Rose 我岩見到你提我,我又加左糖啦,謝謝你
希望成功啦,記得開下蓋透下氣,太滿始終有D驚。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1202#
發表於 13-4-25 16:01 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-24+23:55+Ros

原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表
希望成功啦,記得開下蓋透下氣,太滿始終有D驚。
Rose 請幫我睇下
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1203#
發表於 13-4-25 16:07 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-25 00:01
Rose 請幫我睇下

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1204#
發表於 13-4-25 16:08 |只看該作者
我今晚冇電啦,要去搵周公子差下電,聽日再傾。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1205#
發表於 13-4-25 16:10 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-24+16:52+真

原帖由 rose-mag 於 13-04-25 發表
1比1青梅同糖,放一層糖一層梅,最後要糖蓋面,3個月後收得,
加水或冰好味架,見糖溶就反轉下搖下,等D梅 ...
青梅加糖就3個月〜6個月收成。期間等糖熔左就搖勻唔需要扭鬆蓋。青梅酒就頭一個月日日都要扭鬆蓋再扭緊。之後係唔係唔駛理浸到梅沈左就收成呀?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1206#
發表於 13-4-25 16:15 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-25 00:10
青梅加糖就3個月〜6個月收成。期間等糖熔左就搖勻唔需要扭鬆蓋。青梅酒就頭一個月日日都要扭鬆蓋再扭緊。之 ...
我建議所有初初都日日扭鬆個蓋,唔一定要打開,因為酵素太勁多時會真係爆樽。
梅酒越耐越醇,好自然D梅會沉底架,我上年果樽都由浮面變成沉底好耐。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1207#
發表於 13-4-25 17:20 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

我又玩,蕃茄,萍果,檸檬加冰糖
1366881603601.jpg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1208#
發表於 13-4-25 17:31 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

整番正張相
1366882298017.jpg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1209#
發表於 13-4-25 17:35 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-4-25 16:15
我建議所有初初都日日扭鬆個蓋,唔一定要打開,因為酵素太勁多時會真係爆樽。
梅酒越耐越醇,好自然D梅會沉 ...
想問問檸檬用青檸代替可以嗎


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1210#
發表於 13-4-25 18:36 |只看該作者

引用:Quote:rose-mag+發表於+13-4-25+16:15+我建

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-25 發表
想問問檸檬用青檸代替可以嗎
之前話過可以,不過青檸甘細份量唔止二個呀?你買唔到黃檸檬嗎?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1211#
發表於 13-4-25 18:51 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-25 18:36
之前話過可以,不過青檸甘細份量唔止二個呀?你買唔到黃檸檬嗎?

諗住屋企長期有青檸嘛..但諗諗下唔得..刨皮刨到暈


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1212#
發表於 13-4-25 18:54 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-25+18:36+之

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-25 發表
諗住屋企長期有青檸嘛..但諗諗下唔得..刨皮刨到暈
我無用刨。我用刀切左頭尾再切片。之後用較剪剪邊。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1213#
發表於 13-4-26 00:50 |只看該作者
Veronique@chan 發表於 13-4-25 02:51
諗住屋企長期有青檸嘛..但諗諗下唔得..刨皮刨到暈

得架,不過真係喎,青檸咁細,我估要雙倍份量至夠。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


別墅

積分: 602


1214#
發表於 13-4-26 09:36 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

我都整了蜂蜜梅酵素,等收成中。每天都期待中。
另外我昨晚根據另一個JM post 用保溫杯第一次試整了原味乳酪,今早將成品混合用來整酵素剩下的菓肉吃,yummy 可讓大家多一個參考,物盡其用。




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1215#
發表於 13-4-26 14:58 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+13-4-25+02:5

原帖由 rose-mag 於 13-04-26 發表
得架,不過真係喎,青檸咁細,我估要雙倍份量至夠。
今日見好多水,使唔使開蓋放氣,面仲有冰糖會唔會溶,要唔要摇下
1366959479712.jpg


子爵府

積分: 14566


1216#
發表於 13-4-26 15:23 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-4-24 14:36
青梅整嘅青梅橙酵素,呢個有D期待。
呢個我就嚟飲完啦


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1217#
發表於 13-4-26 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-04-26+發表得

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-26 發表
今日見好多水,使唔使開蓋放氣,面仲有冰糖會唔會溶,要唔要摇下
會熔伽,我都用冰糖浸左三日大部份都熔左。如果唔怕酒味可以每日/隔日扭鬆蓋(不用打開)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1218#
發表於 13-4-26 18:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-04-26+發表得

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-26 發表
今日見好多水,使唔使開蓋放氣,面仲有冰糖會唔會溶,要唔要摇下
等到糖熔晒可以搖勻,一定要內面既汁浸到果肉之無甘易發毛,如果唔好彩有黑毛就唔要得伽啦。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1219#
發表於 13-4-26 18:41 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-26 18:37
會熔伽,我都用冰糖浸左三日大部份都熔左。如果唔怕酒味可以每日/隔日扭鬆蓋(不用打開)



...

因為第一次整,,所以好好奇成日裝下佢


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1220#
發表於 13-4-26 18:43 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-26+18:37+會

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-26 發表
因為第一次整,,所以好好奇成日裝下佢
我都係新手來伽。不過我知道會好心急(我一日睇幾次)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo