單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15442


1201#
發表於 06-5-19 15:21 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

死喇...唔知係咪到我病添, 頭先食晏忽然間手振腳振, 係咁標汗, 而家個頭又好漲, 仲好想嘔..... :cry: :cry:


子爵府

積分: 10073


1202#
發表於 06-5-19 15:26 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

冇事


伯爵府

積分: 15442


1203#
發表於 06-5-19 15:34 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

走咩丫....樓下個業主話我地地台漏水, 而家d師傅起屋企整緊, 要起個地台, 嘈到汝熙都係咁喊, 你叫我早走去邊丫, 又未有醫生睇喎 :-( :-(


子爵府

積分: 10073


1204#
發表於 06-5-19 15:41 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)



子爵府

積分: 10073


1205#
發表於 06-5-19 15:41 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

咁咪索性返去同熙熙去公園、餐廳坐或者搵下附近親戚上去抖下…都好過e家兩頭都煩嘛


侯爵府

積分: 21364


1206#
發表於 06-5-19 15:43 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

eva
不如你係公司小息陣,收工再去睇醫生啦,係咪唔够休息呀


伯爵府

積分: 15442


1207#
發表於 06-5-19 15:54 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

我都係咁諗, 如果好似monly咁講, 仲死得快d添呀 :-(
唔够休息就梗喇, 由佢出世到而家都未有一日可以連續訓多過4個小時 :-( :-(


大宅

積分: 2754


1208#
發表於 06-5-19 15:54 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

我返黎喇
我有d朋友住火星,有d朋友住水星,而我準備要搬去(天王星)
好快有個5星級的家喇~~~~~~~


子爵府

積分: 10073


1209#
發表於 06-5-19 15:57 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

喂……

我出發點係熙熙…唔係你喎 :mrgreen: [quote]
evalopk 寫道:
我都係咁諗, 如果好似monly咁講, 仲死得快d添呀 :-(


子爵府

積分: 10073


1210#
發表於 06-5-19 15:58 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

高比:

我約左今晚七點荔景地鐵站…你點樣?


伯爵府

積分: 15442


1211#
發表於 06-5-19 16:06 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

[quote]
wingmonly 寫道:
喂……

我出發點係熙熙…唔係你喎 :mrgreen: [quote]


侯爵府

積分: 21364


1212#
發表於 06-5-19 16:07 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

eva
你做咪唔可以連續訓多過4個小時? 夜晚熙熙要飲奶奶?咁你快d瞓啦,唔好上网啦


侯爵府

積分: 21364


1213#
發表於 06-5-19 16:10 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

[quote]
wingmonly 寫道:
喂……

我出發點係熙熙…唔係你喎 :mrgreen: [quote]
為咗聽日可以見到熙少爺,放咗eva啦


伯爵府

積分: 15442


1214#
發表於 06-5-19 16:10 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

佢介左夜奶好耐喇...不過 總之就一言難盡啦 :-( 聽日有時間慢慢講你知啦 :cry:


大宅

積分: 2754


1215#
發表於 06-5-19 16:11 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

我要8點後先得閒.......
一陣5點老豆黎接2小姐返上去,7點幾又帶大小姐去嫲嫲到
你唔洗理我架,我做完呢d野都想c........
我諗我真係做媽媽喇........(過多2個星期就知喇)
個人好鬼攰(腰最攰),直情想瞓係度乜都唔想做咁.....
我有d朋友住火星,有d朋友住水星,而我準備要搬去(天王星)
好快有個5星級的家喇~~~~~~~


子爵府

積分: 10073


1216#
發表於 06-5-19 16:14 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

高比:
係真就恭喜你喇

咁今晚我就食阿穎啦 :mrgreen:


大宅

積分: 2754


1217#
發表於 06-5-19 16:18 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

係真嘅話你先恭喜我啦.......

我有d朋友住火星,有d朋友住水星,而我準備要搬去(天王星)
好快有個5星級的家喇~~~~~~~


侯爵府

積分: 21364


1218#
發表於 06-5-19 16:19 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

eva
唔好講野啦,有1.5小時俾你瞓咧


子爵府

積分: 10073


1219#
發表於 06-5-19 16:20 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

我係咁講喎…

係真


侯爵府

積分: 21364


1220#
發表於 06-5-19 16:25 |只看該作者

Re: 閒人傾計專用區(part4)

高比比
你真係一個偉大的媽咪
高比比之家 寫道:
我要8點後先得閒.......
一陣5點老豆黎接2小姐返上去,7點幾又帶大小姐去嫲嫲到
你唔洗理我架,我做完呢d野都想c........
我諗我真係做媽媽喇........(過多2個星期就知喇)
個人好鬼攰(腰最攰),直情想瞓係度乜都唔想做咁.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo