跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23142


1201#
發表於 06-9-5 23:03 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

影張意大利威尼斯玻璃花樽黎欣賞下


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1202#
發表於 06-9-5 23:10 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

claudia,

thank you~~
claudia 寫道:
K-MA

download msn live


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1203#
發表於 06-9-5 23:13 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

車~~妳都無講係auntie睇中,宜家先講,不過無所謂啦,反正都係一家人,同一屋簷下.
mcmug 寫道:
kristy-mummy,

我屋企入面唔鍾意有花花草草架!個花樽唔係我睇中架!係我屋企個皇太后睇中架!
我邊捨得買個咁貴既花樽呀, 你見我咁細粒, 根本拎唔起! :evil:
呀皇太后見咁貴都唔敢買呀, 用一次就打爛咪幣!
成日買花樽果個係皇太后!又唔知幾咁阻訂!


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1204#
發表於 06-9-5 23:16 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

黃藥水唔嗱ga bor.
mcmug 寫道:
mommom,

朗朗一搽黃藥水咪係咁叫痛囉~無鬼用架! :evil:


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1205#
發表於 06-9-5 23:21 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

我下次叫kristy整個獨一無2 ge 紙 lim土花樽過妳吖,唔洗2千咁貴,我收你200 la,話唔埋第時好值錢嫁.
mcmug 寫道:
kristy-mummy,

我屋企最貴既花樽係一個中型 size 既意大利威尼斯玻璃花樽~ over $2000, 我一見就好鍾意, 而且行左成個威尼斯都唔見同類既~一問原來係某位藝術家整既...係機場一間 shop 度賣, 一 set 三個~但大果個太大啦, 驚拎到返黎打爛丫~
連老公都話好靚, 係老公 encourage 我買
我地當個花樽係件藝術品咁睇架~而且我好鍾意威尼斯玻璃, 永唔會整到兩件一樣出黎, 吹出黎個個都唔同!我想去學, 但唔夠氣


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1206#
發表於 06-9-5 23:34 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

我都洗mask準備覺覺豬lu,聽日又一早起身,good night~~


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1207#
發表於 06-9-5 23:51 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

now fu ing 白芷, 白述, 白芨粉 + 水份 gel mask...


伯爵府

積分: 17146


1208#
發表於 06-9-5 23:53 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kristy-mummy,

要簽左名


伯爵府

積分: 17146


1209#
發表於 06-9-5 23:53 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

下次拎出黎插花時影比你睇啦~


伯爵府

積分: 17146


1210#
發表於 06-9-5 23:55 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kristy-mummy,

朗朗係咁架喇, 成個女仔咁!黃藥水唔 lai, 佢自己個傷口痛


侯爵府

積分: 23142


1211#
發表於 06-9-6 00:18 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

你又整左呢個mask 呀, 果然5執輸 掂5掂呀
多利是 寫道:
now fu ing 白芷, 白述, 白芨粉 + 水份 gel mask...


男爵府

積分: 5538


1212#
發表於 06-9-6 00:24 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

MomMom 寫道:
edmundmama,

做facial booking 要一個月真係耐左d lor. 我明佢得一對手, 一晚最多可做一個客. 又可能佢5係晚晚開工

anyway 我約左佢架啦, 希望到時我唔會唔得閒啦 :lol: :lol:


佢差唔多晚晚開工架啦。不過等成個月,我都覺得無引,梗係有需要先 call 佢啦。


侯爵府

積分: 23142


1213#
發表於 06-9-6 01:07 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

edmundmama,

咪係lor


侯爵府

積分: 23142


1214#
發表於 06-9-6 01:07 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)


伯爵府

積分: 15709


1215#
發表於 06-9-6 08:28 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多利是 寫道:
now fu ing 白芷, 白述, 白芨粉 + 水份 gel mask...



多利是,

你自己磨粉 or 藥材shop 幫你磨?
我自己磨d 粉唔夠幼細ar :-( :-( :-(
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1216#
發表於 06-9-6 08:44 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs

係我之前幫shirleyc買個d呀..有1隻粉係粗粒子d架..5記得邊隻.. but ok 既.. ?-( ?-(

個效果, 我覺得fu 珍珠未明顯d.. :lol: :lol:


伯爵府

積分: 15709


1217#
發表於 06-9-6 08:46 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多利是,

我都有+ 少少珍珠末入去full ga!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1218#
發表於 06-9-6 08:57 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

我本來都想加dd珍珠未架, 不過想compare下個效果麻..

我發覺將呢d粉加落d cheap cheap 水份 mask 例如 avon, 彩豐行, missha,etc...效果好好..

我見missha玉容粉個條line d 成份都係呢d粉咋...


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1219#
發表於 06-9-6 09:03 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

Good Morning~~


伯爵府

積分: 15709


1220#
發表於 06-9-6 09:08 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多利是,

等我今晚又try 下 cheap cheap 水份mask 先
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo