
hehalady 寫道:
[size=xx-large]嘩 ))) 3 點喇![]()
![]()
![]()
[size=medium]要去圖書館還書 and then 電下個屎人頭!
溫晒書喇 :tongue: :tongue:
2jmama 寫道:
而家差不多可以走啦掛[quote]
JENNYSKY 寫道:
早一兩個小時走都得呱![]()
[quote]
小草 寫道:
你走唔走得呀![]()
[quote]JENNYSKY 寫道:
返公司後,一個人都無,個個都走晒喇,依兩日淨係得我一個人on QQ係公司咋![]()
又load唔到bird bird典算好呀