跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5482


1201#
發表於 04-5-11 11:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位,

琴老師上堂同我講話阿女手指唔得,唔夠曲,手腕手臂要放鬆放低唔好用力...
阿女呢兩日已經好努力練,但見佢彈親黑鍵唔知係咪手仔太細就唔夠曲,白鍵都叫做OK,仲有,佢唔識點樣可以放鬆手腕,各位有咩秘訣可以教下我?

zoey,

個音樂劇有些興趣,可唔可以比個WEBSITE我望下?
另外,幾時先知個音樂營係咪OK同日期?因為想安排下其他暑期活動。


大宅

積分: 2419


1202#
發表於 04-5-11 11:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位:

有冇人報了考今年一級鋼琴的?

一級其實是不是很容易? 不知考試時是否不可看譜?

我囡囡9月考琴,但現在又要練9月表演的歌,所以還未彈熟考試的歌,我很


男爵府

積分: 6686


1203#
發表於 04-5-11 11:36 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

未有 website 可以有得睇住呀, 因為依家係優先訂票, 我打去問過, 因為 6 月才正式公開發售, 所以連宣傳單張都仲趕印緊咁話! 前年我帶 Maggie 去睇過佢地劇場既演出, 感覺很好, 所以依家我都一路留意住, 今次既座位會比較接近舞台 (上次我地睇山頂位 ), 我諗會更加有趣! 妳諗一諗先啦, 有興趣再話我聽, 我 this Friday 先會寄 form 出去 .

24/5, Day Camp 名單會在網上公佈, & 當日發信通知.
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1204#
發表於 04-5-11 15:23 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位有無tune琴師介紹?你地是否都是搵通利或者柏詩等琴行預約?
我問柏詩,一至五只做到5pm,又說一定要家長係度,因tune琴師會解釋如何保養部琴。5pm我都未放工,要等星期六、日,要排好耐,有無好介紹?


複式洋房

積分: 139


1205#
發表於 04-5-11 15:29 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽,

我有相熟的通利琴行tune 琴師傅, 可介紹給你. 不用排期, 需要的話可pm 我.


複式洋房

積分: 139


1206#
發表於 04-5-11 15:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

littlepig,

一級是否困難, 因人而異吧, 最重要的還是老師適當的指導和學生用心的練習.

考試進行中, 彈奏樂曲, 是可以選擇看譜或不看譜的.


伯爵府

積分: 17856


1207#
發表於 04-5-11 15:45 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽,

有丫!我幫襯開個tune琴師charge me $250包打蠟,唔使排期!


大宅

積分: 2419


1208#
發表於 04-5-11 16:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP 寫道:
麟媽媽,

有丫!我幫襯開個tune琴師charge me $250包打蠟,唔使排期!


JP,

可否也PM tune琴師傅資料給我?謝謝!


大宅

積分: 2419


1209#
發表於 04-5-11 16:21 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Garytse,

謝謝你的回覆!


我真係想知有冇人報一級考試. 我周圍朋友的小孩都冇人報一級, 但琴老師說最好一級級考上去.

不知大家的小孩考鋼琴是由幾級開始考呢?


複式洋房

積分: 139


1210#
發表於 04-5-11 16:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

littlepig,

首先你不用太擔心, 沒有人報考一級, 都不等於考一級試有問題呀!

考試是逐級上好, 還是跳級上好, 每位老師都有他們的想法. 一位盡責任的老師, 是會因應的學生的程度和能力去決定是否讓學生去考試. 考試的目的, 可以讓學生的學習階段中, 在適當的地方有一個指標, 又可以鍛鍊一下, 訓練膽量. 但亦有少部份老師要學生全年只練習那三首樂曲, 我希望你小朋友的老師不是這樣吧. 如果你想進一步討論這個問題, 可以pm 我, 我不希望太多說話吧.

其實由那一級開始學, 是跳級還是逐級上都不是問題, 最重要的是, 小朋友是否學到東西.


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1211#
發表於 04-5-11 17:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

你地有無用琴套的?我見有兩個朋友都用絨布琴套包住部琴,真係由頂包到琴腳的,我和另外幾個朋友都沒有用的,需要的嗎?用琴套的目的是防塵嗎?但長期包住會否唔通風?


複式洋房

積分: 139


1212#
發表於 04-5-11 18:03 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽,

是的, 一大作用為防塵, 二為防花.

會否焗住的問題, 鋼琴最忌潮濕, 在適當的時候 (潮濕季節) 長期開啟暖管即可. 住臨海的地方亦較潮濕. 如果天氣又潮濕, 不開暖管, 又長期用琴套包住, 我想不是太好了.

想知道更多保護鋼琴的要點, tune 琴師可以專業地為你解答問題.


男爵府

積分: 6686


1213#
發表於 04-5-11 19:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

garytse,

想請問一下, 我買的那部二手鋼琴, 剛過了一年維修保養, 若要續保要付若一千多元, 會包一年兩次 tune 琴 & 維修 (配零件另計), 請問以你經驗, 需不需要這樣續期保養, or 只要自己按年找 tune 琴師做一至二次 tune 琴就可以 ?

另外, 若琴蓋花了少許的話, 有辦法補救嗎? 我問過 Tom Lee 既職員, 他們都說沒有辦法 :-( !~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


複式洋房

積分: 139


1214#
發表於 04-5-11 22:51 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi Zoey,

如果一千多元包兩次tune 琴和維修(我想所謂維修, 只是check 琴而已), 不化算了... 我有相熟的tune 琴師 (通x 的師傅), 才250 一次. 維修也有特別的收費. 如果你需要的話, 可pm 我.

tomlee 沒有做鋼琴翻新服務, 其實琴身花了, 當是一件傢俬處理, 辦法是有的, 不過, 我相信人工會相當高 (一位高質素的裝修師傅, 一天的工資往往要六百至八百元).

但如果你真的很想修補琴面, 我可以問問做代理二手琴的朋友.


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1215#
發表於 04-5-11 23:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

我和koalama也有興趣,你們打算睇那一場?我們希望睇30/7(星期五),約埋一起好嗎?


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1216#
發表於 04-5-11 23:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

garytse,
Thanks for your advice.
係邊度有D好樣D既琴套呢?我唔鐘意絲絨的,我見過的一係棗紅色,一係寶藍色,我覺得麻麻地...
另外有沒有半琴身的琴套呢?大家有無好介紹?


男爵府

積分: 6686


1217#
發表於 04-5-11 23:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

妳地諗唔諗 1/8 呀?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


1218#
發表於 04-5-11 23:54 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽,

我之前在淘大商場某一間做窗簾既 shop 做了一個前後全身落到底既琴套, 布有非常之多既選擇, pattern 妳可以自己比佢, 或者叫她幫妳設計, shop 那個女仔很年青, 很 nice, 好好傾, 是她自己在舖內 "車" 的, 一個全身的, 400 元, 比我在出面問過既算是非常公道既一間, 而且睇得出很用心機, 落足料去做!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1219#
發表於 04-5-12 09:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,
九龍灣的淘大商場嗎?我住北角都幾遠....那裡只得一間窗簾舖嗎?希望容易搵。
我先去下屋企就近的窗簾舖問問,睇下佢地做唔做先?!
唔該晒你!


男爵府

積分: 5482


1220#
發表於 04-5-12 09:59 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
各位,

詹瑞文今年暑假裡面攪既音樂劇已經出左一些資料, 會員 19/5 前可以正價八折購票, 看看妳們可有興趣去睇, 我就一定會買飛的 :-P .

劇目:
惡人谷 (一個超乎想像的惡人奇幻世界即將宣告誕生 . . . . )

時間:
(1) 28/7 - 1/8 (星期三至日) 7:30 pm
(2) 31/7 - 1/8 (星期六及日) 3:00 pm

地點:
葵青劇院演藝廳

門價:
$200, $150, $100

會員優惠價 (用以購買 $200 門票):
$160 (大人), $100 (小童) (折後價)


ZOEY,

如果睇夜場的話我應該日日都得,大家夾到時間的話就預埋我喇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo