影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20058


1201#
發表於 07-4-2 09:29 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

煲完"吳達子"...比想像中好睇,係會令人一氣呵成咁睇,不過d集數多咗少少,變咗有d拖..但叫好睇架喇

不過後果係依家--->


公爵府

積分: 25365


1202#
發表於 07-4-2 09:30 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

尋日去左阿囡d同學仔屋企bbq, 我一舊都吾敢食!


公爵府

積分: 25365


1203#
發表於 07-4-2 09:34 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

hola
咁快! 我睇左兩集喳! 由於病病地, 一早就


侯爵府

積分: 20058


1204#
發表於 07-4-2 09:41 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

收唔到制呀~~ :lol: :lol:

你病就唔好睇住喇(不過"吳達子"最尾隻碟有"魔王"預告,朱智勳角色好cool)今晚又翻風,保重呀
BBChu 寫道:
hola
咁快! 我睇左兩集喳! 由於病病地, 一早就


侯爵府

積分: 20058


1205#
發表於 07-4-2 09:45 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

作屎呀,睇完好耐喇,完全冇窒喎,唔知係咪有人樣既問題,pasta都係咁[quote]
mame_susanne 寫道:
hola可能未睇

[quote]
monmonpupu 寫道:
mame_susanne,

因為我


公爵府

積分: 25365


1206#
發表於 07-4-2 09:58 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

有"魔王"預告, 咁今晚即刻昅昅先


伯爵府

積分: 15757

畀面勳章


1207#
發表於 07-4-2 10:05 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

早晨~
今朝旺角已經開始落雨, 落完雨就會黎料
大家記住添衣~~

bbchu, 保重呀
生從何來?死往何去?
萬般帶不走,唯有業隨身。


珍珠宮

積分: 34708


1208#
發表於 07-4-2 10:09 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

hola,

咁快就煲完"吳達子"




  


珍珠宮

積分: 34708


1209#
發表於 07-4-2 10:12 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

hola,

"魔王"入面, 朱智勳角色係好cool, 不過唔知係咪cool得滯,
有d悶lor
  


珍珠宮

積分: 34708


1210#
發表於 07-4-2 10:13 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

hola,

花樣漫畫我已經睇
  


公爵府

積分: 25365


1211#
發表於 07-4-2 10:14 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

咁慢既

[quote]
monmonpupu 寫道:
hola,

花樣漫畫我已經睇


珍珠宮

積分: 34708


1212#
發表於 07-4-2 10:19 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

乜你唔知係hola睇先架咩
BBChu 寫道:
咁慢既
  


侯爵府

積分: 20058


1213#
發表於 07-4-2 10:35 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

ok,今星期攪惦 [quote]
monmonpupu 寫道:
hola,

花樣漫畫我已經睇


公爵府

積分: 25365


1214#
發表於 07-4-2 10:36 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

鬼知妳兩個咁多野咩

[quote]
monmonpupu 寫道:
乜你唔知係hola睇先架咩 [quote]


公爵府

積分: 25515


1215#
發表於 07-4-2 10:37 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

早晨


珍珠宮

積分: 34708


1216#
發表於 07-4-2 10:41 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

hola,


花樣劇集跟漫畫跟得幾足, 但11集開始有d唔同,
唔通真係會拍續集
hola 寫道:
ok,今星期攪惦
  


珍珠宮

積分: 34708


1217#
發表於 07-4-2 10:45 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

BBChu 寫道:
鬼知妳兩個咁多野咩
  


子爵府

積分: 11240


1218#
發表於 07-4-2 10:47 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

BBChu,
保重!保重!

大家都要著多件衫....冬天又就嚟啦!
屯門現在天好黑....不過未落雨
BBChu 寫道:


我一家都打敗仗


[img]


公爵府

積分: 25515


1219#
發表於 07-4-2 10:51 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

BBChu,
今晚開始 啦,
記得著多件衫, 希望你一家人快D好番


子爵府

積分: 11240


1220#
發表於 07-4-2 10:52 |只看該作者

Re: 煲劇討論區 - 續貼16

拍續集 ?-(
Ella好似講過唔想拍 因為太辛苦 [quote]
monmonpupu 寫道:
hola,


花樣劇集跟漫畫跟得幾足, 但11集開始有d唔同,
唔通真係會拍續集 [quote]


[img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo