單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15442


1201#
發表於 07-5-25 11:00 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

好彩淨係隻鑊濃左.... [quote]
CW-KK 寫道:
咁大件事 有冇煲lon野啊
[quote]


大宅

積分: 3434


1202#
發表於 07-5-25 11:02 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13


伯爵府

積分: 15442


1203#
發表於 07-5-25 11:05 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

早晨~~哈利媽
買左煲未呀


侯爵府

積分: 21372


1204#
發表於 07-5-25 11:06 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

人安全冇事就得啦 你都係係調較個鬧鍾安全d啦 有冇嚇到汝熙架
[quote]
evalopk 寫道:
好彩淨係隻鑊濃左.... [quote]


侯爵府

積分: 21372


1205#
發表於 07-5-25 11:07 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

早晨~~~~哈利媽
哈利媽媽 寫道:


大宅

積分: 3434


1206#
發表於 07-5-25 11:09 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

Agent係咁架la, 成日都甩期架la, 你第一次自己攪可以唔知la, 30號黎唔到唔要???你講笑咋, 你比左錢agent fee囉喎 [quote]
evalopk 寫道:
都唔關你事 :-| 我覺得佢應該講個事實比我聽嘛....唔得既就同我講唔得...唔好今日同我講ok, 過2日又話唔得喎.....我已經同佢re-confirm好多次佢都話放心啦, 冇問題...到而家又話呢樣唔得果樣唔得...... [quote]


伯爵府

積分: 15442


1207#
發表於 07-5-25 11:11 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

唔係呀...我炒好飯, 拎出去, 之後同汝熙去廁所, 洗手食飯囉.....好彩同佢食一陣我就返入去洗野....洗洗下聽到tak tak聲, 望下先知未識火, 隻鑊起度乾燒囉...嚇死我呀 [quote]
CW-KK 寫道:
人安全冇事就得啦 你都係係調較個鬧鍾安全d啦 有冇嚇到汝熙架
[quote]


大宅

積分: 3434


1208#
發表於 07-5-25 11:12 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

yes, 買左個唔係名品牌但比較鐘意佢個型同$$ 聽日諗住起身就玩左煲粥先 :mrgreen: 慢慢研究下 [quote]
evalopk 寫道:
早晨~~哈利媽
買左煲未呀


伯爵府

積分: 15442


1209#
發表於 07-5-25 11:13 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

比左都係咁話啦....當買個教訓囉...仲等佢呀 [quote]
哈利媽媽 寫道:
Agent係咁架la, 成日都甩期架la, 你第一次自己攪可以唔知la, 30號黎唔到唔要???你講笑咋, 你比左錢agent fee囉喎 [quote]


伯爵府

積分: 15442


1210#
發表於 07-5-25 11:15 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

我以為你同亞vane夾份買一set添 [quote]
哈利媽媽 寫道:
yes, 買左個唔係名品牌但比較鐘意佢個型同$$ 聽日諗住起身就玩左煲粥先 :mrgreen: 慢慢研究下 [quote]


侯爵府

積分: 21372


1211#
發表於 07-5-25 11:16 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

做c你呀~~~炒好飯唔即時熄火 好彩冇大件事架
[quote]
evalopk 寫道:
唔係呀...我炒好飯, 拎出去, 之後同汝熙去廁所, 洗手食飯囉.....好彩同佢食一陣我就返入去洗野....洗洗下聽到tak tak聲, 望下先知未識火, 隻鑊起度乾燒囉...嚇死我呀


大宅

積分: 3434


1212#
發表於 07-5-25 11:16 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

早晨呀 [quote]
CW-KK 寫道:
早晨~~~~哈利媽


侯爵府

積分: 21372


1213#
發表於 07-5-25 11:18 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

我一直用電飯煲煲粥哦 恭喜你又可以慳煤氣費囉
[quote]
哈利媽媽 寫道:
yes, 買左個唔係名品牌但比較鐘意佢個型同$$ 聽日諗住起身就玩左煲粥先 :mrgreen: 慢慢研究下


伯爵府

積分: 15442


1214#
發表於 07-5-25 11:19 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

明明記得有做識火呢個動作ka, 點知點解會冇識者 :cry: [quote]
CW-KK 寫道:
做c你呀~~~炒好飯唔即時熄火 好彩冇大件事架
[quote]


大宅

積分: 3434


1215#
發表於 07-5-25 11:21 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

响經濟既角度黎睇多數都係等既, 因為你再去搵都要時間囉, 又見又攪仲耐, 所以我都有d唔明點解你一開始唔搵現成同試佢地工, 咁耐極有個普囉,不過可能你都有搵但唔啱心水既 講真句你而家一濶三大, 錢係唔應該咁樣豪比佢, 係都亳比我地la, kakakak [quote]
evalopk 寫道:
比左都係咁話啦....當買個教訓囉...仲等佢呀


伯爵府

積分: 15442


1216#
發表於 07-5-25 11:24 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

如果我唔要, 我梗係會要佢比返d錢我啦....攞返d錢黎買洗衣機唔好 [quote]
哈利媽媽 寫道:
响經濟既角度黎睇多數都係等既, 因為你再去搵都要時間囉, 又見又攪仲耐, 所以我都有d唔明點解你一開始唔搵現成同試佢地工, 咁耐極有個普囉,不過可能你都有搵但唔啱心水既 講真句你而家一濶三大, 錢係唔應該咁樣豪比佢, 係都亳比我地la, kakakak [quote]


侯爵府

積分: 21372


1217#
發表於 07-5-25 11:24 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

你~~~你~~~~要食d增強記憶既補品啦
[quote]
evalopk 寫道:
明明記得有做識火呢個動作ka, 點知點解會冇識者 :cry:


大宅

積分: 3434


1218#
發表於 07-5-25 11:25 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

我鐘意而家呢個個型多d, 我買左之後琴晚我地先知完來sogo果set真係有兩個高速蓋, 價錢ok呀, 無所胃la 算係我同d F字無緣law, 佢搵到人share la, 我地兩個都有新煲用, 兩個都係笑呵呵咁。[quote]
evalopk 寫道:
我以為你同亞vane夾份買一set添


伯爵府

積分: 15442


1219#
發表於 07-5-25 11:26 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

咁~~~多謝晒喎 [quote]
CW-KK 寫道:
你~~~你~~~~要食d增強記憶既補品啦
[quote]


大宅

積分: 3434


1220#
發表於 07-5-25 11:28 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

咁就要睇下你有幾有辦法攞番d錢la 攞到就最好, d agnet好麻煩 [quote]
evalopk 寫道:
如果我唔要, 我梗係會要佢比返d錢我啦....攞返d錢黎買洗衣機唔好

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo