母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12181#
發表於 13-2-22 08:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我大

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
37週?我又暈点解我咁胆小?不過,可能我倆年紀唔輕,又得來不易,所以唔敢我都服我c6,唔谷咩 ...
可能無野刺激到哩方面既欲望就唔谷啦




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12182#
發表於 13-2-22 08:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表tse

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
冇可能咁"好彩"呀?
真係無做安全措施?




男爵府

積分: 5696


12183#
發表於 13-2-22 08:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
可能無野刺激到哩方面既欲望就唔谷啦
但話晒升咗我cup wooo唔識欣賞


侯爵府

積分: 24385


12184#
發表於 13-2-22 09:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表個

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
你遲我5日應該無咁快轉第二隻 個一罐係補粉? 咁你都好叻呀, 追到全人奶



...
係呀,補粉,我初時泵得10ml,好彩唔係越補越見鬼姐。





侯爵府

積分: 24385


12185#
發表於 13-2-22 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表點

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我會叫佢問返佢個寶貝仔囉! 問佢點解佢d 仔仔丁丁游唔到去粒卵子到,俾女女丁丁成功左



...
咪係,咩都賴女人。




侯爵府

積分: 24385


12186#
發表於 13-2-22 09:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我大

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
37週?我又暈点解我咁胆小?不過,可能我倆年紀唔輕,又得來不易,所以唔敢我都服我c6,唔谷咩 ...
嚇,男人自然有佢解決辦法啦,你唔使同佢憂心。




侯爵府

積分: 22313


12187#
發表於 13-2-22 09:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-21+發表點

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
其實我m都遲左,我都唸緊我會唔會都bingo.
雙喜here你地好快手呀




侯爵府

積分: 22313


12188#
發表於 13-2-22 09:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-21+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
咁快d驗啦,不過餵人奶有時dm都唔準。老公通常好開心,我c6已經成日問我幾時可以有第二個。



...
你都快d驗下啦




侯爵府

積分: 22313


12189#
發表於 13-2-22 09:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表咁快

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
所以你c6發奮圖強揾工,賺,準備和你生多個
又可能佢早就知你有可能有




侯爵府

積分: 22313


12190#
發表於 13-2-22 09:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我大

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
你順產,咁快都使用嗰個位,係唔怕痛咩?我冇用过,都唔知点解“我“唔得,“生硬晒“?~~放得耐得滯,生銹 ...
我問C6要唔要第二個,佢話宜家根本冇可能有,因為我仲未得




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12191#
發表於 13-2-22 09:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-21+發

原帖由 siuangel1 於 13-02-21 發表
咁通完多幾多安?
我埋身,唔知呀!果時我nipple痛,話我有真菌,要食好多補品呀!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


侯爵府

積分: 22313


12192#
發表於 13-2-22 09:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我大

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
我大肚都有,去到37周,生完六個禮拜試左,唔係好得,兩個月之後Ok,不過我個時成日好攰,有時間都去訓覺。 ...
我宜家4個幾月都唔係好得




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12193#
發表於 13-2-22 09:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-21+發

原帖由 pandababy1127 於 13-02-21 發表
過口癮?
其實係我谷住比佢飲下,但佢啜兩啖就唔飲!佢可以12noon食完糊到6pm食粥,中間唔洗點飲奶都得

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12194#
發表於 13-2-22 09:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-21+發

原帖由 pandababy1127 於 13-02-21 發表
麻煩麻煩遲點到我咁做
周身唔得閒又要泵奶真好煩,最怕係泵緊佢扭,又要暫停唔泵住,呢d時候老公放假會好d!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12195#
發表於 13-2-22 09:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-21+發

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
咁快淨係早晚飲奶?
佢9pm後、半夜、朝早12點前都會飲,12noon-9pm好少飲,係晏覺會飲少少跟著訓!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


侯爵府

積分: 22313


12196#
發表於 13-2-22 09:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-22+

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
你第一晚都無補奶粉? 我第一晚有補少少, 所以咪知啦, 因為果時生完26個鐘都無乜訓過,嬸嬸叫補少少奶粉 ...
我響e院最尾一日有補,因小B驗血黃,有可能要照燈,我驚,所以比nurse補粉




侯爵府

積分: 22313


12197#
發表於 13-2-22 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
俾你d 形容詞笑死 其實2個月已經唔痛但乾,所以第一次唔成功, 上個月再試先成功



...
點解會干既?我宜家仲係干




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12198#
發表於 13-2-22 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-21+發

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
唔夠訓好易招,我老公已經中左佢成日都感冒,好煩
琴晚自己轉左中成藥今朝冇咁辛苦,但多痰左,都唔知睇唔睇醫生好…還是等老公聽日放假先去睇!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12199#
發表於 13-2-22 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-21+發

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
唔會啦, 可能好多人都係咁
唔知係長期做定係有限期添!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12200#
發表於 13-2-22 09:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-21+發表我

原帖由 sze.gloria 於 13-02-21 發表
Not yet,真開心,唔洗用M巾
我都冇黎過呀,周身唔得閒,少樣野煩!你係咪已經正式成為ftm喇?

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo