母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 6375


12221#
發表於 13-2-22 10:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-21+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-21 發表
我開頭都係,可能我全埋身餵,佢會食夠自己識甩咀,個時都擔心究竟夠唔夠,食5mins就停!但出來結果係好理 ...
我而家擔心我泵唔夠佢食




男爵府

積分: 6375


12222#
發表於 13-2-22 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-21+發表

原帖由 siutreasure 於 13-02-22 發表
我埋身,唔知呀!果時我nipple痛,話我有真菌,要食好多補品呀!
點知有真菌?




男爵府

積分: 5696


12223#
發表於 13-2-22 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表點

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
真係唔明, 尋日同舊同事食lunch 佢先話想要但唔敢生。 因為奶女好憎佢, 又重男輕女, 所以好驚生個女仲要 ...
我36,老蚌生珠?老婦mouth:


男爵府

積分: 5696


12224#
發表於 13-2-22 10:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
我個今日奶少左,有m痛feel。可能冇事。
relax



男爵府

積分: 6375


12225#
發表於 13-2-22 10:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-21+發表

原帖由 Meir079 於 13-02-21 發表
祝你工作順順利利!泵奶暢通無阻!
第一日就有阻濟,唉。唔知好定壞。但心情就一定麻麻




男爵府

積分: 6375


12226#
發表於 13-2-22 10:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-21+發表

原帖由 Aidenlo 於 13-02-21 發表
祝泵奶大吉
第一日就有阻濟,唉。唔知好定壞。但心情就一定麻麻




男爵府

積分: 6375


12227#
發表於 13-2-22 10:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-21+發表

原帖由 sze.gloria 於 13-02-21 發表
返工泵奶大吉
第一日就有阻濟,唉。唔知好定壞。但心情就一定麻麻




男爵府

積分: 5696


12228#
發表於 13-2-22 10:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-21+發表

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
第一日就有阻濟,唉。唔知好定壞。但心情就一定麻麻
儍豬angel媽,你回覆1次,或寫(呀甲、乙、丙:)就夠了,你会累的記住:我們不是在互相比較奶量的。Lunch 泵online 唔到,never mind,放鬆心情,望小b的相或video,可能会好些,夠你小b吃就得。


男爵府

積分: 5049


12229#
發表於 13-2-22 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
慢慢就會好多
不過都唔係餐餐泵到!有時泵無乜奶,有時又趕做其他事無泵



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12230#
發表於 13-2-22 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表可能

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
但話晒升咗我cup wooo唔識欣賞
可能佢驚整到仔仔呱




侯爵府

積分: 22311


12231#
發表於 13-2-22 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表點

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
我估精神壓力去晒個小b度,“妹妹“就收唔到訊息話要做d secretion 出來開工。....娈成“枯井“添 ...
咁點改善好呢我唔敢再試




侯爵府

積分: 22311


12232#
發表於 13-2-22 10:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表點

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
餵人奶係會㗎
係?因為所有水份去曬d奶度?邊度講架?我又真係冇諗過會係因為人奶




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12233#
發表於 13-2-22 10:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
我問C6要唔要第二個,佢話宜家根本冇可能有,因為我仲未得
慢慢先啦, 兩個太近年紀有好有唔好, 好多野可以一齊教,但兩個咁細果時會好辛苦,同人奶一樣, 先苦後甜啦




男爵府

積分: 5049


12234#
發表於 13-2-22 10:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-21+發表咁似

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
無法啦, 果次已經埋身成個鐘,好似訓左,放低就喊,坐到腰骨都痛, 我地咪唔理佢, 等佢喊到攰先再埋身一 ...
近日小panda都係咁,埋身訓左,但甩左咀又啜返,重複keep住半個鐘好明顯當奶咀腰骨痛上痛



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12235#
發表於 13-2-22 10:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我大

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
我宜家4個幾月都唔係好得
放鬆心情,大家都ready咁先得




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12236#
發表於 13-2-22 10:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表咁快

原帖由 siutreasure 於 13-02-22 發表
佢9pm後、半夜、朝早12點前都會飲,12noon-9pm好少飲,係晏覺會飲少少跟著訓!

...
係咪因為中午餐粥仔好襟飽所以唔洗飲奶?




侯爵府

積分: 22311


12237#
發表於 13-2-22 10:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表無法

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
近日小panda都係咁,埋身訓左,但甩左咀又啜返,重複keep住半個鐘好明顯當奶咀腰骨痛上 ...
我個要成個鐘,今朝5點搞到6點幾,佢宜家又扭,響床上喊,我山埋門由佢,真係唔可以再tum佢訓




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12238#
發表於 13-2-22 10:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表你第

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
我響e院最尾一日有補,因小B驗血黃,有可能要照燈,我驚,所以比nurse補粉



...
一餐半餐唔緊要啦,你而家做到全人奶就得啦




侯爵府

積分: 22311


12239#
發表於 13-2-22 10:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表我

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
慢慢先啦, 兩個太近年紀有好有唔好, 好多野可以一齊教,但兩個咁細果時會好辛苦,同人奶一樣, 先苦後甜 ...
我唔趕住要,但我驚影響夫婦感情




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12240#
發表於 13-2-22 10:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表俾你

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
點解會干既?我宜家仲係干
我都唔知呀,試過唔得就算




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo