母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


侯爵府

積分: 24385


12261#
發表於 13-2-22 11:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-22+發

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
咁飲粒維多c啦, 我都疑似俾我老公傳染,喉嚨有丁丁隱隱作痛, 我晏晝都會飲粒打打底



...
死呀,唔知係咪作感冒,今日我喉嚨都好痕,跟住咳,飲維多C得嗎?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12262#
發表於 13-2-22 11:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
我而家擔心我泵唔夠佢食
我哩排都唔夠,差成4安,有時要補冰奶。好彩哩兩晚女女食左一邊就訓,咁我泵清兩邊都有3.5-4安補返,但今日其實差0.8安,唯有叫女女食多啖糊仔,食少啖奶。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12263#
發表於 13-2-22 11:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-21+發表

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
第一日就有阻濟,唉。唔知好定壞。但心情就一定麻麻
第一日返工難免有阻滯, 始終放左咁耐假, 唔好擔心, 返埋今日又有得輕鬆下, 下星期就會好順架喇




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12264#
發表於 13-2-22 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我先

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
見到你用哩個公仔 , 就知你嚇親 勾起你個惡夢
哈哈, 佢今晚又發惡夢 Tse,唔好驚啦 。 緣份來的呀!



男爵府

積分: 9224


12265#
發表於 13-2-22 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表餵人

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
係?因為所有水份去曬d奶度?邊度講架?我又真係冇諗過會係因為人奶



...
係因為hormones 作怪。




男爵府

積分: 9224


12266#
發表於 13-2-22 11:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表餵人

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
係?因為所有水份去曬d奶度?邊度講架?我又真係冇諗過會係因為人奶



...
個時醫院d midwives 講,同埋我地出院送個new mummy bag 入面有Dom 同lubricant




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12267#
發表於 13-2-22 11:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 Meir079 於 13-02-22 發表
27歲叫高齡產婦呀?咁三十幾歲個D叫咩呀?叫老產婦呀?呢D人同佢講多句都曬氣。



...
純粹衰格, 係要搵野話下佢, 聽說佢奶奶一直覺得我朋友配佢個仔唔起, 佢希望新抱同佢門當戶對, 起碼都係專業人士, 外國回流同溫文爾雅。。。。 總之我朋友做咩都係錯, 連情人節佢老公買左個大蛋糕, 我朋友一心諗住不如拎堆去奶奶度開心一齊share. 點知俾奶奶噴到一面屁, 鬧佢港女難服侍, 情人節係啦啦買咩蛋糕過, 鬧佢敗家, 娶佢過門家門不幸, 一定讚成個仔包二奶, 陰公


男爵府

積分: 6375


12268#
發表於 13-2-22 11:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
第一日返工難免有阻滯, 始終放左咁耐假, 唔好擔心, 返埋今日又有得輕鬆下, 下星期就會好順架喇



...
其實我都預咗唔會順利,點知我替工坐我個位,我變相轉咗team....... 我呢啲小角色,當然係被動,但難免會有負面思想。




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12269#
發表於 13-2-22 11:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
我36,老蚌生珠?老婦
所以真係唔好有著壞心奶奶, 會俾佢攪到壓力大, 呢代遲生b好正常, 但奶奶衰,咩都有得講你


侯爵府

積分: 22311


12270#
發表於 13-2-22 11:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表有時

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
無錯,訓都唔夠訓,仲搞乜鬼
我累但c6唔累嘛,so 佢想要lor




侯爵府

積分: 22311


12271#
發表於 13-2-22 11:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表係?

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
個時醫院d midwives 講,同埋我地出院送個new mummy bag 入面有Dom 同lubricant



...
咁幾時先會好?




侯爵府

積分: 22311


12272#
發表於 13-2-22 11:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表係?

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
個時醫院d midwives 講,同埋我地出院送個new mummy bag 入面有Dom 同lubricant



...
咁即係要買lubricant?我未買過呢d野




男爵府

積分: 9224


12273#
發表於 13-2-22 11:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表見到

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
哈哈, 佢今晚又發惡夢 Tse,唔好驚啦 。 緣份來的呀!
依家先叫湊得順d,咁快又黎。




男爵府

積分: 9224


12274#
發表於 13-2-22 11:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表其實

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我記得喇,安全期 但做左奶媽d m準唔準?唔準就真係好易搞出多條人命



...
安全期個次都唸住有就有冇就冇既心態,點知中左。依家唔係用安全期




男爵府

積分: 9224


12275#
發表於 13-2-22 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表個時

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
咁即係要買lubricant?我未買過呢d野
我自己冇用,成日覺得好臭。




男爵府

積分: 5049


12276#
發表於 13-2-22 12:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 scmtse 於 13-02-21 發表
開始食固體先飲,即六個月。其實我亞女唔肯飲,所以我唯有將d水倒落佢啤利度餵佢。



...
咁我唔需擔心佢唔夠水,d老人家問起都識答謝謝!



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


侯爵府

積分: 22311


12277#
發表於 13-2-22 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我記

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
安全期個次都唸住有就有冇就冇既心態,點知中左。依家唔係用安全期



...
咁用乜野




侯爵府

積分: 22311


12278#
發表於 13-2-22 12:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表咁

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
我自己冇用,成日覺得好臭。
點解我地會由人奶傾到呢d野




男爵府

積分: 5696


12279#
發表於 13-2-22 12:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表我

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
放鬆心情,大家都ready咁先得
佢得,我唔得


男爵府

積分: 5696


12280#
發表於 13-2-22 13:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我個

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我都係咁諗,試下刺激佢早d出世,所以38,39週都有一次,到40週仲唔肯出黎又做多次,但都係41週先出



...
難怪我作了动,穿水了,見紅了,但.....零度啦!mouth:我們怕搞到小b


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo