母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


12281#
發表於 13-2-22 13:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我自

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
點解我地會由人奶傾到呢d野
我地乜都講㗎啦




男爵府

積分: 9224


12282#
發表於 13-2-22 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表安全

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
咁用乜野
唔話比你知,我驚呢度唔講得




男爵府

積分: 9224


12283#
發表於 13-2-22 13:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我都

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
難怪我作了动,穿水了,見紅了,但.....零度啦!我們怕搞到小b
我乜動靜都冇,催生先開到八度都生唔出,個頭頂住,落唔倒。




男爵府

積分: 5696


12284#
發表於 13-2-22 14:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我自

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
點解我地會由人奶傾到呢d野
這是產後的其中的經歷和可能有的疑團。



男爵府

積分: 6375


12285#
發表於 13-2-22 14:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-21+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
返返下就慣㗎啦,我第一日返仲失眠呀。加油!
今早無泵清另一邊,又谷咗一朝,泵有260.... 夠餐半,好彩




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12286#
發表於 13-2-22 14:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
依家先叫湊得順d,咁快又黎。
一次辛苦曬嘛, 哈哈, 我初初都想三歲先追, 但所有重新再來, 所以我揀一鑊過, 哈哈


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12287#
發表於 13-2-22 14:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我地係到傾左幾個月既朋友你都鄧你開心啦, 可況你識得耐既朋友, 真係一份好好既新年禮物



...
多謝你地呀, 星期一見醫生先


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12288#
發表於 13-2-22 14:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表慢慢

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
不過都唔係餐餐泵到!有時泵無乜奶,有時又趕做其他事無泵
有無我都會照泵,要追奶,無法




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12289#
發表於 13-2-22 14:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表無法

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
近日小panda都係咁,埋身訓左,但甩左咀又啜返,重複keep住半個鐘好明顯當奶咀腰骨痛上 ...
所以果次咪掉佢落床仔,我攤係張床抖兀先再攬住佢




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12290#
發表於 13-2-22 14:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表慢慢

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
我唔趕住要,但我驚影響夫婦感情
哩樣只係其中一細part夫妻相處既事啫, 互相關心多d先係維繫關係既大part




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12291#
發表於 13-2-22 14:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表一餐

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
其實返到屋企補過1200 gram粉,因初初真係唔夠佢食,佢又啜唔好
可以做到全人奶就無所謂啦,起碼你肯追先丫,已經好好喇




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12292#
發表於 13-2-22 14:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心仔媽咪+於+13-02-21+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
我都係電話bk ja!電腦開左都無精神睇仲要整百日宴既野,累
你諗住去邊到搞呀?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12293#
發表於 13-2-22 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表咁飲

原帖由 Meir079 於 13-02-22 發表
死呀,唔知係咪作感冒,今日我喉嚨都好痕,跟住咳,飲維多C得嗎?
有幫助,入面有鋅,幫助預防/加速傳癒




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12294#
發表於 13-2-22 14:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表見到

本帖最後由 pikupi 於 13-2-22 15:00 編輯
原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
哈哈, 佢今晚又發惡夢 Tse,唔好驚啦 。 緣份來的呀!

俾我地咁講法, 分分鐘發夢孖b




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12295#
發表於 13-2-22 15:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表27

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
純粹衰格, 係要搵野話下佢, 聽說佢奶奶一直覺得我朋友配佢個仔唔起, 佢希望新抱同佢門當戶對, 起碼都係 ...
Super crazy wor.....佢個仔有幾巴閉先? 識飛? 含住金鎖匙,年薪幾百萬等住慢慢嘆? 阿家嫂都係人地父母既千金寶貝啦,咪又嫁左俾佢個仔,仲要受佢氣 你個朋友都已經好大體,俾著係我,過下二人世界唔好過對住99




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12296#
發表於 13-2-22 15:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表第一

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
其實我都預咗唔會順利,點知我替工坐我個位,我變相轉咗team....... 我呢啲小角色,當然係被動,但難免會有 ...
轉左果team係好做定唔好做呀? 唔好理咁多喇, 有得準時收工就得,做左媽媽之後淨係想準時收工返屋企睇女女, 其他咩都唔理




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12297#
發表於 13-2-22 15:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表無錯

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
我累但c6唔累嘛,so 佢想要lor
唔累就叫佢幫手做下家務先啦, 你同佢講又要照顧個b又要打理屋企, 搞掂都散晒啦, 仲邊有力




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12298#
發表於 13-2-22 15:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我記

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
安全期個次都唸住有就有冇就冇既心態,點知中左。依家唔係用安全期



...
咁咩係natural & risky 呀?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12299#
發表於 13-2-22 15:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我自

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
點解我地會由人奶傾到呢d野
又係喎




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12300#
發表於 13-2-22 15:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表咁

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
唔話比你知,我驚呢度唔講得
咁pm 我地, 唔好吊癮啦




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo