母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12301#
發表於 13-2-22 15:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表點

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
這是產後的其中的經歷和可能有的疑團。
我生完個零月真係有架




男爵府

積分: 5696


12302#
發表於 13-2-22 15:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表你簡

原帖由 pandababy1127 於 13-02-21 發表
我願意去參詳架!請分享

1361518567710.jpg


男爵府

積分: 6375


12303#
發表於 13-2-22 15:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
轉左果team係好做定唔好做呀? 唔好理咁多喇, 有得準時收工就得,做左媽媽之後淨係想準時收工返屋企睇女女 ...
我都唔知好定唔好,只覺得自己被遺棄咁,要重新學過所有嘢,適應所有嘢。一動不如一靜,唉,焗食。




男爵府

積分: 5696


12304#
發表於 13-2-22 15:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表你簡

原帖由 pandababy1127 於 13-02-21 發表
我願意去參詳架!請分享
剛post 錯了
1361518859453.jpg



男爵府

積分: 5696


12305#
發表於 13-2-22 15:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表安全

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
咁咩係natural & risky 呀?
外面?


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12306#
發表於 13-2-22 15:45 |只看該作者
siuangel1 發表於 13-2-22 15:38
我都唔知好定唔好,只覺得自己被遺棄咁,要重新學過所有嘢,適應所有嘢。一動不如一靜,唉,焗食。



...
都明既, 當返新工, 再同d 同事夾過啦, 同埋仲有我地支持你,, 有咩唔順意就返黎啦, 我地有幾個媽咪陪你傾偈


男爵府

積分: 5049


12307#
發表於 13-2-22 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-21+發表你用

原帖由 siuangel1 於 13-02-21 發表
Freestyle.... 一般,你呢
咁多人用freestyle 既



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12308#
發表於 13-2-22 15:59 |只看該作者
sze.gloria 發表於 13-2-22 15:42
外面?
大家都好想知.. 但ah tse 唔肯講, 我叫佢pm 話我知.. kaka


男爵府

積分: 5049


12309#
發表於 13-2-22 16:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-21+發表我

原帖由 scmtse 於 13-02-21 發表
我個時泵九點半,半夜四點半倒就m到。隔得太耐
乜隔耐左就m到啦?



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12310#
發表於 13-2-22 16:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
我近排女女食2茶匙米糊,食完俾兩三匙bb平匙量既水俾佢
食糊仔食咁少就一餐?



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 6375


12311#
發表於 13-2-22 16:08 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+13-2-22+15:38+我

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
都明既, 當返新工, 再同d 同事夾過啦, 同埋仲有我地支持你,, 有咩唔順意就返黎啦, 我地有幾個媽咪陪你傾偈 ...
多謝你哋呀,我屋企人幫我求籤,話事業係上上籤,但個感覺完全係下下籤




男爵府

積分: 5049


12312#
發表於 13-2-22 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
所以咪話啦, 見到哩d 帖都唔知好嬲定好笑 竟然開個帖話收工就係因為個泵壞左



...
咩人都有mouth:



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 6375


12313#
發表於 13-2-22 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-21+發表F

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
咁多人用freestyle 既
貪佢方便呀,免提嘛。




男爵府

積分: 5049


12314#
發表於 13-2-22 16:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
我老公哩排玩candy crush, 所以一齊玩, 或者我睇佢玩俾意見
Candy crush 呢排我地都無打,轉左第二隻game



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5696


12315#
發表於 13-2-22 16:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表都明

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
多謝你哋呀,我屋企人幫我求籤,話事業係上上籤,但個感覺完全係下下籤



...
第二日復工姐!振作!Down~会影響奶量。雖然....我幾曰就会down 一次但個人頭腦refreshe番,就ok的了!


男爵府

積分: 5696


12316#
發表於 13-2-22 16:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表我老

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
Candy crush 呢排我地都無打,轉左第二隻game
小panda 在你的視線範圍內?小心呀!


男爵府

積分: 6375


12317#
發表於 13-2-22 16:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
第二日復工姐!振作!Down~会影響奶量。雖然....我幾曰就会down 一次但個人頭腦refreshe番,就 ...
努力調節,但諗起復工就被遺棄




男爵府

積分: 5696


12318#
發表於 13-2-22 16:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
努力調節,但諗起復工就被遺棄
都係有糧出姐,唔好諗太多。做完、放工,揍b。咁又一day


男爵府

積分: 9224


12319#
發表於 13-2-22 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-21+發表我個

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
乜隔耐左就m到啦?
係呀,以前姑娘講餵人奶可以避孕,但係一定要全人奶,唔用奶咀,同埋BB未戒夜奶,重有餐之餐之間唔可以多過五個鍾,no deny access to the breasts. 咁Of course 有人中招。




男爵府

積分: 9224


12320#
發表於 13-2-22 17:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-22+

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
貪佢方便呀,免提嘛。
係咪用左hand free bra 先免提?




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo