母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


12321#
發表於 13-2-22 17:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表咁咩

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
外面?





男爵府

積分: 6375


12322#
發表於 13-2-22 17:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
都係有糧出姐,唔好諗太多。做完、放工,揍b。咁又一day
都係,做事上心都無咩用




男爵府

積分: 6375


12323#
發表於 13-2-22 17:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
係咪用左hand free bra 先免提?
我用餵奶bra呀




男爵府

積分: 5696


12324#
發表於 13-2-22 17:29 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

撞鬼啦!玩嘢咩!飲得9Omouth:



侯爵府

積分: 22311


12325#
發表於 13-2-22 17:45 |只看該作者
scmtse 發表於 13-2-22 17:04

即係O岩左!但我覺得清理好麻煩


侯爵府

積分: 22311


12326#
發表於 13-2-22 17:46 |只看該作者
pikupi 發表於 13-2-22 14:44
有無我都會照泵,要追奶,無法

今日隔7個鐘,好辛苦先泵倒270ML,我覺得有D危險,我驚會開始少奶...


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12327#
發表於 13-2-22 17:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表我近

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
食糊仔食咁少就一餐?
未住, 俾2茶匙稀米糊俾左試左先, 睇下佢適唔適應,再慢慢加份量,直到食到一細碗仔就應該可以代一餐




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12328#
發表於 13-2-22 17:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表都明

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
多謝你哋呀,我屋企人幫我求籤,話事業係上上籤,但個感覺完全係下下籤



...
放心放心, 可能未咁快見到啫, 可能遲下做熟左, 準時放工, 準時泵奶,又無壓力,咁你就感覺到係上上籤




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12329#
發表於 13-2-22 17:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表我老

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
Candy crush 呢排我地都無打,轉左第二隻game
你玩咩呀?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12330#
發表於 13-2-22 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
努力調節,但諗起復工就被遺棄
U r not alone, 仲有我地係到standby




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12331#
發表於 13-2-22 17:52 |只看該作者

引用:撞鬼啦!玩嘢咩!飲得9O

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
撞鬼啦!玩嘢咩!飲得9O
竟然?! 到你發生咩事?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12332#
發表於 13-2-22 17:53 |只看該作者

引用:Quote:scmtse+發表於+13-2-22+17:04+即係O

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
即係O岩左!但我覺得清理好麻煩
但其實都有危險,有人真係咁中左




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12333#
發表於 13-2-22 17:55 |只看該作者

引用:Quote:pikupi+發表於+13-2-22+14:44+有無我

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
今日隔7個鐘,好辛苦先泵倒270ML,我覺得有D危險,我驚會開始少奶...
咁夠唔夠食? 如果有多就當減少少啦,休息重要d, 我哩排唔夠訓, 日日都泵唔夠




侯爵府

積分: 22311


12334#
發表於 13-2-22 17:57 |只看該作者
pikupi 發表於 13-2-22 17:53
但其實都有危險,有人真係咁中左

所以阿TSE咪話RISKY LOR
我C6話佢控制倒,洗乜驚


侯爵府

積分: 22311


12335#
發表於 13-2-22 17:58 |只看該作者
pikupi 發表於 13-2-22 17:55
咁夠唔夠食? 如果有多就當減少少啦,休息重要d, 我哩排唔夠訓, 日日都泵唔夠



...

唔知乜事,可能因為O岩O岩因6變7, 聽日可能要用一包冰奶


侯爵府

積分: 22311


12336#
發表於 13-2-22 18:00 |只看該作者
siuangel1 發表於 13-2-22 16:08
多謝你哋呀,我屋企人幫我求籤,話事業係上上籤,但個感覺完全係下下籤



...
我地呢班舊同事日日都響度
仲有,可能你D新同事好似我地咁,傾幾日就熟


男爵府

積分: 9224


12337#
發表於 13-2-22 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表係咪

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
我用餵奶bra呀
餵奶Bra 都可以免提?




男爵府

積分: 9224


12338#
發表於 13-2-22 18:20 |只看該作者

引用:撞鬼啦!玩嘢咩!飲得9O

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
撞鬼啦!玩嘢咩!飲得9O
學左我肥妹仔d野,有次隔五個鍾,冇固體,飮80。




男爵府

積分: 9224


12339#
發表於 13-2-22 18:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
轉左果team係好做定唔好做呀? 唔好理咁多喇, 有得準時收工就得,做左媽媽之後淨係想準時收工返屋企睇女女 ...
我都係咁話,我都降左做二打六,重好,準時九點半返,五點半放,十一點九,同四點九泵奶,十二點半食飯




男爵府

積分: 9224


12340#
發表於 13-2-22 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表我近

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
食糊仔食咁少就一餐?
啱啱開始係咁少,BB可能腸胃未適應,太多會便秘。




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo