立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9224
原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表 提你:媽媽唔好懶
原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表 純粹衰格, 係要搵野話下佢, 聽說佢奶奶一直覺得我朋友配佢個仔唔起, 佢希望新抱同佢門當戶對, 起碼都係 ...
原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表 咁幾時先會好?
原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表 這是產後的其中的經歷和可能有的疑團。
原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表 今早無泵清另一邊,又谷咗一朝,泵有260.... 夠餐半,好彩
原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表 一次辛苦曬嘛, 哈哈, 我初初都想三歲先追, 但所有重新再來, 所以我揀一鑊過, 哈哈 ...
原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表 本帖最後由 pikupi 於 13-2-22 15:00 編輯
原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表 大家都好想知.. 但ah tse 唔肯講, 我叫佢pm 話我知.. kaka
原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表 都係有糧出姐,唔好諗太多。做完、放工,揍b。咁又一day
原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表 即係O岩左!但我覺得清理好麻煩
原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表 今日隔7個鐘,好辛苦先泵倒270ML,我覺得有D危險,我驚會開始少奶...
原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表 但其實都有危險,有人真係咁中左
珍珠宮
積分: 36362
積分: 6375
原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表 260... 隔咗幾耐呀?
pikupi 發表於 13-2-20 23:23 放假去邊到玩呀? 要好好休息下喇
原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表 由7點到12點半。頭先6點去泵,得210ml。放工個量係少啲喎
原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表 餵奶Bra 都可以免提?
sze.gloria 發表於 13-2-20 23:46 和c6好番未?生完b,多了磨擦添!
原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表 我地呢班舊同事日日都響度 仲有,可能你D新同事好似我地咁,傾幾日就熟
pikupi 發表於 13-2-20 23:50 邊隻? 山水牌? 一朝飲晒幾大枝?
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy