母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


12341#
發表於 13-2-22 18:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-21+發表其實

原帖由 pandababy1127 於 13-02-22 發表
提你:媽媽唔好懶
我冇懶㗎,我重特登唔泵清,減產嗎.....




男爵府

積分: 9224


12342#
發表於 13-2-22 18:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表27

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
純粹衰格, 係要搵野話下佢, 聽說佢奶奶一直覺得我朋友配佢個仔唔起, 佢希望新抱同佢門當戶對, 起碼都係 ...
咁都講埋出口,有冇攪錯呀,short ga




男爵府

積分: 9224


12343#
發表於 13-2-22 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表個時

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
咁幾時先會好?
唔知呀,可能fertile 左就好d我好似m黎左,好少少,不過可能係訓多左,心情靚。




男爵府

積分: 9224


12344#
發表於 13-2-22 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表點

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
這是產後的其中的經歷和可能有的疑團。
而又係冇人敢問同講既野





男爵府

積分: 9224


12345#
發表於 13-2-22 18:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表返返

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
今早無泵清另一邊,又谷咗一朝,泵有260.... 夠餐半,好彩
260... 隔咗幾耐呀?




男爵府

積分: 9224


12346#
發表於 13-2-22 18:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表依家

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
一次辛苦曬嘛, 哈哈, 我初初都想三歲先追, 但所有重新再來, 所以我揀一鑊過, 哈哈

...
但係我又想攞有薪產假,我要再做夠一年先攞得。




男爵府

積分: 9224


12347#
發表於 13-2-22 18:40 |只看該作者

引用:+本帖最後由+pikupi+於+13-2-22+15:00+編輯

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
本帖最後由 pikupi 於 13-2-22 15:00 編輯





男爵府

積分: 9224


12348#
發表於 13-2-22 18:41 |只看該作者

引用:Quote:sze.gloria+發表於+13-2-22+15:42+外

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
大家都好想知.. 但ah tse 唔肯講, 我叫佢pm 話我知.. kaka
我忙住玩小肥肥,依家先追緊posts




男爵府

積分: 9224


12349#
發表於 13-2-22 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
都係有糧出姐,唔好諗太多。做完、放工,揍b。咁又一day
Me too, so happy... 我計過,我依家真係做野先得三,四個鍾,真係冇上進心。




男爵府

積分: 9224


12350#
發表於 13-2-22 18:44 |只看該作者

引用:Quote:scmtse+發表於+13-2-22+17:04+即係O

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
即係O岩左!但我覺得清理好麻煩
之後就去沖身




男爵府

積分: 9224


12351#
發表於 13-2-22 18:46 |只看該作者

引用:Quote:pikupi+發表於+13-2-22+14:44+有無我

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
今日隔7個鐘,好辛苦先泵倒270ML,我覺得有D危險,我驚會開始少奶...
因為個胸越滿,造奶越慢,咁你再多一個鍾可能多20至40。咁夠唔夠呀?




男爵府

積分: 9224


12352#
發表於 13-2-22 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表即

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
但其實都有危險,有人真係咁中左
唔係呀呢個方法我用左超過十年




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


12353#
發表於 13-2-22 18:53 |只看該作者
冇上黎2日,又有好多版要追…

今日又係另一個超忙的日子,而家先泵第二轉…又係要做多陣先走得

等我唞陣追POST先


男爵府

積分: 6375


12354#
發表於 13-2-22 18:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
260... 隔咗幾耐呀?
由7點到12點半。頭先6點去泵,得210ml。放工個量係少啲喎




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


12355#
發表於 13-2-22 18:59 |只看該作者
pikupi 發表於 13-2-20 23:23
放假去邊到玩呀? 要好好休息下喇

我昨日放假要睇住2個仔,都冇話去邊玩

呢幾日真係好攰,好似瞓極都唔夠咁


男爵府

積分: 9224


12356#
發表於 13-2-22 19:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表260.

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
由7點到12點半。頭先6點去泵,得210ml。放工個量係少啲喎
多過我啦,我得220ml ,六點半到十一點九。




男爵府

積分: 6375


12357#
發表於 13-2-22 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
餵奶Bra 都可以免提?
Freestyle 條免提帶可以駁去個bra到架




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


12358#
發表於 13-2-22 19:01 |只看該作者
sze.gloria 發表於 13-2-20 23:46
和c6好番未?生完b,多了磨擦添!

都冇話好唔好番,咪又係整整下好似咩都冇發生過咁…

不過生左小朋友係多左磨擦就真


男爵府

積分: 6375


12359#
發表於 13-2-22 19:02 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+13-2-22+16:08+多

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
我地呢班舊同事日日都響度
仲有,可能你D新同事好似我地咁,傾幾日就熟
好,希望順順利利




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


12360#
發表於 13-2-22 19:03 |只看該作者
pikupi 發表於 13-2-20 23:50
邊隻? 山水牌? 一朝飲晒幾大枝?

我係地鐵站的健兒X房買黑豆漿咋。

我通常朝早食我帶返工的黑豆水,下就先豆漿。不過中間都係飲勁多水。所以都叫KEEP到奶量

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo