母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12361#
發表於 13-2-22 19:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表轉左

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
我都係咁話,我都降左做二打六,重好,準時九點半返,五點半放,十一點九,同四點九泵奶,十二點半食飯:ilo ...
我有時d唔急既野做唔晒就算,慢慢清, 總知一定會準時去泵奶




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12362#
發表於 13-2-22 19:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
而又係冇人敢問同講既野
想問又唔知點問, 問朋友又唔係,問姑娘又唔係,又唔想開個帖問,諗住遲下無事架啦




男爵府

積分: 9224


12363#
發表於 13-2-22 19:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我都

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我有時d唔急既野做唔晒就算,慢慢清, 總知一定會準時去泵奶



...
我Block 埋自己calendar 個泵奶reminder 每日十一點半彈出黎




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12364#
發表於 13-2-22 19:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
但係我又想攞有薪產假,我要再做夠一年先攞得。
要隔一年先有?





男爵府

積分: 6375


12365#
發表於 13-2-22 19:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
多過我啦,我得220ml ,六點半到十一點九。
我琴日都係同你一樣,但今早無泵清,谷到有硬塊




男爵府

積分: 9224


12366#
發表於 13-2-22 19:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表但係

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
要隔一年先有?
佢話放之前十二個月要返緊工




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12367#
發表於 13-2-22 19:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
Me too, so happy... 我計過,我依家真係做野先得三,四個鍾,真係冇上進心。



...
我都係, 一份無deadline既野做左2日都未做完 淨係做左有deadline既野,仲要哩排其實得好少好少,甚至無乜email




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


12368#
發表於 13-2-22 19:14 |只看該作者
scmtse 發表於 13-2-21 03:43
飲得多水真係多d奶,我唸我一日起碼飲五公升水,我有個600ml 樽,總之樽不離手。



...
我係之前見到你唔知幾時講過話一日至少3L水,咁我咪開始留意返要多飲水囉。

而家起身1-2杯,返工又飲多左,泵前泵中泵後又一杯,加加埋埋,真係應該唔止3L架


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12369#
發表於 13-2-22 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表但其

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
唔係呀呢個方法我用左超過十年
係性版見過, 同埋d資料都話係進行中既時候係會有含丁丁既分泌物分泌出黎, 所以係會有機會




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


12370#
發表於 13-2-22 19:18 |只看該作者
maggie625 發表於 13-2-21 08:22
我剛剛收到某粉商禮物, 沖涼用浮水書仔一本。 Looney tunes 呀, 佢地變左bb好得意


呢本我大仔時都收過


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12371#
發表於 13-2-22 19:19 |只看該作者

引用:冇上黎2日,又有好多版要追…今日又係另一

原帖由 開心仔媽咪 於 13-02-22 發表
冇上黎2日,又有好多版要追…

今日又係另一個超忙的日子,而家先泵第二轉…又係要做多陣先走得
咁慘,又要ot, 泵完好快d收工啦, 開心仔同口水仔掛住媽咪呀。btw, 開心野要快d話你知,Maggie 應該有左, 小booth 好快有細佬/妹




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12372#
發表於 13-2-22 19:21 |只看該作者

引用:Quote:pikupi+發表於+13-2-20+23:23+放假去

原帖由 開心仔媽咪 於 13-02-22 發表
我昨日放假要睇住2個仔,都冇話去邊玩

呢幾日真係好攰,好似瞓極都唔夠咁
1個對2個係辛苦d架喇, 媽媽加油




男爵府

積分: 9224


12373#
發表於 13-2-22 19:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表而又

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
想問又唔知點問, 問朋友又唔係,問姑娘又唔係,又唔想開個帖問,諗住遲下無事架啦



...
咪係,點同朋友講呀




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12374#
發表於 13-2-22 19:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我有

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
我Block 埋自己calendar 個泵奶reminder 每日十一點半彈出黎





男爵府

積分: 9224


12375#
發表於 13-2-22 19:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表Me+t

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我都係, 一份無deadline既野做左2日都未做完 淨係做左有deadline既野,仲要哩排其實得好少好少,甚 ...
我都有deadline 不過冇人得閒理我,冇人test 我d貨。not my problem....




男爵府

積分: 9224


12376#
發表於 13-2-22 19:26 |只看該作者

引用:Quote:scmtse+發表於+13-2-21+03:43+飲得多

原帖由 開心仔媽咪 於 13-02-22 發表
我係之前見到你唔知幾時講過話一日至少3L水,咁我咪開始留意返要多飲水囉。

而家起身1-2杯,返工又飲多左 ...
我自己計過我飲大約五公斤...今朝要泵夠數,飲多少少,又多35ml




男爵府

積分: 9224


12377#
發表於 13-2-22 19:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表唔係

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
係性版見過, 同埋d資料都話係進行中既時候係會有含丁丁既分泌物分泌出黎, 所以係會有機會



...
咁我咪好好彩




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


12378#
發表於 13-2-22 19:29 |只看該作者
pikupi 發表於 13-2-22 19:19
咁慘,又要ot, 泵完好快d收工啦, 開心仔同口水仔掛住媽咪呀。btw, 開心野要快d話你知,Maggie 應該有左, ...

哈,真係好開心喎… 咁快又多一個小B啦… 恭喜MAGGIE

小BOOTH到時見到細佬妹,唔知會有咩反應呢?


男爵府

積分: 9224


12379#
發表於 13-2-22 19:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我Bl

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我做IT d 時間自己話事




男爵府

積分: 5696


12380#
發表於 13-2-22 19:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表即

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
之後就去沖身
Can u ask c6 to put the waste to the bin


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo