立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17542
積分: 19429
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 14:41 發表 咁俾錢咪得囉, 數六張一仟蚊好易咋
子爵府
積分: 13946
原文章由 happyma 於 07-7-18 15:37 發表 係lah...e家d仔好值$$ ka..c lah...第日我d女do 5知嫁5嫁得出tim
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 14:50 發表 可以, 炒咗就咩都唔駛賠, 仲要即走. 所以我話如果真係想 做既, 就要搭定個戲棚囉
原文章由 karencircle 於 07-7-18 15:39 發表 逾60件國家一級文物下周三起展出 (星島) 07月 18日 星期三 02:53PM 國家文物局與康樂及文化事務署聯合主辦,香港歷史博物館與中國文物交流中心籌劃,為慶祝香港回歸十周年而舉辦的「中國考古新發現」展覽,將於 ...
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 14:54 發表 佢返到嚟梗係要匯錢過去啦! 你個工人又真係唔抵留嘅! 咦! 我諗諗下你工人做夠足5年未, 未夠嘅好似唔駛俾長俸喎!
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 15:47 發表 到時我都係叫件餅講架喇.....
原文章由 happyma 於 07-7-18 15:06 發表 AE_bb 你返 lei lah ...睇完你d post, 真係5知好消息定壞消息...:( 恕我直言...可能你去完旅行有d衝動想做全職mom... ..但arm arm 冼完..大傷元氣..不如冷靜d諗諗先 ...望望出面環境..
原文章由 karencircle 於 07-7-18 15:49 發表 噚日同朋友食飯, 講開養大一位小朋友要400萬. 聽左一個故事:- 話說佢囡囡對電視這排成日講400萬這個數目很驚訝, 朋友就告訴佢, 他日佢出來做野時要還返400萬給父母, 她給的不是養家費, 是她的還款...而由這天 ...
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 15:49 發表 咁你咪一個月後請佢走囉! 到時補一個月俾佢就得!
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 15:19 發表 乜長俸又唔同遣散費架? 真係麻煩!
男爵府
積分: 5710
積分: 18057
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 15:52 發表 happyma, 其實我原意係等個工人完約先唔做..... 但係老闆d行為令我好難繼續下去:-|
原文章由 happyma 於 07-7-18 15:22 發表 其實我仲有一段, 比人食左 ....你餅餅肯支持你真係好好lah , 我果個係完全5認同ka...:( 我係無乜chance做全職mom ka:( ...除非中Mark 6 lah
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 15:34 發表 講得啱, 我成日都話女仔唔駛讀咁多書, 否則將來真係要返內地搵老公!
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 16:00 發表 佢都有講如果我唔做野嘅利弊我知...... 所以我都有哂心理準備, 希望到時 handle 得到啦.....
原文章由 karencircle 於 07-7-18 15:31 發表 唔同時候唔同想法jet, 你升職加薪時實覺得努力讀左咁耐, 有咁ga回報有满足ga
原文章由 happyma 於 07-7-18 15:35 發表 c lah...咁我Bun Bun.. 8 年即係?$$$ah
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy