跳至

首頁

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 935


1221#
發表於 08-6-5 16:34 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-6-5 15:29 發表
其實Panda Ma係Tony Ma,真唔好意思,令大家混淆,我幫Tony報咗Sun-Kids,因為近屋企而且佢地的教學方法好新,如Maths就係其中一樣,是香港第一間幼稚園採用,如果平時想學,就要額外比$$係出面讀,所以好想比佢試下,但係又好 ...


係.. 真係頭痛呀..
不過.. sun-kids .. 係唔係之前.. oscar.. 的老師呀..
朋友話早幾年. oscar d 老師好好的..
不過我真係唔清楚呀..


複式洋房

積分: 226


1222#
發表於 08-6-5 17:06 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-5 16:34 發表


係.. 真係頭痛呀..
不過.. sun-kids .. 係唔係之前.. oscar.. 的老師呀..
朋友話早幾年. oscar d 老師好好的..
不過我真係唔清楚呀..


各位Ma Ma,

以前,Wun Wun 家姐都讀過oscar,但後來n1後轉出去。oscar的教學方法,不願置評。只能說,當時很多n1同學都轉校。

之後1年,即Wun Wun 家姐k1時,oscar closed. 所有學生轉到新一代,已所有oscar的老師就不見了。所以,有些新一代的k3同學是認識Wun Wun 家姐。

關於sunkit太新,真的沒有意見。但轉聞就很多。

其實,選幼稚園最重要是想她入那所小學。

樂樂ma,

你是否想考光明小學呢。其實,我都讚成你的意見。用多出的學費學其它的。如piano, english and mandarin.

因為,到考小學時,這些證書是有一定幫助。


等待驗證會員

積分: 935


1223#
發表於 08-6-5 17:48 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-6-5 17:06 發表


各位Ma Ma,

以前,Wun Wun 家姐都讀過oscar,但後來n1後轉出去。oscar的教學方法,不願置評。只能說,當時很多n1同學都轉校。

之後1年,即Wun Wun 家姐k1時,oscar closed. 所有學生轉到新一代,已所有oscar的老師就不見了。所 ...


好多..小學呀.. 鐘聲, 光明.. 直資個幾間我都有興趣呀..
圓玄. 我都有興趣的..

睇定 d .. 要睇下 d 媽媽意見..


大宅

積分: 1421


1224#
發表於 08-6-5 17:55 |只看該作者
原文章由 媽咪仔2008 於 08-6-5 13:29 發表


樂樂媽咪&各位媽咪,

很久沒有見大家啦! 你們好嗎? 近來很忙,所以沒有上.

Panda_mother不是我喔!

其實我都在想Jason會否繼續係新一代讀,因為青山聖比得堂收了
Jason讀全日K1. 煩惱中......

Jaso ...

Jason ma,我係Jane ma,其實我同你既case係一樣,早兩日st.peter寄咗封信嚟,我未睇但唔覺意掉咗,可能話比我知叫我不要再想太多la..我見我個女讀得真係好開心,又見佢學d英文好叻(我無教果d)所以我覺得一動不如一靜吧!(個人感受)


等待驗證會員

積分: 935


1225#
發表於 08-6-5 18:06 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-5 17:55 發表

Jason ma,我係Jane ma,其實我同你既case係一樣,早兩日st.peter寄咗封信嚟,我未睇但唔覺意掉咗,可能話比我知叫我不要再想太多la..我見我個女讀得真係好開心,又見佢學d英文好叻(我無教果d)所以我覺得一動不如一靜吧!( ...


有時我都好擔心.. 要佢轉校.. 佢又會再扭計..
返學時又喊
不過我無得揀喇~~~
因為.. 樂樂要跟我住.. 就一定要返元朗.. haha
你地無呢個問題.. 一動不如一靜 真係.. o岩的..
小朋友真係要時間去適應一個新環境


大宅

積分: 1421


1226#
發表於 08-6-5 18:16 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-5 18:06 發表


有時我都好擔心.. 要佢轉校.. 佢又會再扭計..
返學時又喊
不過我無得揀喇~~~
因為.. 樂樂要跟我住.. 就一定要返元朗.. haha
你地無呢個問題.. 一動不如一靜 真係.. o岩的..
小朋友真係要時間去適應一個新環境 ...

敢你唔同,比我係你我都會轉回元朗,如果我哋這班mami係捨得送小朋友咁遠番學的話,就不會選擇在屯門讀la...


大宅

積分: 1498


1227#
發表於 08-6-5 19:27 |只看該作者
我的仔(Ik3)上星期六參加同學仔的生日會, 起初我不知道那同學是誰, 只是跟地址去, 去到才知道是位外籍小朋友, 在整個過程中
new generation 的小朋友與其他外籍小朋友全程說英語,混在一起玩, 完全沒有國籍之分. 我覺得十分難得. 而我的投資是沒白費. 如果你是重視英文的, New Generation 是不錯的選擇, 我在這裡和你們分享, 只因為我是過來人, 我試過離開New Generation 因為不滿他的行政. 但最後我再回來, 因為外的幼稚園的英文及不上它.


大宅

積分: 1421


1228#
發表於 08-6-5 19:38 |只看該作者
原文章由 greedycat116 於 08-6-5 19:27 發表
我的仔(Ik3)上星期六參加同學仔的生日會, 起初我不知道那同學是誰, 只是跟地址去, 去到才知道是位外籍小朋友, 在整個過程中
new generation 的小朋友與其他外籍小朋友全程說英語,混在一起玩, 完全沒有國籍之分. 我 ...

我在選擇新一代之前,就是見到這樣的情況,所以便選擇了新一代


別墅

積分: 676


1229#
發表於 08-6-5 22:55 |只看該作者
原文章由 greedycat116 於 08-6-5 19:27 發表
我的仔(Ik3)上星期六參加同學仔的生日會, 起初我不知道那同學是誰, 只是跟地址去, 去到才知道是位外籍小朋友, 在整個過程中
new generation 的小朋友與其他外籍小朋友全程說英語,混在一起玩, 完全沒有國籍之分. 我 ...


多謝 greedycat116媽的分享.這個也是我選New Generation的原因.

我都好明白各mama 1516的心情,因我曾經都有諗過其他學校 (eg. st. peter, sunkids).

但就眼見Jeffrey於這短短的半年裹,已學了不錯的英文.而他返學亦好開心......所以最後都覺得一動不如一靜.....因英文教學於屯門真的沒有太多選擇.


別墅

積分: 676


1230#
發表於 08-6-5 23:34 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-6-5 15:29 發表
其實Panda Ma係Tony Ma,真唔好意思,令大家混淆,我幫Tony報咗Sun-Kids,因為近屋企而且佢地的教學方法好新,如Maths就係其中一樣,是香港第一間幼稚園採用,如果平時想學,就要額外比$$係出面讀,所以好想比佢試下,但係又好 ...


Tony ma,

我都同你一樣,因為近的原因所以曾經都考慮過Sunkids,及他的programe真係十分十分吸引.

而Sunkids的open day, road show我都有去過.但經考慮後,最後都想留係New Generation......

1) 真的有點擔心屯門的人可否接納這間學校(programe教學),因大多數屯門人始終都較接受傳統的教育 - 而這直接影響學校的經營
2) 一間新學校的教學經驗也是考慮因素.

最後1516後,都係唔想自己小朋友做白老鼠 lor.不過,e d都係我個人的意見.


子爵府

積分: 10559


1231#
發表於 08-6-6 00:03 |只看該作者
嘩...無上黎一日好熱鬧喎...哈哈!!

等我又發表我既感受先(嘻嘻)...初初選New Gen真係無嘜人支持我...個個都話貴...唔值...但係我想比Cherry一個英語環境學習...除左New Gen真係別無他選...其實我選New Gen都唔係特別想佢入邊間小學(當然英小係最理想)...只係想佢英文打好個基礎...打好基礎佢第日既路想點都得啦...我相信用英語課程...學英文總好過給予他課外既英文補習...當然錦理想既事就係付出"代價"...即係$$啦....哈哈哈!! 同埋我諗過如果比Cherry讀傳統幼稚園...我都要額外比佢上英文堂...倒不如慳返佢既時間...課外比佢真真正正參與課外活動...以上係我既個人意見(要用多正面野去說服自己忙記學卷這回事呀...哈哈)

我又想講下換老師單野...係啦...我都唔明Ms. Aish又唔做(佢唔係返左好耐)...証明佢地真係成日換老師...真係好彩Ms. Ceci係到...我都覺得成日換老師唔好...攪到Cherry好掛住Ms. Aish...日日都話Ms. Aish無返學...不過姐姐話今日見到新老師...唔知係唔係呢??

自從返學之後...Cherry講英文生字真係好唔錯...好似一D好難發音既字(eg everybody, restaurant)都講到...而且發音也準確...學校應記一功...

[ 本文章最後由 hello_mimi 於 08-6-6 00:08 編輯 ]


複式洋房

積分: 226


1232#
發表於 08-6-6 00:03 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-5 23:34 發表


Tony ma,

我都同你一樣,因為近的原因所以曾經都考慮過Sunkids,及他的programe真係十分十分吸引.

而Sunkids的open day, road show我都有去過.但經考慮後,最後都想留係New Generation......

1) 真的有點擔心屯門 ...


就是這個原因令我1516。怕Wun Wun接受不來。總之就心大心细。我相信Wun可能是全班最小。


子爵府

積分: 10559


1233#
發表於 08-6-6 00:12 |只看該作者
原文章由 媽咪仔2008 於 08-6-5 13:20 發表


Cherry 媽咪,

Jason亦都是非常喜歡去沙灘,常常說去沙灘玩.

那天我要上班,又沒有假期,所以會是婆婆與姊姊一起陪他.

Jason 媽咪


Jason 媽...Jason都係一樣呀....good good good...等我個日同Jason玩下先...

係喎...姐姐話我知又時Cherry會同Jason一齊放學喎...係咪婆婆住lung mun呀??


子爵府

積分: 10559


1234#
發表於 08-6-6 00:18 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-5 17:55 發表

Jason ma,我係Jane ma,其實我同你既case係一樣,早兩日st.peter寄咗封信嚟,我未睇但唔覺意掉咗,可能話比我知叫我不要再想太多la..我見我個女讀得真係好開心,又見佢學d英文好叻(我無教果d)所以我覺得一動不如一靜吧!( ...


Jane媽...整定你一定要做"新一代靚太"呀...哈哈...有無報summer course呀??


子爵府

積分: 10559


1235#
發表於 08-6-6 00:19 |只看該作者
wun ma, lok ma...就算唔讀New Gen...都要上黎chat架!!


複式洋房

積分: 226


1236#
發表於 08-6-6 00:44 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-6 00:19 發表
wun ma, lok ma...就算唔讀New Gen...都要上黎chat架!!


一定會,如Wun Wun不習慣,有機會返轉頭。而且,我還是1516。內有太多因素。


子爵府

積分: 10559


1237#
發表於 08-6-6 00:50 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-6-6 00:44 發表


一定會,如Wun Wun不習慣,有機會返轉頭。而且,我還是1516。內有太多因素。


哦wun ma...原來仲1516...好呀...如果你返黎...我地又可以一齊分享學校既事啦...不過你唔好介意我8...點解仲1516既?? 話哂之前條路家姐行過...應該放心架...係呢...我想問下家姐係咪係九龍讀書呀?? 佢每日搭車辛苦嗎??


等待驗證會員

積分: 935


1238#
發表於 08-6-6 09:55 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-5 18:16 發表

敢你唔同,比我係你我都會轉回元朗,如果我哋這班mami係捨得送小朋友咁遠番學的話,就不會選擇在屯門讀la...


就是喇..
要坐車.. 真係可以比佢地出九龍讀
就係見佢太辛苦.. 咁細個日日要出九龍返學..


等待驗證會員

積分: 935


1239#
發表於 08-6-6 10:00 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-6 00:03 發表
嘩...無上黎一日好熱鬧喎...哈哈!!

等我又發表我既感受先(嘻嘻)...初初選New Gen真係無嘜人支持我...個個都話貴...唔值...但係我想比Cherry一個英語環境學習...除左New Gen真係別無他選...其實我選New Gen都唔係特 ...


Cherry Ma,
中哂喇.. haha
希望將來升小一時.. 會見到 Cherry 喇.. (大家都希望考到英文小學)


等待驗證會員

積分: 935


1240#
發表於 08-6-6 10:08 |只看該作者
4日
原文章由 wunyan 於 08-6-6 00:44 發表


一定會,如Wun Wun不習慣,有機會返轉頭。而且,我還是1516。內有太多因素。


wu ma,
我都驚呀.. 擔心樂樂唔適應又係要反轉頭..
不過我無得揀.. 我唔捨得成日唔見佢.. (樂樂係住係婆婆度.. 我星期 5 就帶返佢返我屋企.. )
平日.. 我只可以久唔久上去..(因我係香港區返工的)

不過我真係有諗過搬返屯門.. haha
希望到時佢習慣喇.. 唔係都唔知點囉..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo