跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


1221#
發表於 08-3-11 09:17 |只看該作者
咩事甘down ar
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 09:09 發表
morning


今朝心情好 down .........


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1222#
發表於 08-3-11 09:29 |只看該作者
好似好多野令我好 down.........

其一, 尋日 7 歲兒童單新聞...........:-( :-( :-(
其二, 我個 c6 尋晚突然同我講話想去北京闖下.... 起碼 1 年.... 呢段期間叫我自己一個頂哂屋企既開支........ 又話想快d..... 3月尾就起行...............



原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 09:17 發表
咩事甘down ar


水晶宮

積分: 54392


1223#
發表於 08-3-11 09:40 |只看該作者
去北京有咩發展ar ...佢有無同你傾下佢究竟自己想點...同埋你自己有無將內心所想同giba 傾...大家有咩kei坦承d 攞出lai 傾...男人有事業吾係吾好...但係要放棄頭家成年...又好似有點兒咩wor...吾好話頂d開支ar..叫你一個湊兩個小朋友..再加上仲有62,99tim 呢...你會好辛苦ka...怕你頂吾住ar

甘e 家係米仲做緊導遊ka

3月尾就話要走...急左d wor..係米佢已經決定好晒la
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 09:29 發表
好似好多野令我好 down.........

其一, 尋日 7 歲兒童單新聞...........:-( :-( :-(
其二, 我個 c6 尋晚突然同我講話想去北京闖下.... 起碼 1 年.... 呢段期間叫我自己一個頂哂屋企既開支........ 又話想快d..... ...


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1224#
發表於 08-3-11 09:55 |只看該作者
佢就係呢排冇咩團出, 所以覺得留喺香港, 好似日日等運到. 咁啱早前佢有個住北京既朋友, 同佢講可以嘗試在北京搵商機 (都係旅遊方面) ... 咁佢咪覺得應該去北京搏一搏...
我唔係唔俾佢去搏.. 但唔好話走就走... 仲無拉拉叫我一人頂住屋企..... 佢尋晚都有問過我點睇... 我覺得答佢好唔好都 c. 如果答佢好, 佢就以為我任力支持佢, 第時唔好有任何怨言. 如果答佢唔好, 佢又會覺得我唔體諒佢, 唔俾個機會佢去博.......... 真係點回答都 c


水晶宮

積分: 54392


1225#
發表於 08-3-11 10:13 |只看該作者
丁丁~~

我都明白你所諗kei 野kei...支持還支持...但係佢問得你kei...點都要講ka la...老實講...換轉我..我一定會照直同老公講..講真..你e家上去係搵商機jet...吾係實實在在有份工等你上去做ma..始終仔細老婆嫩..仲有自己父母向到tim..叫老婆一個頂晒所有野...有d自私左小小law...講真...大家都吾係細路仔....都有番甘上年紀..吾好諗到甘簡單..都要替老婆著想下至得ka...如果要博kei..相信hk 都有出路jet..又或者上北京根本都吾駛一年la...點解可以甘忍心拋低頭家比個老婆...除非d仔女大la..否則kei 話...我就吾贊成law...


p.s.純粹個人意見...希望吾好介意

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-11 10:16 編輯 ]


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1226#
發表於 08-3-11 10:18 |只看該作者
油媽, 多謝妳 :)


男爵府

積分: 7977


1227#
發表於 08-3-11 10:50 |只看該作者
丁丁

希望妳可以解決事情,我同妳講給神聽,給妳們開一條好路,等妳心情輕鬆面對。


水晶宮

積分: 54392


1228#
發表於 08-3-11 10:56 |只看該作者
校長 ~~ 甘得閒ar

plan 左easter 同琳琳去邊到玩未ar

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-11 10:58 編輯 ]


水晶宮

積分: 54392


1229#
發表於 08-3-11 10:58 |只看該作者
吾駛客氣...有咩野kei 米上lai 再傾下講下
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 10:18 發表
油媽, 多謝妳 :)


伯爵府

積分: 16163


1230#
發表於 08-3-11 11:08 |只看該作者
丁丁
怕且你留得住佢個人但留吾住佢個心,佢吾去過吾會死心,我知你己經好叻,加油呀

原文章由 tingchichi 於 08-3-11 09:55 發表
佢就係呢排冇咩團出, 所以覺得留喺香港, 好似日日等運到. 咁啱早前佢有個住北京既朋友, 同佢講可以嘗試在北京搵商機 (都係旅遊方面) ... 咁佢咪覺得應該去北京搏一搏...
我唔係唔俾佢去搏.. 但唔好話走就走... 仲無 ...


男爵府

積分: 7977


1231#
發表於 08-3-11 11:14 |只看該作者
油媽

我星期日去了行山頂,衰女包話咁短 ,點解冇斜的路,今個week要再戰另一處高峰。


水晶宮

積分: 54392


1232#
發表於 08-3-11 11:19 |只看該作者
琳琳真係super ...甘你今個week 行邊到ar...無yiba帶住..你同梁生頂得緊ka la
原文章由 校長 於 08-3-11 11:14 發表
油媽

我星期日去了行山頂,衰女包話咁短 ,點解冇斜的路,今個week要再戰另一處高峰。


男爵府

積分: 7977


1233#
發表於 08-3-11 11:20 |只看該作者
復會徦去

21-22 嘉輝會玩兩日

23 深圳遊一天 在爸家住一天

24 Macau 獨自去歡樂遊一天 (即日來回)


原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 10:56 發表
校長 ~~ 甘得閒ar

plan 左easter 同琳琳去邊到玩未ar


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1234#
發表於 08-3-11 11:20 |只看該作者
校長, A媽.......... THX :)


水晶宮

積分: 54392


1235#
發表於 08-3-11 11:23 |只看該作者
都係ka...不過點都要大家傾下...如果男方吾知女方點諗...以為老婆咩都攪得掂...男方就真係咩都吾理自己出去闖
原文章由 reginang 於 08-3-11 11:08 發表
丁丁
怕且你留得住佢個人但留吾住佢個心,佢吾去過吾會死心,我知你己經好叻,加油呀


水晶宮

積分: 54392


1236#
發表於 08-3-11 11:27 |只看該作者
wa...節目好豐富
原文章由 校長 於 08-3-11 11:20 發表
復會徦去

21-22 嘉輝會玩兩日

23 深圳遊一天 在爸家住一天

24 Macau 獨自去歡樂遊一天 (即日來回)


伯爵府

積分: 17542


1237#
發表於 08-3-11 11:34 |只看該作者
真係好豐富bor...自己去macau wet
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 11:27 發表
wa...節目好豐富


男爵府

積分: 7977


1238#
發表於 08-3-11 11:35 |只看該作者
流感好得人驚

7歲那位小童點會咁架

睇完毛管動,有點驚


男爵府

積分: 7977


1239#
發表於 08-3-11 11:39 |只看該作者
難得飛女飛得無憂慮,佢報了easter adventure camp 又朝玩到晚,我都無聊,不如去馬交大食大渴啦

原文章由 karencircle 於 08-3-11 11:34 發表
真係好豐富bor...自己去macau wet


伯爵府

積分: 17542


1240#
發表於 08-3-11 11:39 |只看該作者
丁丁,
心點諗就開出來, d男人真係無諗到咁多, 你唔講佢地唔知ga
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 11:23 發表
都係ka...不過點都要大家傾下...如果男方吾知女方點諗...以為老婆咩都攪得掂...男方就真係咩都吾理自己出去闖

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo