立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 54392
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 09:09 發表 morning 今朝心情好 down .........
男爵府
積分: 7989
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 09:17 發表 咩事甘down ar
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 09:29 發表 好似好多野令我好 down......... 其一, 尋日 7 歲兒童單新聞...........:-( :-( :-( 其二, 我個 c6 尋晚突然同我講話想去北京闖下.... 起碼 1 年.... 呢段期間叫我自己一個頂哂屋企既開支........ 又話想快d..... ...
積分: 7977
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 10:18 發表 油媽, 多謝妳 :)
伯爵府
積分: 16163
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 09:55 發表 佢就係呢排冇咩團出, 所以覺得留喺香港, 好似日日等運到. 咁啱早前佢有個住北京既朋友, 同佢講可以嘗試在北京搵商機 (都係旅遊方面) ... 咁佢咪覺得應該去北京搏一搏... 我唔係唔俾佢去搏.. 但唔好話走就走... 仲無 ...
原文章由 校長 於 08-3-11 11:14 發表 油媽 我星期日去了行山頂,衰女包話咁短 ,點解冇斜的路,今個week要再戰另一處高峰。
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 10:56 發表 校長 ~~ 甘得閒ar plan 左easter 同琳琳去邊到玩未ar
原文章由 reginang 於 08-3-11 11:08 發表 丁丁 怕且你留得住佢個人但留吾住佢個心,佢吾去過吾會死心,我知你己經好叻,加油呀
原文章由 校長 於 08-3-11 11:20 發表 復會徦去 21-22 嘉輝會玩兩日 23 深圳遊一天 在爸家住一天 24 Macau 獨自去歡樂遊一天 (即日來回)
積分: 17542
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 11:27 發表 wa...節目好豐富
原文章由 karencircle 於 08-3-11 11:34 發表 真係好豐富bor...自己去macau wet
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 11:23 發表 都係ka...不過點都要大家傾下...如果男方吾知女方點諗...以為老婆咩都攪得掂...男方就真係咩都吾理自己出去闖
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy