跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16917


1221#
發表於 08-1-21 11:32 |只看該作者
kk last sat出奇地下午只係訓左half an hour,直到夜晚9:xxpm返 home先 sleep~
係呀,小朋友有錯就要教,唔好好似 susan咁呀,我e+放長雙眼,等大隻廣長大成人上頭條ar:mrgreen:


原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:48 發表
ct,

好搞笑呀, sat 一上車就同糯米 b 訓話, 同佢講左小朋友玩緊既野, 唔可以點點點, 問佢知 5知呀, 佢應我話知, then 再重覆多次, 佢都話知, 跟住就瞓著左 lu, 咁我地咪要去上環買野既, 因為多人叫左工人起門口等我 ...


伯爵府

積分: 16917


1222#
發表於 08-1-21 11:33 |只看該作者
夜晚有無獎勵下佢AR:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:25 發表
直頭果日覺得佢好英添la:lol :lol


公爵府

積分: 27622


1223#
發表於 08-1-21 11:34 |只看該作者
原文章由 Kanko 於 08-1-21 11:23 發表


唔係佢呀,我而家要出去,下午先講到喇!



快 D 返啦~:lol :lol :lol


男爵府

積分: 9118


1224#
發表於 08-1-21 11:34 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 11:33 發表
夜晚有無獎勵下佢AR:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


咁快就獎得架喇咩?



http://kawaii-kids.com/


公爵府

積分: 27622


1225#
發表於 08-1-21 11:35 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 11:31 發表


咁佢會唔會係小朋友面前食煙架?



都唔使問亞貴 lu~


伯爵府

積分: 16917


1226#
發表於 08-1-21 11:35 |只看該作者
第2個就唔知,小小係superwoman嘛
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 11:34 發表


咁快就獎得架喇咩?


公爵府

積分: 27622


1227#
發表於 08-1-21 11:36 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 11:34 發表


咁快就獎得架喇咩?



咪係~:lol :lol :lol

等多個月, 上住數薄先啦~


子爵府

積分: 14766


1228#
發表於 08-1-21 11:37 |只看該作者
of course會la, 我大住個肚返去佢都照係我面前食架, 不過火柴ba會話佢, 叫佢去toilet食, 連火柴ba食煙既人都唔會係我&火柴頭面前食架

原文章由 zzzlam 於 08-1-21 11:31 發表


咁佢會唔會係小朋友面前食煙架?


男爵府

積分: 9118


1229#
發表於 08-1-21 11:39 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:37 發表
of course會la, 我大住個肚返去佢都照係我面前食架, 不過火柴ba會話佢, 叫佢去toilet食, 連火柴ba食煙既人都唔會係我&火柴頭面前食架


oh my 吉!!!!
我係接受唔到佢係我小朋友面前食煙架,次次要火柴ba叫就冇隱啦


http://kawaii-kids.com/


公爵府

積分: 27622


1230#
發表於 08-1-21 11:40 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 11:32 發表
kk last sat出奇地下午只係訓左half an hour,直到夜晚9:xxpm返 home先 sleep~
係呀,小朋友有錯就要教,唔好好似 susan咁呀,我e+放長雙眼,等大隻廣長大成人上頭條ar:mrgreen:


...



可能 kk 之前都瞓左陣啦~:loveliness: 反而糯米仔肯瞓咁耐就出奇左 d~

哎.........我都有同糯米爸講個 case~ 佢話都唔算好曳既, 我估比上不足, 比下有餘啦~ 希望 control 到啦~


男爵府

積分: 9118


1231#
發表於 08-1-21 11:41 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:37 發表
of course會la, 我大住個肚返去佢都照係我面前食架, 不過火柴ba會話佢, 叫佢去toilet食, 連火柴ba食煙既人都唔會係我&火柴頭面前食架


你真係好脾氣到冇得頂,小女子甘”擺”下風
比著我,會即mun袋走人囉~~


http://kawaii-kids.com/


子爵府

積分: 14301


1232#
發表於 08-1-21 11:42 |只看該作者
原文章由 happyalice 於 08-1-21 11:37 發表
of course會la, 我大住個肚返去佢都照係我面前食架, 不過火柴ba會話佢, 叫佢去toilet食, 連火柴ba食煙既人都唔會係我&火柴頭面前食架


小小,

你老爺傻左ar...咁對小朋友


伯爵府

積分: 16917


1233#
發表於 08-1-21 11:48 |只看該作者
你唔洗咁care我講既野wor,小朋友實有"唔arm"既時候,無小朋友100%無錯既,每個小朋友實有naughty時候既~take it easy la~

咁 of course糯米仔唔算係好曳果d la,男仔黎講佢算c文架喇 ~不過講真touch wood好彩我地呢樹0511個個baby都算係比上不足, 比下有餘,唔係大隻廣果d暴戾小朋友 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:40 發表



可能 kk 之前都瞓左陣啦~:loveliness: 反而糯米仔肯瞓咁耐就出奇左 d~

哎.........我都有同糯米爸講個 case~ 佢話都唔算好曳既, 我估比上不足, 比下有餘啦~ 希望 control 到啦~ ...


公爵府

積分: 27622


1234#
發表於 08-1-21 11:59 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 11:48 發表
你唔洗咁care我講既野wor,小朋友實有"唔arm"既時候,無小朋友100%無錯既,每個小朋友實有naughty時候既~take it easy la~

咁 of course糯米仔唔算係好曳果d la,男仔黎講佢算c文架喇 ~不過講真touch wood好彩我 ...


he...he....唔知就話啫, point out 左, 冇理由當唔知既

希望及早發覺 control 到嘛, 況且我都唔係 d 咁既 mami 黎既~:loveliness:


男爵府

積分: 9118


1235#
發表於 08-1-21 12:09 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:59 發表


he...he....唔知就話啫, point out 左, 冇理由當唔知既

希望及早發覺 control 到嘛, 況且我都唔係 d 咁既 mami 黎既~:loveliness:


CATCAT,

糯米仔都算係咁啦,男仔之中佢都算乖架喇


http://kawaii-kids.com/


子爵府

積分: 14301


1236#
發表於 08-1-21 12:12 |只看該作者
COPY
各位靚媽~
你地d囝囝囡囡係今年九月開始返k1的話,就可以申請學卷喇.
申請程序
http://www.sfaa.gov.hk/tc/schemes/pevs.htm
表格
http://www.edb.gov.hk/index.aspx?langno=2&nodeid=5792


公爵府

積分: 27622


1237#
發表於 08-1-21 12:13 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 12:09 發表


CATCAT,

糯米仔都算係咁啦,男仔之中佢都算乖架喇



索爆,

但佢返左學後, 而家開始會爭野玩啦~

都係果句 lor~比上不足, 比下有餘咁~


男爵府

積分: 9118


1238#
發表於 08-1-21 12:22 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 12:13 發表



索爆,

但佢返左學後, 而家開始會爭野玩啦~

都係果句 lor~比上不足, 比下有餘咁~


chunchun咪又係,仲要話都冇用,要拉開佢一二面教tim呀,教完下次又唔記得,再爭過,都冇計,我咪成個亞婆咁囉,日哦夜哦,佢daddy又唔識教,我永遠都係衰人:cry:


http://kawaii-kids.com/


侯爵府

積分: 22443


1239#
發表於 08-1-21 12:28 |只看該作者
講開爭野玩 .... kit 少未敢 / 唔會搶人 d 野玩 ... 但佢保謢自己果 d 心愛物品意識好強...
話說日沉日响 church... 有個細個佢既搶佢架車車... 佢好大聲咁叫... 我既.. 跟住邊走邊叫住... 我既


侯爵府

積分: 22443


1240#
發表於 08-1-21 12:36 |只看該作者
原文章由 cwol888 於 08-1-21 12:12 發表
COPY
各位靚媽~
你地d囝囝囡囡係今年九月開始返k1的話,就可以申請學卷喇.
申請程序
http://www.sfaa.gov.hk/tc/schemes/pevs.htm
表格
http://www.edb.gov.hk/index.aspx?langno=2&nodeid=5792 ...


咁即係要申請啦... dead line 係 31/05/08

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo