影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


禁止發言

積分: 70805


1221#
發表於 15-4-7 07:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 felixthemom 於 15-04-06 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1222#
發表於 15-4-7 07:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表我覺

原帖由 felixthemom 於 15-04-06 發表
我覺得lmh靚仔啲喎,healer 無乜動力追,去到第幾集先開始好睇?
都好睇,頭兩集係人物關係有d亂,過左就ok


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1223#
發表於 15-4-7 07:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-07 發表本帖最

原帖由 janjan28 於 15-04-07 發表
個個都去哂玩
我係台灣都不忘每日入一入黎架
你又去左玩,大家玩緊都掛住彬彬


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1224#
發表於 15-4-7 07:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-06 發表咁你係

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
上年去都見到好多彬彬廣告呀,hite同三星生命
你上年去完,今年又去,你真係好鍾意韓國喎



水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1225#
發表於 15-4-7 08:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+felixthemom+於+15-04-06+發

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
Kcm好似返大6,你又去邊度威,唔怪得呢幾日咁少見你
我去完沖繩




禁止發言

積分: 70805


1226#
發表於 15-4-7 08:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表上年

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1227#
發表於 15-4-7 08:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表Kcm好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1228#
發表於 15-4-7 08:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-06+發表返香

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
識野喎,飲水果下真係 邊有人飲水飲得咁靚架………睇完都吞一吞口水呀
一起身就睇到D咁靚仔嘅相,當堂精神曬最中意最下面果張,飲水都微微笑,諗起神級之吻




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1229#
發表於 15-4-7 08:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cocok+於+15-04-07+發表Kcm好

原帖由 felixthemom 於 15-04-07 發表
我去完沖繩
我同意都聽日去沖繩呀




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1230#
發表於 15-4-7 08:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cocok+於+15-04-07+發表Kcm好

原帖由 felixthemom 於 15-04-07 發表
我去完沖繩
打錯字,同事先啱




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1231#
發表於 15-4-7 08:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kcm+於+15-04-07+發表本帖最

原帖由 janjan28 於 15-04-07 發表
個個都去哂玩
我係台灣都不忘每日入一入黎架
你幾時返呀




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1232#
發表於 15-4-7 09:00 |只看該作者

引用:如果有咁靚仔既保險經紀,我驚我買到破產+

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
如果有咁靚仔既保險經紀,我驚我買到破產
我驚我日日搵佢review




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1233#
發表於 15-4-7 09:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+felixthemom+於+15-04-06+發

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
剛睇完第二集,Healer好睇!! 小池唔係太靚仔,女主角好似tbb個輝仔 會繼續睇

...
女主角咪就係城市獵人果個囉,你唔記得咩?




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1234#
發表於 15-4-7 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-06+發表我試

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
我睇完第二集覺得小池唔太靚仔 咁快就冇晒d fantasy
第二集已經咁快厭左小池,你比彬彬洗左腦喇




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1235#
發表於 15-4-7 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+felixthemom+於+15-04-06+發

原帖由 kcm 於 15-04-07 發表
都好睇,頭兩集係人物關係有d亂,過左就ok
你睇曬?




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1236#
發表於 15-4-7 09:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表剛睇

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
女主角咪就係城市獵人果個囉,你唔記得咩?
兩套好似,女主角又—様
女角係吾係好少拍戲?


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1237#
發表於 15-4-7 09:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-07 發表都好睇

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
你睇曬?
未呀!睇到14集,如果比較承繼者門,咁lmh個角色型d


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1238#
發表於 15-4-7 09:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-07+發表女主

原帖由 kcm 於 15-04-07 發表
兩套好似,女主角又—様
女角係吾係好少拍戲?
唔係架,佢都算拍得密架,healer之前都有一套,不過唔記得咩名,應該唔hit




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1239#
發表於 15-4-7 09:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-07+發表你睇

原帖由 kcm 於 15-04-07 發表
未呀!睇到14集,如果比較承繼者門,咁lmh個角色型d
你係咪應該講城市獵人?我都覺lmh型D,可能因為高大原因啦




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1240#
發表於 15-4-7 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kcm+於+15-04-07+發表你上年

原帖由 janjan28 於 15-04-07 發表
韓國都幾正。。。我年頭同朋友去完都決定暑假帶埋仔女去多次
我都係上年去完,今年又去,仲打算年尾再去多次滑雪添不過我上次去係一個靚仔都見唔到,又唔高大正宗韓妹就見好多




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo