跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1221#
發表於 08-10-28 12:49 |只看該作者
Cash, 叻女呀 !

下星期一輪到我哋亞 b 開學喇, 唔知會點呢 ? mouth:

有 louis, nic nic, 曦曦 & 我細囝 .....


原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 12:43 發表
cash 今日第一日放 11:45 , aunty 接佢好開心 !!

無喊喊呀 , miss 仲講 3 個鐘都好 ok ..... 情緒都無話
好波動 wor !!



而家係差入去個一陣咋 , 希望快 d 克服到啦 !! ...


男爵府

積分: 6542


1222#
發表於 08-10-28 12:50 |只看該作者
mouth: mouth: mouth:
咁點戒?人肉pillow?
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 12:47 發表
ha ha .... 好彩 cash 係上午 class .... 全日佢要 sleep
就大 wok 啦 !!

佢既瞓覺嘅恩物係 " aunty " , 甘大舊點帶呀 ??


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1223#
發表於 08-10-28 12:51 |只看該作者


aunty 真係多得妳唔少, stay at your home 不特止, 仲要 stay at school, 唔係嘛 !


原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 12:47 發表
ha ha .... 好彩 cash 係上午 class .... 全日佢要 sleep
就大 wok 啦 !!

佢既瞓覺嘅恩物係 " aunty " , 甘大舊點帶呀 ??




大宅

積分: 4002


1224#
發表於 08-10-28 12:55 |只看該作者
其實我都覺 natalie 返足3 hours 係好好多, 佢初頭返短d 時間, 反而放學唔願走, 會唔開心, 跟住一開始返 3 hours, 佢同d 同學仔一齊放學, 就日日都好開心 lu.

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 12:43 發表
cash 今日第一日放 11:45 , aunty 接佢好開心 !!

無喊喊呀 , miss 仲講 3 個鐘都好 ok ..... 情緒都無話
好波動 wor !!



而家係差入去個一陣咋 , 希望快 d 克服到啦 !! ...


男爵府

積分: 7164


1225#
發表於 08-10-28 12:56 |只看該作者
BIRTH 今日又有GROUP ORDER
送貨2箱$1293/箱,唔送貨都要$1264/箱
送貨仲FULL 晒,冇得訂
原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 12:41 發表
又加,我last friday叫我老公入錢訂奶粉,佢入完,已經問我,日元仲升緊,係唔係訂左既奶粉,唔會加價??


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1226#
發表於 08-10-28 12:59 |只看該作者
Natalie, 都好叻女喎 !

我都覺得適應期真係唔水太長, 唔係喊到死的話, 好快就可以返番正常嘅時間 !

原文章由 shadowso 於 08-10-28 12:55 發表
其實我都覺 natalie 返足3 hours 係好好多, 佢初頭返短d 時間, 反而放學唔願走, 會唔開心, 跟住一開始返 3 hours, 佢同d 同學仔一齊放學, 就日日都好開心 lu.

...


男爵府

積分: 7164


1227#
發表於 08-10-28 12:59 |只看該作者
你地真係見得少,有個小朋友日日喊,老師叫佢帶一樣玩具返學但唔好再喊,佢話好,第二日,老師唔見佢手上有玩具,就問佢,佢話我帶左LA,姐姐就係我玩具,死末

你地應該聽過
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 12:47 發表
ha ha .... 好彩 cash 係上午 class .... 全日佢要 sleep
就大 wok 啦 !!

佢既瞓覺嘅恩物係 " aunty " , 甘大舊點帶呀 ??


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1228#
發表於 08-10-28 13:02 |只看該作者
嘩 ... 搶錢吖 !

加完無耐又加, 要成 $162 / 罐, 好貴下喎 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-28 12:56 發表
BIRTH 今日又有GROUP ORDER
送貨2箱$1293/箱,唔送貨都要$1264/箱
送貨仲FULL 晒,冇得訂


大宅

積分: 4002


1229#
發表於 08-10-28 13:02 |只看該作者
natalie 今日都無返學, 我驚如果聽日都唔返, 即係一連放咗5日假, 我驚佢 thur 返學唔知會點

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:59 發表
Natalie, 都好叻女喎 !

我都覺得適應期真係唔水太長, 唔係喊到死的話, 好快就可以返番正常嘅時間 !


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1230#
發表於 08-10-28 13:03 |只看該作者
其實我身型都似 aunty , 而家 cash afternoon nap 可以
跟我架啦 !!

不過 night time 就無 chance 試 .... 快 d 去一次 macau
甘我可以試到 work 唔 work 架啦 !! 我想去又怕要抱
住行一個鐘暗 sleep , 真係好怕怕架 !!!



原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 12:50 發表
mouth: mouth: mouth:
咁點戒?人肉pillow?


大宅

積分: 3602

陪月勳章


1231#
發表於 08-10-28 13:06 |只看該作者
仲有昕昕呀, 我成日問佢你番唔番學呀, 佢既答案都係"唔番", 第一個禮拜可以番一個鐘, 可以陪上堂, 但係我諗諗下如果老師俾, 我唔想陪, 我驚一個禮拜後無得陪, 佢喊得好勁

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:49 發表
Cash, 叻女呀 !

下星期一輪到我哋亞 b 開學喇, 唔知會點呢 ? mouth:

有 louis, nic nic, 曦曦 & 我細囝 .....
[img][/img]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1232#
發表於 08-10-28 13:11 |只看該作者
係喎, 唔記得咗昕听添 !

我都係揀唔陪, 亞囝一見我, 實攬到我實一實唔畀我走架 !


原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:06 發表
仲有昕昕呀, 我成日問佢你番唔番學呀, 佢既答案都係"唔番", 第一個禮拜可以番一個鐘, 可以陪上堂, 但係我諗諗下如果老師俾, 我唔想陪, 我驚一個禮拜後無得陪, 佢喊得好勁

...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1233#
發表於 08-10-28 13:13 |只看該作者
乜 "陪瞓 plan" 仲未攪掂咩 ???


原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 13:03 發表
其實我身型都似 aunty , 而家 cash afternoon nap 可以
跟我架啦 !!

不過 night time 就無 chance 試 .... 快 d 去一次 macau
甘我可以試到 work 唔 work 架啦 !! 我想去又怕要抱
住行一個鐘暗 sleep , 真係好怕怕 ...


大宅

積分: 3602

陪月勳章


1234#
發表於 08-10-28 13:16 |只看該作者
我呢幾日同佢睇緊本圖書講番學, 佢已經知道MAMA會帶佢番學, 到放學會黎接佢, 佢仲成日話好似昕昕咁, 不過呢個女講就天下無敵, 做呢.............

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 13:11 發表
係喎, 唔記得咗昕听添 !

我都係揀唔陪, 亞囝一見我, 實攬到我實一實唔畀我走架 !
[img][/img]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1235#
發表於 08-10-28 13:28 |只看該作者
無呀, 我淨係同亞囝講話 : 返學唔喊架 ! 學校有玩具玩, 有小朋友一齊玩, 好開心架 !

上星期六我先攞番 d 校服出嚟畀亞囝試下, 再攞埋個書包出嚟, 大囡一見到細佬揹住就喊晒, 話個書包係佢嘅, 唔畀細佬喎 ! 仲要話一齊同細佬返 ywca, 死未 !!!

兩個讀全日, 我就真係死畀佢睇喇 !!! mouth:mouth:mouth:

原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:16 發表
我呢幾日同佢睇緊本圖書講番學, 佢已經知道MAMA會帶佢番學, 到放學會黎接佢, 佢仲成日話好似昕昕咁, 不過呢個女講就天下無敵, 做呢.............


大宅

積分: 3602

陪月勳章


1236#
發表於 08-10-28 13:34 |只看該作者
咁點解細佬唔讀埋家姐o個間?

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 13:28 發表
無呀, 我淨係同亞囝講話 : 返學唔喊架 ! 學校有玩具玩, 有小朋友一齊玩, 好開心架 !

上星期六我先攞番 d 校服出嚟畀亞囝試下, 再攞埋個書包出嚟, 大囡一見到細佬揹住就喊晒, 話個書包係佢嘅, 唔畀細佬喎 ! ...
[img][/img]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1237#
發表於 08-10-28 13:36 |只看該作者
no la, 大囡間幼稚園得 K1 to K3, 無 2 歲 Nursery 班呀 !

出年亞囝就同大囡讀埋同一間幼稚園, 今個 sat 要去 interview 呀 !

原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:34 發表
咁點解細佬唔讀埋家姐o個間?


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1238#
發表於 08-10-28 13:43 |只看該作者
我都係帶多一條spare褲, 但係初期文文係可以濕3條褲仔返黎, 學校借囉, 試過有一次可能老師係佢午睡時忘記包片, 裡裡外外換一套添, 不過老師都係唔會包返片, 我就算放多幾片都無用到, 後來老師話佢似未係好得, 先叫我袋多幾條返去咋

我有見文文d同學仔, 有d都真係仲要攬住自己公仔架

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:18 發表
Rain,

唔係嘛 ! 帶咁多嘢返學 ???

我細囝都係返全日, 我諗住每日放定多一條褲仔喺書包, 學校叫我哋每日帶 3 條學習褲返學咋 !

至於瞓覺嘅恩物, no la !

返咗學, 就梗 ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1239#
發表於 08-10-28 13:46 |只看該作者
文文學校係睡袋加被袋, 未入學時, 我都心諗, 死得啦, 咁鬼多野攞, 但係又ok喎, 一個環保袋搞掂

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 12:37 發表
Rain,

係呀, 被袋床墊一星期帶返屋企洗一次 !
不過, 我預咗第一個禮拜要日日帶返屋企洗囉 !

無錯, 每個星期一就係好走難噤, 其實都係帶多一個大袋啫, 因為 d 被鋪床墊係有一個靚靚袋裝住架 !

...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1240#
發表於 08-10-28 13:49 |只看該作者
小朋友好醒架, 佢知係邊可以要求d咩, 文文依家在家跟我訓, 夠嗲到成日話要"痴住bibi", 又叫"bibi痴住文文"啦, 佢返學不知幾快訓著, 一d都唔使擔心

原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 12:50 發表
mouth: mouth: mouth:
咁點戒?人肉pillow?
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo