跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1221#
發表於 04-12-3 01:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔,
呢兩日下晝都唔算太涼,著兩件衫唔包毛巾都得,但一早一夜,就要包返。

car_pretty 寫道:
[quote]
pekkle女 寫道:
豬ma,
係呀!

佢仲每次一見到elise, 就講
"凍唔凍呀? 係lu, 凍呀! (就去close window)"
[/quote]
我 mami 同你奶奶相反, 亞囡平時著兩件衫, 再用毛巾包住, 晏晝就係咁耳, 唔會包到好實, 比佢對手仔自由活動, 我 mami 都話熱, 唔駛包毛巾喎!!! [/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1222#
發表於 04-12-3 01:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

好累喇!要去瞓!
欣欣陣間4/5點就叫我開奶。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1223#
發表於 04-12-3 01:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都瞓 lu, good night, 不過好似得返我一個人喺度自言自語


大宅

積分: 4613


1224#
發表於 04-12-3 01:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

he..he...結婚週年,12月係好月黎 :lol: :lol:
我守尾門31/12


男爵府

積分: 6152


1225#
發表於 04-12-3 01:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:
Joe,
你自己整呀! :mrgreen: [quote]

[quote]
MaMaJOE 寫道:

ada,,,,,,吾知呀,有可能架,上年我都係係屋企食扒咋,,
[/quote] 係呀,煎牛扒


男爵府

積分: 7735


1226#
發表於 04-12-3 01:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
[quote]
pekkle女 寫道:
豬ma,
係呀!

佢仲每次一見到elise, 就講
"凍唔凍呀? 係lu, 凍呀! (就去close window)"
[/quote]
我 mami 同你奶奶相反, 亞囡平時著兩件衫, 再用毛巾包住, 晏晝就係咁耳, 唔會包到好實, 比佢對手仔自由活動, 我 mami 都話熱, 唔駛包毛巾喎!!! [/quote]

我媽咪都主張唔好比太多衫bb著,一來活動方便d,二來bb著慣多衫,一凍就會好容易冷親。佢話如果而家都包到隻糉咁,凍d著乜呢??我都幾同意架,因為bb體溫比我地高d,大人都唔會包到自己好實啦!不過出街就一定有張包被,一來擋下d塵,二來有冷氣麻!


男爵府

積分: 7735


1227#
發表於 04-12-3 01:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈b...........做乜咁性感呀!!真係見到都流口水呀............. 弔死人喇!!咁快搶閘發動攻勢拿?? :mrgreen:


男爵府

積分: 6152


1228#
發表於 04-12-3 02:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金勞MA,,,,,,,就係無得曳曳,所以到而家都未訓,,,做織女好過,,

carmenw,,,,,,好明白你心情,BB仔半夜喊係好正常架BOR,無得話嘈吾嘈住人架BOR,點解咁話你架,就算食奶粉都會喊架啦,你試下自己pump奶出黎睇下有幾多囉,我個陣時死pump 都係得二安,BB食親全人奶都無尿ALL,先無再餵咋,你睇下一日夠吾夠六七條片片啦,夠既話吾洗怛心佢吾夠食架,


男爵府

積分: 6152


1229#
發表於 04-12-3 02:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,你到時抱住BB,,,或者見到你老爺有所行動就抱返佢,話BB要影相, (係咪好間呢,)總之你吾鐘意既,就吾好比機會佢地接觸囉,

咁多人都係十二月週年,不過第日攪返個宿宮囉,吾知訓覺個陣邊個唉得最大聲:lol: :lol: :lol: 或者去P,今晚我去左唱K, 成年無去過啦,,

講起著衫,,,個日BB去健康院檢查,奶奶囉開張包被話夠暖吾洗著咁多衫,,吾係第日怕風"記"水喎,,,點知,,佢同BB除衫個陣我先發覺,,原來BB著左二件和尚袍,三件背心,(重要一件係溫暖牌一件係厚背心,)加多件甲衣,重"大"埋"無"TIM,,,即係甲甲埋埋BB著左成六件衫,都無計包被, ?-( ?-( 咁叫吾著咁多衫,,我當堂想出聲,想熱C佢咩 ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 5167


1230#
發表於 04-12-3 08:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
哈哈, 咁都俾你發現喎. 你果然勁呀, 同我諗法一樣.
我老公只係諗到 6 + 6 = 12 咋. (唔知你明唔明啦, 嘻嘻)
kyleung 寫道:
原來大家都係12月結婚咁橋呀!
不過最好記會係天使啦!
小天使出世就12/10
你地結婚就10/12!
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 5167


1231#
發表於 04-12-3 09:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

MaMaJOE
你奶奶都幫大力B著好多件衫喎, 咁你有冇摸下BB熱唔熱架? 你又唔敢出聲話佢呀?
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 17686


1232#
發表於 04-12-3 10:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Carol, Car Man,
Ernest & Elise 有鼻鼻同咳呀!
小心d呀! 不過Ernet 同Elise都滿咗月, 身體應該好好多架喇!

carol,
Fish入院前d鼻鼻都係黃黃地, 有細菌感染至會係黃色架!
真係要睇緊d先得喇!
咳就睇下佢會唔會之後咳得西利咗! 可大可小架!

我真係一朝被蛇咬, 十年怕井蠅!


伯爵府

積分: 17686


1233#
發表於 04-12-3 10:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金勞ma,
Fish未戒夜奶, 佢依家先食4.5oz, 等佢可以食到5oz餐餐清先喇, 唔係12點食完, 4.5oz點頂得到天光呀!
1oz頂一個鐘鬆d, 5oz-5.5oz就可以頂到6個鐘到天光


伯爵府

積分: 17686


1234#
發表於 04-12-3 10:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
您奶奶咁同大力B著衫法, 一日都洗好多件衫0者
一嘔奶要換衫佢咪好唔得閒, short咗呀!


伯爵府

積分: 17686


1235#
發表於 04-12-3 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,
I like 個"睿"字, 不過都唔好比個改名佬好過, 梗係叫佢諗多幾個喇! 消費者權益嘛! d $ 咁易袋咩!

Carol,
真係又傷心事一單!


伯爵府

積分: 17686


1236#
發表於 04-12-3 11:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish 呢排玩嘢, 爸爸抱唔喊, 我抱佢喊喎!
有冇攪錯, 生得您出您唔認阿媽!
唔通我同Fish 八字唔夾 ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 5167


1237#
發表於 04-12-3 11:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

點解冇得曳呀? 我地順產都咁耐啦, 昨天先同Cindy傾起呢個問題, 佢仲笑我唔好唔理隻佬添呀.
不過我都未曳過, 下星期結婚周年又睇下會唔會先, 嘻嘻.

MaMaJOE 寫道:
金勞MA,,,,,,,就係無得曳曳,所以到而家都未訓,,,做織女好過,,
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 17686


1238#
發表於 04-12-3 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

又我自己一個打成版嘢呀!
喂! 有冇人呀!
冇??????
去瞓


子爵府

積分: 12555


1239#
發表於 04-12-3 11:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
如果擺得成滿月,我會試吓,不過我重未諗掂,我老公有睇我同你哋傾計嘅文張,知道我唔想見佢阿嫲,依家都諗緊擺唔擺,同睇吓有乜其他辦法,老公又有話佢可能未必去,但我覺得未必,大兩個佢都有去。而且我驚若佢話唔去,但我老爺會求佢去。 :evil: :cry:


哈哈,真係俾你奶奶笑c 我, :mrgreen: :mrgreen: 呢幾日都唔係太涼都著咁多衫,如果遲D得10度11/12度,咁你奶奶會俾BB著乜衫呀! :mrgreen: 真係登BB慘! :-| :mrgreen:

MaMaJOE 寫道:
ADA,,你到時抱住BB,,,或者見到你老爺有所行動就抱返佢,話BB要影相, (係咪好間呢,)總之你吾鐘意既,就吾好比機會佢地接觸囉,

咁多人都係十二月週年,不過第日攪返個宿宮囉,吾知訓覺個陣邊個唉得最大聲:lol: :lol: :lol: 或者去P,今晚我去左唱K, 成年無去過啦,,

講起著衫,,,個日BB去健康院檢查,奶奶囉開張包被話夠暖吾洗著咁多衫,,吾係第日怕風"記"水喎,,,點知,,佢同BB除衫個陣我先發覺,,原來BB著左二件和尚袍,三件背心,(重要一件係溫暖牌一件係厚背心,)加多件甲衣,重"大"埋"無"TIM,,,即係甲甲埋埋BB著左成六件衫,都無計包被, ?-( ?-( 咁叫吾著咁多衫,,我當堂想出聲,想熱C佢咩 ?-( ?-( ?-(
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 5167


1240#
發表於 04-12-3 11:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Sandy,
Fish係咪對得你多厭左呀? 嘻嘻.
尤得佢俾俾面你隻佬啦, 我呢個囡剛好相反, 隻佬對手有刺, 抱囡囡多數都係喊.

ymc2727 寫道:
Fish 呢排玩嘢, 爸爸抱唔喊, 我抱佢喊喎!
有冇攪錯, 生得您出您唔認阿媽!
唔通我同Fish 八字唔夾 ?-( ?-( ?-(
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo