跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2296


1221#
發表於 05-10-26 09:11 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

morning all

MM,

尋晚點呀? 開唔開心呢? 有冇同埋Jne Jne 出去呀?


子爵府

積分: 11369


1222#
發表於 05-10-26 09:54 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Morning ar !!!

[size=small]♡MM,
禽晚點先???有無'驚'喜呀?最後無帶靜靜同你食buffet呀???


子爵府

積分: 11369


1223#
發表於 05-10-26 09:56 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

[size=small]♡Ki,
有無收到我o係Natnat個網樹比你嘅榴槤呀?有無做野先???


別墅

積分: 569


1224#
發表於 05-10-26 10:08 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Morning All

[size=medium]Cicy, tks, I got it la, see you this Sunday!


男爵府

積分: 5770


1225#
發表於 05-10-26 10:21 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Morning all

Cherry, Bon, Miffy, Mui Mui & All
尋晚好開心呀,因為有Jne Jne陪我慶祝呀,大家入黎睇吓相呀

---> Click依度啦

Miffy
你比我個"驚喜"都好大喎,但張相我漏左係屋企呀,聽日再upload上黎比你睇呀,多謝晒你呀 :lol:


大宅

積分: 1939


1226#
發表於 05-10-26 10:43 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM...

All,
Chester is 10-month old la
Little Chester born on "Boxing Day" Chester's Home Updated on March 1


男爵府

積分: 5770


1227#
發表於 05-10-26 10:49 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

KiKi
我收到你個SMS呀,多謝

Mori
多謝你先,我今朝見到你呀,係TST MTR(你行緊去海逸出口,我就啱啱入閘),你著住件黑色風褸係咪??但我費事係MTR大叫你啦,因為見你好似未瞓醒,驚嚇親你呀


男爵府

積分: 5770


1228#
發表於 05-10-26 10:50 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MiffyRabbit 寫道:
MM...

All,
Chester is 10-month old la



YEAHHHHHHHH


男爵府

積分: 5764


1229#
發表於 05-10-26 10:51 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM

睇黎你都玩得好開心喎... 咁有無飲酒先..嘻嘻

all

我今日唔知發咩顛呀, 坐坐下MTR 先唸起唔知有無息火, 因今早煲落湯嘛... oh.. 都真係唔知點算..話過你地知, 我星期日已試左一次唔記得息火出左街喎..好在只係細火同只出左3個鐘, 返到屋企先知..好在無事咋
:-( 嚇屎我
咁我唸落都係唔多放心, 好在老細唔係度, 咪叫公司個司機車我返屋企睇睇囉...好在息左咋... 但睇左安心d囉

:-D


男爵府

積分: 5764


1230#
發表於 05-10-26 10:52 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy

Chester .十個月大啦, 好野....大個仔啦
:-D


男爵府

積分: 5764


1231#
發表於 05-10-26 10:53 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM

好在你無叫佢咋... 佢maybe 未執返d 眼耳口鼻架..哈..
:-D


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1232#
發表於 05-10-26 11:02 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

早晨呀
大家好呀!!
日日都好眼訓

MM,
你都好快喎....我都唔慢 :mrgreen:
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 11369


1233#
發表於 05-10-26 11:09 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

乜鬼BK會係版面中間賣埋廣告架???

[size=small]♡Miffy,
YEAH,唔經唔覺個個嘅bb都咁大囉...時間真係唔等人架!!!
Anyway,我祝Chester越大越靚仔...聽晒媽咪話...健康活潑

[size=small]♡MM,
係喎,你今日遲咗上黎我都諗緊係咪你禽晚飲大咗無返工呢咁呀...不過見你帶埋Jne就知一定無d咁嘅樹啦!!!


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1234#
發表於 05-10-26 11:13 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

我都唔弱......
加左新相....hehe
[size=large]~click呢度睇啦~
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1235#
發表於 05-10-26 11:14 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

嘩....做乜鬼中間有廣告架....
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 5103


1236#
發表於 05-10-26 11:17 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

KI
你搬番太古呀?好呀!再過埋呢個星期六,基本上邊個星期六,日可以去我屋企喎!如果你唔嚴我屋企細,WELCOME呀! 我地仲可以落去公園影下相呢!我未見過叻叻呀,好想見下呀!

MM

[size=x-large]點解見到我唔同我SAY HI呀! 今朝我好眼訓,未回魂個樣比你見到添!

係喎!點解你咁早喺TST出現?


男爵府

積分: 5103


1237#
發表於 05-10-26 11:18 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

NOPAN MUIMUI
因為BK HARD SELL囉


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1238#
發表於 05-10-26 11:22 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

HelloMoon 寫道:
KiKi
我收到你個SMS呀,多謝


我仲未搞得掂個新電話......
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 5770


1239#
發表於 05-10-26 11:25 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Mori
我驚"神早留留"大叫嚇親你咪無叫你囉 又見你好似未瞓醒
(我不嬲都咁上下時間返工架,下次我一定大叫你呀)

cs & mui mui
無呀,尋晚同Jne一齊無飲酒呀


男爵府

積分: 5770


1240#
發表於 05-10-26 11:27 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

NOPAN 寫道:
我仲未搞得掂個新電話......


咁又係呀,你個電話咁新,我果個賣返出去$500都唔知值唔值呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo