在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17456


1221#
發表於 05-11-28 23:03 |只看該作者

Re: ""女人墟""

50,51果度次序可以調轉的嗎?
lamlambaby 寫道:



A=51
B=50


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1222#
發表於 05-11-28 23:03 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
現在都減緊架喇... [quote]
gianyip 寫道:
over.......over.....請問今年有無利潤呀? 賺左錢記得做下大減價益下d 市民好喎. [quote]
mememo 寫道:
新世紀廣場5樓繽紛樂園....平日好小小朋友玩架咋....
都幾大架...你行完花園街......可以同小B去玩.....
重有5樓美食廣場...開左間"泰昌餅店"....原本在中環
擺花街....亞肥鵬幫襯過果間蛋撻呢.....搬左去新世紀呀...
去試下....好多人排隊架喎....
[/quote][/quote]




伯爵府

積分: 17456


1223#
發表於 05-11-28 23:05 |只看該作者

Re: ""女人墟""

嘩....你地好似好有研究咁喎.
你買光酥餅用來看門口嗎? 聽說光酥餅可以止痾的.
lamlambaby 寫道:


好似好好味咁喎~不過我會去奇趣買"光酥餅"


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1224#
發表於 05-11-28 23:05 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
50,51果度次序可以調轉的嗎? [quote]
lamlambaby 寫道:



A=51
B=50
[/quote]



NO...你無留心睇題目
(A>B)


伯爵府

積分: 17456


1225#
發表於 05-11-28 23:06 |只看該作者

Re: ""女人墟""

咁係咪賣$2個呀. [quote]
mememo 寫道:
現在都減緊架喇... [quote]


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1226#
發表於 05-11-28 23:06 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
嘩....你地好似好有研究咁喎.
你買光酥餅用來看門口嗎? 聽說光酥餅可以止痾的. [quote]
lamlambaby 寫道:


好似好好味咁喎~不過我會去奇趣買"光酥餅"
[/quote]



唔係 亞囡鐘意食O者~


伯爵府

積分: 17456


1227#
發表於 05-11-28 23:07 |只看該作者

Re: ""女人墟""

嘩.......呢個miss咁惡既
lamlambaby 寫道:

NO...你無留心睇題目
(A>B)


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1228#
發表於 05-11-28 23:07 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
嘩.......呢個miss咁惡既 [quote]
lamlambaby 寫道:

NO...你無留心睇題目
(A>B)
[/quote]



問你怕未


伯爵府

積分: 17456


1229#
發表於 05-11-28 23:07 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我就覺得乾左d
lamlambaby 寫道:




唔係 亞囡鐘意食O者~


大宅

積分: 3329


1230#
發表於 05-11-28 23:08 |只看該作者

Re: ""女人墟""

奇趣買"光酥餅".......在那裡
lamlambaby 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
嘩....你地好似好有研究咁喎.
你買光酥餅用來看門口嗎? 聽說光酥餅可以止痾的. [quote]
lamlambaby 寫道:


好似好好味咁喎~不過我會去奇趣買"光酥餅"
[/quote]



唔係 亞囡鐘意食O者~[/quote]


伯爵府

積分: 17456


1231#
發表於 05-11-28 23:08 |只看該作者

Re: ""女人墟""

miss我以後會留心聽書架啦....
lamlambaby 寫道:


問你怕未


大宅

積分: 3329


1232#
發表於 05-11-28 23:08 |只看該作者

Re: ""女人墟""

lamlambaby 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
嘩.......呢個miss咁惡既 [quote]
lamlambaby 寫道:

NO...你無留心睇題目
(A>B)
[/quote]



問你怕未 [/quote]


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1233#
發表於 05-11-28 23:09 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
我就覺得乾左d [quote]
lamlambaby 寫道:




唔係 亞囡鐘意食O者~
[/quote]



係呀..係呀...痴住哂個口


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1234#
發表於 05-11-28 23:11 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
奇趣買"光酥餅".......在那裡 [quote]
lamlambaby 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
嘩....你地好似好有研究咁喎.
你買光酥餅用來看門口嗎? 聽說光酥餅可以止痾的. [quote]
lamlambaby 寫道:


好似好好味咁喎~不過我會去奇趣買"光酥餅"
[/quote]



唔係 亞囡鐘意食O者~[/quote][/quote]



確實位置就唔識講,但就係食豆腐花對面條街


伯爵府

積分: 17456


1235#
發表於 05-11-28 23:12 |只看該作者

Re: ""女人墟""

你唔驚佢地一路食時一路講野,跟住一路噴咩.
lamlambaby 寫道:





係呀..係呀...痴住哂個口


伯爵府

積分: 17456


1236#
發表於 05-11-28 23:13 |只看該作者

Re: ""女人墟""

嘩......我去左咁多次,都無試過你地所講所食既野
lamlambaby 寫道:


確實位置就唔識講,但就係食豆腐花對面條街


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1237#
發表於 05-11-28 23:13 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
你唔驚佢地一路食時一路講野,跟住一路噴咩. [quote]
lamlambaby 寫道:





係呀..係呀...痴住哂個口
[/quote]



亞囡咁大個,唔會囉


大宅

積分: 3329


1238#
發表於 05-11-28 23:14 |只看該作者

Re: ""女人墟""

哦..........
lamlambaby 寫道:
[quote]

確實位置就唔識講,但就係食豆腐花對面條街


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1239#
發表於 05-11-28 23:16 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
哦..........[quote]
lamlambaby 寫道:
[quote]

確實位置就唔識講,但就係食豆腐花對面條街
[/quote]




唔好意思..我淨係識去唔識講


伯爵府

積分: 17456


1240#
發表於 05-11-28 23:17 |只看該作者

Re: ""女人墟""

有時咁岩食緊時又想講野,咁咪會噴左d 出黎
lamlambaby 寫道:



亞囡咁大個,唔會囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo