懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2426


1221#
發表於 06-4-17 12:58 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI, PMbb and Yingkei:

無論開刀定順產,都係私家生好好多,話晒個醫生跟住睇你咁耐,有乜唔對路都即刻知,個會陰傷口都short D, 政府D助產士剪得好長架!!!

如果經濟可以,都係私家啦,身心都康復快D!!!

我個妹話政府姑娘(產房前後)好衰(佢第一胎老公無錢,又想留番多D錢比BB),會罵人的! 佢話好似自己做錯D乜咁, 簡直係一大恥辱.

第二胎生得好開心,個傷口又細,法國都唔使2萬埋單.

你地再考慮下啦! 生產不是一件簡單的事呢!!!


大宅

積分: 2426


1222#
發表於 06-4-17 13:02 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PollyBaby:

聯合的產前講座每個星期六下午2-3係婦產科大堂講,唔使預早報名,每次topic不同, 今個星期topic係產前護理, if interested, 你可以去聽下!

你預產期係24 定25?


別墅

積分: 732


1223#
發表於 06-4-17 14:55 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki
多謝你o既資料.

嘩!!你地唔講都唔知,4月1日book產檢已經book 到6月份.
咁我5月1 日book咪要7月份上囉.

仲有你地幾時做bb結構性分析.我24日早上做產檢下午就做分析.上一次產檢時已book,佢地話20wk要做.你地點丫.

唔知係咪我肚皮厚,所以唔係好覺bb動. 仲有我朋友話我肚低,唔知係咪成日行關係,今次問下e生.

hehehe..我都忍唔住去買左bb底衫.仲有各位我係宜家見到個4筒櫃+換片頂幾好丫,可以唔駛彎腰係床度換.不過都幾貴成13xx. 係買bbo野個度可以睇到.仲有換片氣墊,49.9,都好好.大家可以去睇下.
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b2.lilypie.com/D8xwp8.png" alt="Lilypie 2nd Birthday Ticker" border="0"  /></a>


別墅

積分: 824


1224#
發表於 06-4-17 15:07 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Yingkei,

呢幾日都feel到,不過唔係成日feel都有郁,我諗要睇下BBo個下有幾大力。

PMbb,
我依家係18week多o的, 真係好難講每日有幾多下, 有時多o的, 有時又唔係太覺, 可能BB仲係好細啦。

你家陣幾多week呀??
我家陣20week啦, 早兩個week我已經feel倒bb郁啦
好難講每日郁幾多下喎, 有時郁幾下就停, 有時成5分鐘都郁下停下, 不過感覺好得意, 仲見倒肚皮有d彈下彈下架


別墅

積分: 732


1225#
發表於 06-4-17 15:25 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

mabelkee

我家下都19幾wk不過仲唔係好覺bb動. :cry:
你有沒有飲媽媽奶,我真係頂唔到d味, 一聞想嘔,不過見完我朋友個bb同我弟婦bb比我就擋飲苦茶飲.因為我弟婦個b出時8磅幾,家下2個幾月成13磅幾,bbsize仲好似4個月bb.
而我個friend bb出時6磅幾.個size 真係好細.
見到咁我一兩日都飲一次媽媽奶.俾多d營養佢. :lol:
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b2.lilypie.com/D8xwp8.png" alt="Lilypie 2nd Birthday Ticker" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 9835


1226#
發表於 06-4-17 18:45 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我諗個B生肉唔係咁關媽媽奶事...........因我都係飲唔到奶粉, 個陣味實在, 苦茶同奶粉我選, 我都選擇苦茶!!

但我兩個仔出世都幾好, 有七磅幾, 細個個八磅. 跟住出世後幾個月都超晒磅. 細個個未夠一歲巳走進三十磅啦!!
所以唔好迫自己去飲啦!


大宅

積分: 1339


1227#
發表於 06-4-17 23:33 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

bol, hinhei:

我本身都飲唔倒牛奶, 奶粉就更加唔駛止意, 但係有咗bb之後, 好努力咁去嘗試飲牛奶, 家陣都終於接受倒啦, 至於奶粉, 我試過好幾隻, 最後都只係接受倒喜康素, 佢甜甜地, 又冇乜穌味, 你地可以試下吖!!

bol 寫道:
mabelkee

我家下都19幾wk不過仲唔係好覺bb動. :cry:
你有沒有飲媽媽奶,我真係頂唔到d味, 一聞想嘔,不過見完我朋友個bb同我弟婦bb比我就擋飲苦茶飲.因為我弟婦個b出時8磅幾,家下2個幾月成13磅幾,bbsize仲好似4個月bb.
而我個friend bb出時6磅幾.個size 真係好細.
見到咁我一兩日都飲一次媽媽奶.俾多d營養佢. :lol:


複式洋房

積分: 188


1228#
發表於 06-4-17 23:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

bol,

我聽人講, 安滿果隻媽媽奶粉, 隻味比較似鮮奶, 沒有那溫尼拿味, 若果你真想飲, 可以試這一隻吖! 不過, 就沒有細罐, 只有大罐!!

mabelkee,

係呢, BB踢你果時, 痛唔痛o架?

waikeekee,

我都真係無打算睇私家, 因為真係想留翻嚟比個B用多啲!!

kiki,

好呀, 若果你見到出咗list, 你話我知吖, 若果未出, 我月尾都會去睇吓o既!! 唔該晒!!





大宅

積分: 2426


1229#
發表於 06-4-18 01:27 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

yingkei:

我諗唔係個個都遇到衰ge姑娘ge?! 我個妹係屯門可能衰D, 廣華應該好D.


大宅

積分: 4531


1230#
發表於 06-4-18 09:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

早晨

放完假有咁多版, 先追message先


男爵府

積分: 6170


1231#
發表於 06-4-18 09:49 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我都係襯前排冬季BB衫減價時買左d冬天衫俾BB咋
其他咩都未買

PMbb 寫道:
withlove:

嘩!!乜你咁快買咗bb車,床同食嘢椅啦!!!
我淨係買咗d bb衫炸, 仲要係因為見hipo結業所以買定d平衫仔!!我諗其他野等多幾個月先買啦!!

[quote]
withlove 寫道:
咁快feel到bb郁嗱...我仲未feel到呀....
唔知你地買咗bb啲嘢未呢?今日我同老公行街睇下有咩買...點知行到去jusco見到好多嘢...都唔知買啲乜先啱...又無人問喎...究竟我要買啲咩呢?
(已買bb車,床,食嘢椅)
[/quote]


男爵府

積分: 6170


1232#
發表於 06-4-18 09:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我都係想要老公陪產...起碼俾佢知我有幾痛

PMbb,

唔該哂你嘅提示,原來真係咁Full 嫁,我最主要都係想Book 分娩的認識,因為我好想老公可以陪產.
有老公係身邊點都會好D,有人打氣嘛.
我老公反而星期六係返下晏,咁D講座時間真係好啱我喎.
你老公會唔會陪產呀


男爵府

積分: 6170


1233#
發表於 06-4-18 09:54 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我都有諗過依隻柜..起碼同BB換片時吾使彎低腰咁傷

bol 寫道:
hehehe..我都忍唔住去買左bb底衫.仲有各位我係宜家見到個4筒櫃+換片頂幾好丫,可以唔駛彎腰係床度換.不過都幾貴成13xx. 係買bbo野個度可以睇到.仲有換片氣墊,49.9,都好好.大家可以去睇下.


大宅

積分: 4531


1234#
發表於 06-4-18 09:55 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

係丫, 我個仔食安嬰兒A+, 幾好架. 至於點解S26會勁D, 我都唔知, 不過我只係知道食S26的bb有時d'大大'唔係好順暢咁. 有d媽咪後來都轉A+.

Waikiki 寫道:
demio:

A+, 係味安嬰兒A+? If yes, 我個妹兩個仔都係食呢個。
點解S26會勁D?

我仲未decide醫院, 15, 16... 下星期會打電話問下參觀.


大宅

積分: 4531


1235#
發表於 06-4-18 10:08 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

產前講座,通常20-24週開始上, 因為你係呢個昤侯活動自如.

如果係打算順產一定要上, 因為產前講座會教你點用氣, 等第時生時好d; 至於打算開刀生的話, 你都可以吸收一定的育嬰知識同開刀麻醉的方式(全身及半身).

如果你係c+醫院上, 佢地重會帶你地去參選醫院設備. 通常d老公都要一齊上架 (當然, 如果佢唔得閑都無辦法), 會好d架. 我上次係c+上, 個個大肚媽媽的老公都一齊上, 唯獨我係自己上, 好可憐咁:-(

Waikiki 寫道:
KIKI-MAMI, PollyBaby and Jojob:

我都未報產前講座,其實要幾多週開始上架? 有無other mama 知呀? (生第二胎的mama比D意見我地啦)


大宅

積分: 3551


1236#
發表於 06-4-18 11:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

BOOSKO~~

我買左雅培喜康素....

飲完呢罐...可能考慮買惠氏..


大宅

積分: 2747


1237#
發表於 06-4-18 11:17 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki 寫道:
kchy:

我五月會搬屋,人地話唔睇住就得架喇,我個同事上胎都有搬屋, 佢教我用條紅布圍注個肚,佢個女都好健康。

有無other mama 有心得呢?


waikiki,

我五月都搬屋.

d朋友又係叫我唔好在場就得

持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 2747


1238#
發表於 06-4-18 11:18 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki 寫道:
KIKI-MAMI, PollyBaby and Jojob:

我都未報產前講座,其實要幾多週開始上架? 有無other mama 知呀? (生第二胎的mama比D意見我地啦)


我上胎qe生講座. 要一早book. 好似多數晚上.

持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 3551


1239#
發表於 06-4-18 11:52 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

其實你地想報什麼產前講座..

每次我係健康院做檢查..都會有產前講座...
係第一次做檢查時已經有講座聽..
通常第一次登記做檢查果日..
健康院都會就番d時間..
好似迫你聽講座咁..
我就上午去做檢查...通常11點就會有講座..約半個鐘..
項目有11個,如下︰
產前護理、懷孕期之不適及處理、分娩的認識、產後護理及家庭計劃、母乳餵哺、嬰兒護理、嬰兒沐浴、產後情緒轉變、孕婦預防傳染病須知、乙型肝炎、吸煙與健康等。

另外,仲有兩個工作坊︰母亂餵哺及產前實習班。

我上一胎時..就參加過,如何與初生bb沐浴...
都幾得意..

工作坊就要預先報名..名額有限..
而其他講座...因為都係坐o係度聽..當然有得發問...
大多數都會有位....

Waikiki 寫道:
KIKI-MAMI, PollyBaby and Jojob:

我都未報產前講座,其實要幾多週開始上架? 有無other mama 知呀? (生第二胎的mama比D意見我地啦)


大宅

積分: 3551


1240#
發表於 06-4-18 11:56 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

其實每次去健康院做檢查...
各位媽咪都可以問姑娘拿一張到診檢查紙...

之後交番去公司...但我就唔係好知唔同公司的做法...
會唔會扣大假或病假...

我公司就無乜所謂..
搞到我有時都唔記得拿到診紙..

果日要即日問姑娘拿..
如果唔係補領係要比$$的...
即日拿就唔駛比錢..

我上星期檢查都唔記得拿..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo