bol 寫道:
mabelkee
我家下都19幾wk不過仲唔係好覺bb動. :cry:
你有沒有飲媽媽奶,我真係頂唔到d味, 一聞想嘔,不過見完我朋友個bb同我弟婦bb比我就擋飲苦茶飲.因為我弟婦個b出時8磅幾,家下2個幾月成13磅幾,bbsize仲好似4個月bb.
而我個friend bb出時6磅幾.個size 真係好細.
見到咁我一兩日都飲一次媽媽奶.俾多d營養佢. :lol:
PMbb 寫道:
withlove:
嘩!!乜你咁快買咗bb車,床同食嘢椅啦!!!
我淨係買咗d bb衫炸, 仲要係因為見hipo結業所以買定d平衫仔!!我諗其他野等多幾個月先買啦!!
[quote]
withlove 寫道:
咁快feel到bb郁嗱...我仲未feel到呀....
唔知你地買咗bb啲嘢未呢?今日我同老公行街睇下有咩買...點知行到去jusco見到好多嘢...都唔知買啲乜先啱...又無人問喎...究竟我要買啲咩呢?
(已買bb車,床,食嘢椅)

Waikiki 寫道:
KIKI-MAMI, PollyBaby and Jojob:
我都未報產前講座,其實要幾多週開始上架? 有無other mama 知呀? (生第二胎的mama比D意見我地啦)
Waikiki 寫道:
KIKI-MAMI, PollyBaby and Jojob:
我都未報產前講座,其實要幾多週開始上架? 有無other mama 知呀? (生第二胎的mama比D意見我地啦)