在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10842


1221#
發表於 06-2-28 19:06 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

呢輪阿金蘭妹都比較靜!


子爵府

積分: 10842


1222#
發表於 06-2-28 21:51 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

冇人既?去哂打邊爐? 今日好靜局!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1223#
發表於 06-2-28 22:00 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

dear goodies:

我係樹呀!拔無<<打顛佬>>...捱..今年狗年,真係日日做到隻狗甘呀!有福都 旗呀!

鼻涕
NNN


大宅

積分: 2583


1224#
發表於 06-2-28 22:19 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

我咪係到打邊爐囉

goodies 寫道:
冇人既?去哂打邊爐? 今日好靜局!


侯爵府

積分: 23932


1225#
發表於 06-2-28 22:42 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

你事忙有won書呀
人地都話今晚(個個星期二有事羅)
yammyma 寫道:
呢個鐘數唔見你個金蘭妹嘅.


子爵府

積分: 10842


1226#
發表於 06-3-1 00:03 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

栗栗: 鎖你、鎖你!我呢輪都忙到水水下,乜都唔記得咋!我今晚難得8點放工,食完dinner仲好似仲有好多時間咁;反而有d唔習慣!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1227#
發表於 06-3-1 07:08 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

dear 煮妹:

岩洗就拎去...clickhere

好凍的鼻涕
NNN


子爵府

積分: 13747


1228#
發表於 06-3-1 08:53 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

早人呀))))))
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


男爵府

積分: 5186


1229#
發表於 06-3-1 09:04 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

早早呀!!

今日輪到我琴晚瞓得唔考兼肚痛, 都唔知幾時先捱到放工!!


男爵府

積分: 5186


1230#
發表於 06-3-1 09:12 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

銀碟,

你份工都考自由喎, 可以 lee 度去果度去!! 好快又一day!!

silverplate 寫道:
我冇走佬, 係走左拎部相機過海整姐, 趕到c下c下, 返公司食包包, 跟住又要scan野, 又要去第2頭ok, 好忙呀


男爵府

積分: 5186


1231#
發表於 06-3-1 09:15 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

鼻涕,

今次相公出馬, 阿仔啲成績你蠻唔蠻e呀?


侯爵府

積分: 23932


1232#
發表於 06-3-1 10:01 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

我攪下氣氛jet,5好咁認真
fly板係我地專長黎架
goodies 寫道:
栗栗: 鎖你、鎖你!我呢輪都忙到水水下,乜都唔記得咋!我今晚難得8點放工,食完dinner仲好似仲有好多時間咁;反而有d唔習慣!


大宅

積分: 2583


1233#
發表於 06-3-1 10:04 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

Dear all

[size=x-large]Good Morning!!!


子爵府

積分: 10842


1234#
發表於 06-3-1 10:14 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

Dear all, good morning !!
栗媽: 我唔飛版嫁! 我會就著有d仁姐既留炎由得佢在我眼前飄過咋!


複式洋房

積分: 295


1235#
發表於 06-3-1 10:33 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

delete


伯爵府

積分: 17559


1236#
發表於 06-3-1 11:15 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

天兒尋日病我放假一天


禁止訪問

積分: 275


1237#
發表於 06-3-1 11:39 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 275


1238#
發表於 06-3-1 11:41 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17559


1239#
發表於 06-3-1 11:53 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

我用CANON, d 色自然D, 老板用SONY 但D相翩紅唔自然

silverplate 寫道:
係呢, 你地話邊隻數碼相機好用 ? 夠清晰又價錢合理 ? 你地用緊邊隻呢 ?? ?-( ?-(


大宅

積分: 2583


1240#
發表於 06-3-1 11:54 |只看該作者

Re: 有冇四十歲左右架媽咪?? 大家齊齊入黎傾到笑爆咀呀! (Part 6)

我用緊Olympus,最唔好o既地方就係一定要用XD card (好似話效果靚D,不過比起其他SD card又貴D囉)我o個部係前年公司抽獎禮物,所以唔知幾多錢....

silverplate 寫道:
係呢, 你地話邊隻數碼相機好用 ? 夠清晰又價錢合理 ? 你地用緊邊隻呢 ?? ?-( ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo