烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1221#
發表於 13-4-26 18:45 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-26+18:37+會

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-26 發表
因為第一次整,,所以好好奇成日裝下佢
我早你三日浸我問左rose好多野佢超好人如果你有時間可以搵下書。佢仲有好多野教左伽。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1222#
發表於 13-4-26 18:49 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-26 18:45
我早你三日浸我問左rose好多野佢超好人如果你有時間可以搵下書。佢仲有好 ...

大家努力..我今日又買左青梅..諗住整多樽嘆下


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1223#
發表於 13-4-26 18:50 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-26+18:45+我

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-26 發表
大家努力..我今日又買左青梅..諗住整多樽嘆下
我尋日都浸左。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


男爵府

積分: 6845


1224#
發表於 13-4-26 19:15 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

Rose, 我呢樽算唔算酵素?子薑+檸檬+黑糖+蘋果醋(浸過面)?我將糖同檸檬份量減半。
myphoto.jpg





伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1225#
發表於 13-4-26 21:12 |只看該作者

引用:Rose,+我呢樽算唔算酵素?子薑+檸檬+黑糖+

原帖由 seaseafamily 於 13-04-26 發表
Rose, 我呢樽算唔算酵素?子薑+檸檬+黑糖+蘋果醋(浸過面)?我將糖同檸檬份量減半。




...
如果加左醋要浸一個月。我想問你用邊一隻醋?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


男爵府

積分: 6845


1226#
發表於 13-4-26 21:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+seaseafamily+於+13-04-26+發

原帖由 fly2happy 於 13-04-26 發表
如果加左醋要浸一個月。我想問你用邊一隻醋?
有機蘋果醋!係呀,要一個月
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1227#
發表於 13-4-26 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-26+發表

原帖由 seaseafamily 於 13-04-26 發表
有機蘋果醋!係呀,要一個月
邊度買?謝謝




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 14566


1228#
發表於 13-4-26 21:45 |只看該作者
回覆 seaseafamily 的帖子

呢隻叫醋


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1229#
發表於 13-4-26 21:51 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

又黎啦!青梅,麥芽糖醋
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6845


1230#
發表於 13-4-26 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+seaseafamily+於+13-04-26+發

原帖由 fly2happy 於 13-04-26 發表
邊度買?謝謝
百X 有呀!




男爵府

積分: 6845


1231#
發表於 13-4-26 21:53 |只看該作者

引用:回覆+seaseafamily+的帖子呢隻叫醋

原帖由 carlychoy 於 13-04-26 發表
回覆 seaseafamily 的帖子

呢隻叫醋
係呀,仲係organic 的




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1232#
發表於 13-4-26 22:05 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

第一次整孖寶
myphoto.jpg




子爵府

積分: 14566


1233#
發表於 13-4-26 22:27 |只看該作者
seaseafamily 發表於 13-4-26 21:53
係呀,仲係organic 的
我意思你浸呢隻叫醋,唔係酵素


男爵府

積分: 6845


1234#
發表於 13-4-26 22:31 |只看該作者

引用:Quote:seaseafamily+發表於+13-4-26+21:53+

原帖由 carlychoy 於 13-04-26 發表
我意思你浸呢隻叫醋,唔係酵素
我有落檸檬個喎




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1235#
發表於 13-4-26 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-26+發表

原帖由 seaseafamily 於 13-04-26 發表
百X 有呀!
係?我未見過喎。可能要去大間既之有




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 14566


1236#
發表於 13-4-26 22:47 |只看該作者
本帖最後由 carlychoy 於 13-4-26 23:20 編輯
seaseafamily 發表於 13-4-26 22:31
我有落檸檬個喎

依我記憶加上醋做成酵素醋或叫水果醋。

不過你等rosemag答你啦,我都係跟佢學嘢



珍珠宮

積分: 35334

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


1237#
發表於 13-4-26 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-04-26+

原帖由 fly2happy 於 13-04-26 發表
等到糖熔晒可以搖勻,一定要內面既汁浸到果肉之無甘易發毛,如果唔好彩有黑毛就唔要得伽啦。



...
有白毛可以嗎?




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1238#
發表於 13-4-26 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-26+發表

原帖由 fundfund 於 13-04-26 發表
有白毛可以嗎?
無問題。黑之唔得。你如果擔心可用筷子夾走。不過一定要干既筷子唔可以有水




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


珍珠宮

積分: 35334

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


1239#
發表於 13-4-27 00:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fundfund+於+13-04-26+發表有

原帖由 fly2happy 於 13-04-26 發表
無問題。黑之唔得。你如果擔心可用筷子夾走。不過一定要干既筷子唔可以有水



...
但我唔係生果有白毛,係水泡泡有白毛,是否都可以?




珍珠宮

積分: 35334

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


1240#
發表於 13-4-27 00:29 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

有無人浸過紅菜頭?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo