想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


伯爵府

積分: 15109


1221#
發表於 12-10-12 10:05 |只看該作者
doristws 發表於 12-10-12 09:59
咁我又好D喎...雖然真係好多好多親戚..但係都同舅婆/舅公/表叔/表姑姐/婆婆/舅父...都有聯絡仲幾好感情添 ...

我阿嫲太多仔女, 所以個家族好大, 人多自己是非多, 由細聽到睇到太多唔公平野, 所以唔多鍾意老豆果邊d人, 我只錫我爺爺嫲嫲, 但婆婆果邊就親好多, 因為細個係婆婆揍大, 到小學3年級要搬先獨立, 但果陣逢星期六日實見到婆婆舅父母佢地一齊飲茶食飯, 所以感情好好多


伯爵府

積分: 15109


1222#
發表於 12-10-12 10:06 |只看該作者
jorlam 發表於 12-10-12 10:04
頭先等照超聲波時,啱啱有個女仔眼濕濕咁入院,姑娘隨例問基本資料,踉住我無意聽到話胎無心跳要做塞藥手術 ...

係架, 真係得來不易, 要好好珍惜

點評

doristws  其實係架  發表於 12-10-12 10:24


大宅

積分: 1692


1223#
發表於 12-10-12 10:07 |只看該作者
各位同學早晨呀,想問通常幾多WEEKS先FEEL到亞B郁?


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1224#
發表於 12-10-12 10:07 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-12 09:46
唔好理佢地, 自己知自己事, 我個婦科一早叫我唔好食苦瓜, 我覺得連西醫都咁講我信佢, 我99都唔係樣樣知我 ...

我中西醫都要我介口...所以亞媽會聽...咪分開煮...我唔食得果D會擺開囉


大宅

積分: 4195


1225#
發表於 12-10-12 10:11 |只看該作者

引用:早晨呀..而家嘆緊奶荼.好飲好飲~尋晚99又煲

原帖由 walinglingwa 於 12-10-12 發表
早晨呀..
而家嘆緊奶荼.好飲好飲~
尋晚99又煲左苦瓜湯,講左唔飲得,佢地係都話飲得對身體有益..
咁你唔好飲呀。




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1226#
發表於 12-10-12 10:13 |只看該作者
carmenyung629 發表於 12-10-12 10:07
各位同學早晨呀,想問通常幾多WEEKS先FEEL到亞B郁?
大約18-20wks, 第二胎會早d, 不過我都未真係feel到, 之前試過肚皮彈一彈咁
今日18wk1d

點評

carmenyung629  係啦..我依家14WEEKS仲係咩都FEEL唔到  發表於 12-10-12 11:30


男爵府

積分: 5259


1227#
發表於 12-10-12 10:14 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-10-12+09:59+咁

原帖由 Purybaby 於 12-10-12 發表
我阿嫲太多仔女, 所以個家族好大, 人多自己是非多, 由細聽到睇到太多唔公平野, 所以唔多鍾意老豆果邊d人, ...
其實我好鍾意大家庭嘅感覺。可能我得1個,而同D老表唔多close,阿爸個邊又細到大無聯絡(因父母好早就離咗婚),好彩c6有家姐細佬又多老表,每個月都會搞聚會,每次都好開心。




大宅

積分: 1507


1228#
發表於 12-10-12 10:14 |只看該作者

引用:Quote:dale_1124 發表於 12-10-11 22:40 開

原帖由 Pinkbi 於 12-10-12 發表
過時過節都冇返去食呀??

咁平時你老公都會一個人間中返去食呀?
過時過節緊係有返去食 老公過去喝湯多 食飯反而少




大宅

積分: 1507


1229#
發表於 12-10-12 10:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BigBear2011 於 12-10-12 發

原帖由 Purybaby 於 12-10-12 發表
我都要放長雙眼睇我c6將來對阿女拍拖點反應
我都係咁話 佢而家已經諗定要買間屋俾阿b大個結婚住mouth:




大宅

積分: 2776


1230#
發表於 12-10-12 10:18 |只看該作者

Quote:BigBear2011+發表於+12-10-11+14:25+

原帖由 雨嫣 於 12-10-11 發表
起碼佢都會緊張佢個孫, 我奶奶只會緊張C6多過我倆母女, 尋日C6叫佢炒米粉, 佢居然話落咖哩粉炒會惹味D, 話 ...
咖哩唔食得?!

我食左好多次咖哩雞意粉喇。。。




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1231#
發表於 12-10-12 10:18 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-12 10:05
我阿嫲太多仔女, 所以個家族好大, 人多自己是非多, 由細聽到睇到太多唔公平野, 所以唔多鍾意老豆果邊d人, ...

我就嫲嫲湊大...佢成日會帶住我哋幾個孫周圍去...又會成日去探D親戚...至於婆婆舅父佢哋因為係住係澳門...所以每年暑假都會去澳門住一個月左右...變咗又同佢哋都好好感情...到宜家都係咁...每年去兩三次...住番三幾日...陪下婆婆飲茶咁囉


大宅

積分: 4195


1232#
發表於 12-10-12 10:18 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-10-12+09:08+

原帖由 doristws 於 12-10-12 發表
其實我都係咁架...總之有屋企人俾人蝦我就一定同佢死過架...所以宜家佢哋咩都唔話俾我聽住架...怕我動氣.. ...
係呀!我就係好似你咁會同佢地死過。




大宅

積分: 2776


1233#
發表於 12-10-12 10:19 |只看該作者

版主 的帖子

咁“算容”,食唔食得呀?




大宅

積分: 4195


1234#
發表於 12-10-12 10:20 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-10-12+09:54+

原帖由 siujanjan 於 12-10-12 發表
哈, 我係掉轉, 我係唔鬧人嗰個, c6就會鬧
我平時都唔罵人的。只要唔好踩到我家人,一踩到我會同佢地死過




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


1235#
發表於 12-10-12 10:21 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-10-11 23:31
今日搭地鐵,有個男人讓座俾我呀,坐係佢隔離個女人都係大肚架!(應該係佢老婆),但我無坐到啊,因為我同c6 ...

我到宜家都仲未有人讓座


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1236#
發表於 12-10-12 10:21 |只看該作者
dale_1124 發表於 12-10-12 10:17
我都係咁話 佢而家已經諗定要買間屋俾阿b大個結婚住
我哋都有諗呀, 當幫佢儲錢咯


大宅

積分: 4195


1237#
發表於 12-10-12 10:22 |只看該作者

引用:頭先等照超聲波時,啱啱有個女仔眼濕濕咁入

原帖由 jorlam 於 12-10-12 發表
頭先等照超聲波時,啱啱有個女仔眼濕濕咁入院,姑娘隨例問基本資料,踉住我無意聽到話胎無心跳要做塞藥手術 ...
係呀!所以唔係一定必然的。所以要珍惜同保護住BB




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


1238#
發表於 12-10-12 10:22 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-12 10:18
咖哩唔食得?!

我食左好多次咖哩雞意粉喇。。。

少食啦, 因為咖哩用好多香料整架, 同味精果D無乜分別


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1239#
發表於 12-10-12 10:23 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-12 10:18
係呀!我就係好似你咁會同佢地死過。

我想問下妳係咪同我一樣...反而自己俾人假又無咩嘢架...淨係唔好搞到自己屋企人就得架
因為我D朋友成日會話我奇怪人...平時又勁忍得...一到屋企人俾人蝦就極速上火..好似上身咁喎


大宅

積分: 1507


1240#
發表於 12-10-12 10:24 |只看該作者

引用:Quote:dale_1124 發表於 12-10-12 10:17 我

原帖由 siujanjan 於 12-10-12 發表
我哋都有諗呀, 當幫佢儲錢咯
哈哈 係呀 佢而家咩都阿b行先 有時我會嗲佢問佢第時會唔會掛住錫阿b唔記得左我




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo