烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 8812


1221#
發表於 12-10-14 17:28 |只看該作者

回覆:pw_113 的帖子

有冇人知bk apps點可以一次過post幾張相?
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8812


1222#
發表於 12-10-14 17:28 |只看該作者

回覆:pw_113 的帖子

再來
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8812


1223#
發表於 12-10-14 17:32 |只看該作者

回覆:pw_113 的帖子

十個月仔仔一次過食半塊,出面方面消委會話市面方包鹽份多到同薯片一樣,自己都唔敢食,今次健康包包佢追住食!
myphoto.jpg




大宅

積分: 2625


1224#
發表於 12-10-14 17:34 |只看該作者
pw_113 發表於 12-10-14 17:32
十個月仔仔一次過食半塊,出面方面消委會話市面方包鹽份多到同薯片一樣,自己都唔敢食,今次健康包包佢追住 ...



珍珠宮

積分: 37201


1225#
發表於 12-10-14 17:44 |只看該作者

引用:有冇人知bk+apps點可以一次過post幾張相?+

原帖由 pw_113 於 12-10-14 發表
有冇人知bk apps點可以一次過post幾張相?
要用其他photo editing apps




珍珠宮

積分: 37201


1226#
發表於 12-10-14 17:44 |只看該作者

引用:十個月仔仔一次過食半塊,出面方面消委會話

原帖由 pw_113 於 12-10-14 發表
十個月仔仔一次過食半塊,出面方面消委會話市面方包鹽份多到同薯片一樣,自己都唔敢食,今次健康包包佢追住 ...
Lovely baby




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1227#
發表於 12-10-14 17:53 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-10-14 15:03
交功課〜〜肉鬆卷
北海道高粉270,日清低粉30,蛋一隻(50),奶135,牛油30,鹽3,糖20


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1228#
發表於 12-10-14 17:54 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-14 16:28
老種朱古力粒綠茶軟吐司出爐不過個頂頂唔知點解咁肉酸今次用左水手粉,朱古力粒粒都溶晒: ...


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1229#
發表於 12-10-14 17:55 |只看該作者
maylam65 發表於 12-10-14 12:47
早晨啦咁多位
琴晚切時覺得好軟熟忍唔住食左塊皮,比老公按過佢話哩d先係叫麵包



...
你老公可能仲會話,忍O左你2X機包,依家先似個樣


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1230#
發表於 12-10-14 17:56 |只看該作者
pw_113 發表於 12-10-14 17:26
傻傻地唔知出到part 26, post左去part 25
各位jm請指教,新手報到,第一份功課,昨晚校預約今天早上七點出 ...


男爵府

積分: 8350

熱血勳章


1231#
發表於 12-10-14 18:12 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

今日整左丹麥包!用好多牛油,好香好好味,仲好肥!減肥都忍唔住食2啖
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1232#
發表於 12-10-14 18:16 |只看該作者
Wing(婷婷媽咪) 發表於 12-10-14 18:12
今日整左丹麥包!用好多牛油,好香好好味,仲好肥!減肥都忍唔住食2啖




...
一次半次唔怕


水晶宮

積分: 64904


1233#
發表於 12-10-14 18:33 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

C6要求既三重乳品吐司
myphoto.jpg



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1234#
發表於 12-10-14 18:33 |只看該作者

引用:今日整左丹麥包!用好多牛油,好香好好味,

原帖由 Wing(婷婷媽咪) 於 12-10-14 發表
今日整左丹麥包!用好多牛油,好香好好味,仲好肥!減肥都忍唔住食2啖




...




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1235#
發表於 12-10-14 18:34 |只看該作者

引用:Quote:maylam65+發表於+12-10-14+12:47+早

原帖由 tp168 於 12-10-14 發表
你老公可能仲會話,忍O左你2X機包,依家先似個樣




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1236#
發表於 12-10-14 18:35 |只看該作者
Cayee 發表於 12-10-14 18:33
C6要求既三重乳品吐司



如寶你要增肥呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1237#
發表於 12-10-14 18:35 |只看該作者
Cayee 發表於 12-10-14 18:33
C6要求既三重乳品吐司



如寶你要增肥呀


水晶宮

積分: 64904


1238#
發表於 12-10-14 18:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lhtruby+於+12-10-14+發表捲

原帖由 wyfpoon 於 12-10-14 發表
我嫌最尾捲得唔夠實軟綿綿好難拉緊捲
最尾扯到好薄好薄,拉絲咁,個尾就會實架喇!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1239#
發表於 12-10-14 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-14+發表我好

原帖由 wyfpoon 於 12-10-14 發表
你呃人
比你發現



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 2625


1240#
發表於 12-10-14 18:46 |只看該作者
Wing(婷婷媽咪) 發表於 12-10-14 18:12
今日整左丹麥包!用好多牛油,好香好好味,仲好肥!減肥都忍唔住食2啖




...
好吸引阿!!!係米同街買一樣架??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo