跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


1221#
發表於 06-8-16 13:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

[quote]
stellacay 寫道:
有溫書ga bor [quote]
CarMan 寫道:
:-( :-( [quote]
karen&angus 寫道:
係呀...大牌子
其實開


侯爵府

積分: 21537


1222#
發表於 06-8-16 13:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

頭先出咗中環做嘢, 依家lunch time咪有時間溫下囉!
我都buy大牌子架...保值嘛 :-( :-( [quote]
stellacay 寫道:
有溫書ga bor [quote]
CarMan 寫道:
:-( :-( [quote]
karen&angus 寫道:
係呀...大牌子
其實開


珍珠宮

積分: 33190


1223#
發表於 06-8-16 13:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

karen, 搵你, yahoo or msn pls


珍珠宮

積分: 33190


1224#
發表於 06-8-16 13:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我真係估佢唔到用大牌子形容, 真係笑c 我 :-( :-(
karen&angus 寫道:
我都buy大牌子架...保值嘛 :-( :-(


侯爵府

積分: 21537


1225#
發表於 06-8-16 13:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

溫書見合合同瑤瑤d對話,
梓謙都係成日咁講嘢架
問佢邊個乖就一定答謙乖,
問佢邊個曳就一定唔係佢,
佢可能會答婆婆曳, 公公曳


侯爵府

積分: 21537


1226#
發表於 06-8-16 13:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我響老板房同同事吹水加上網,
15mins先返出自己位, 等我一陣.
可唔可以響依樹講呀
CarMan 寫道:
karen, 搵你, yahoo or msn pls


珍珠宮

積分: 33190


1227#
發表於 06-8-16 13:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

唔得太open, 等你, 得閒搵我
karen&angus 寫道:
我響老板房同同事吹水加上網,
15mins先返出自己位, 等我一陣.
可唔可以響依樹講呀 [quote]
CarMan 寫道:
karen, 搵你, yahoo or msn pls
[/quote]


侯爵府

積分: 21537


1228#
發表於 06-8-16 13:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

收到...俾我吹多陣水先...
我依2日俾我老板玩同我死死下,
依家真係要同班8po吹下水先....[quote]
CarMan 寫道:
唔得太open, 等你, 得閒搵我[quote]


珍珠宮

積分: 33190


1229#
發表於 06-8-16 13:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

叻,

見你用小霸王
我一早稱我個女為"野蠻小公主"


侯爵府

積分: 24553


1230#
發表於 06-8-16 14:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

仲笑緊..
CarMan 寫道:
我真係估佢唔到用大牌子形容, 真係笑c 我 :-( :-( [quote]
karen&angus 寫道:
我都buy大牌子架...保值嘛 :-( :-(
[/quote]


公爵府

積分: 27329


1231#
發表於 06-8-16 14:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



Pumpkin_mama 寫道:
仲笑緊.. [quote]
CarMan 寫道:
我真係估佢唔到用大牌子形容, 真係笑c 我 :-( :-( [quote]
karen&angus 寫道:
我都buy大牌子架...保值嘛 :-( :-(
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 23951


1232#
發表於 06-8-16 14:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)


珍珠宮

積分: 33190


1233#
發表於 06-8-16 14:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

Pumpkin_mama 寫道:
仲笑緊.. [quote]
CarMan 寫道:
我真係估佢唔到用大牌子形容, 真係笑c 我 :-( :-( [quote]
karen&angus 寫道:
我都buy大牌子架...保值嘛 :-( :-(
[/quote][/quote]


公爵府

積分: 27329


1234#
發表於 06-8-16 14:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



CarMan 寫道:
叻,

見你用小霸王
我一早稱我個女為"野蠻小公主"


公爵府

積分: 27329


1235#
發表於 06-8-16 14:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



happy_mother 寫道:


伯爵府

積分: 17947


1236#
發表於 06-8-16 14:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

點解放完lunch 就入唔番你地d blog ?
係都要我設立自己blog 先 ?-( ?-( ?-(


侯爵府

積分: 23951


1237#
發表於 06-8-16 14:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

你地搞掂哂d blog 就send 條link 黎look look


伯爵府

積分: 17947


1238#
發表於 06-8-16 14:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

e+ 又入到la bor ...
stellacay 寫道:
點解放完lunch 就入唔番你地d blog ?
係都要我設立自己blog 先 ?-( ?-( ?-(


公爵府

積分: 27329


1239#
發表於 06-8-16 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

done

karen&angus 寫道:
無聊人,
我都攪緊我個blog....
不過未見得人住,
喂...email你個俾我look look


公爵府

積分: 27329


1240#
發表於 06-8-16 14:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

南同人都攪掂左啦
我都訂閱左佢地既 blog

happy_mother 寫道:
你地搞掂哂d blog 就send 條link 黎look look

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo