跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21251


1221#
發表於 06-11-23 13:37 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

咁就好lu ,好返可以同noknok玩ar ma

未知幾時去呀, 因為我估舅父架車咁細,
應該放唔落, 睇下邊日搭開的士返黎時先攞law
curtisma, 西田大減價呀
[quote]
CurtisBB 寫道:
curtis好返d啦!! 你有心呀
你聽晚去攞
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


1222#
發表於 06-11-23 13:42 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

食緊車仔面


侯爵府

積分: 21251


1223#
發表於 06-11-23 13:47 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

正BOR [quote]
rabbitpiggy 寫道:
食緊車仔面
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


子爵府

積分: 11552


1224#
發表於 06-11-23 13:59 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

如果curtis ba 渣車返去, 我再睇下你攞咗未
我呢個星期都忙到想c, 無去行街街 :cry: :cry: 減價至到幾時呀?
[quote]
catymw 寫道:
咁就好lu ,好返可以同noknok玩ar ma

未知幾時去呀, 因為我估舅父架車咁細,
應該放唔落, 睇下邊日搭開的士返黎時先攞law
curtisma, 西田大減價呀
[quote]


子爵府

積分: 11552


1225#
發表於 06-11-23 14:00 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我都好想食呀
我公司附近無茶餐廳 & 車仔面 :cry: :cry:
catymw 寫道:
正BOR [quote]
rabbitpiggy 寫道:
食緊車仔面


侯爵府

積分: 21021


1226#
發表於 06-11-23 14:04 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
食緊車仔面


我都係食車仔面


侯爵府

積分: 21021


1227#
發表於 06-11-23 14:05 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
係喎, 我聽日off, monday 又off, 要到星期二再同大家chat 過


咁正


侯爵府

積分: 21251


1228#
發表於 06-11-23 14:07 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

23-26呀, 你諗下有咩要買啦出聲啦 !
好!如果有需要我叫你la , thanks curtisba
[quote]
CurtisBB 寫道:
如果curtis ba 渣車返去, 我再睇下你攞咗未
我呢個星期都忙到想c, 無去行街街 :cry: :cry: 減價至到幾時呀?
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1229#
發表於 06-11-23 14:07 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
我都好想食呀
我公司附近無茶餐廳 & 車仔面 :cry: :cry:


darling你想食, 我下次外賣送過黎比你呀


公爵府

積分: 29432


1230#
發表於 06-11-23 14:16 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
我呢個星期都忙到想c, 無去行街街 :cry: :cry:


我呢排都忙d, 年尾啦麻


公爵府

積分: 29432


1231#
發表於 06-11-23 14:17 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我食lee 間較好d, 冇味精, 好多時車仔面味精好勁, 我對味精好敏感, 食完個口好唔c 服
CurtisBB 寫道:
我都好想食呀
我公司附近無茶餐廳 & 車仔面 :cry: :cry:
[quote]
catymw 寫道:
正BOR [quote]
rabbitpiggy 寫道:
食緊車仔面
[/quote]


公爵府

積分: 29432


1232#
發表於 06-11-23 14:18 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
23-26呀, 你諗下有咩要買啦出聲啦 !


真係好平架咩?


侯爵府

積分: 21251


1233#
發表於 06-11-23 14:19 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit
你有冇諗住買定d咩比bb呀
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1234#
發表於 06-11-23 14:21 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

通想d bb用品有牌子8折 , 其他d衫仔鞋仔床上用品都平d lor , 我又想買對combi鞋仔比noknok [quote]
rabbitpiggy 寫道:

真係好平架咩?
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


1235#
發表於 06-11-23 14:24 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
rabbit
你有冇諗住買定d咩比bb呀


冇呀, 有d 咩要買呢?

我只係唸到買2 pack new 沙巾.

有人比左隻搖搖床比我, 我唔知會唔會用, 如果會, 我要配床肉+床單, 床圍law. 如果唔用, 會問人取回之前熹樂果張床仔, 咁就乜都齊, 唔駛配.

仲有乜要買呢?


公爵府

積分: 29432


1236#
發表於 06-11-23 14:27 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我自已就想買個奶pump, but 可以等生後叫老公幫我去買都得, 買d m 巾, 買d paper under, 冇啦, 仲有乜野留呢?

我記起, 要買new born 片片, 有冇得平架? medela 的奶pump 有冇得平架?

仲有, 我想買條sling 咩bb, 唔知西田有冇? 一般我見d 人都係外國訂返呢, 係網上買.


侯爵府

積分: 21251


1237#
發表於 06-11-23 14:27 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

咁你第二個可能少d既
你冇份嬰兒用品清單咩
[quote]
rabbitpiggy 寫道:

冇呀, 有d 咩要買呢?

我只係唸到買2 pack new 沙巾.

有人比左隻搖搖床比我, 我唔知會唔會用, 如果會, 我要配床肉+床單, 床圍law. 如果唔用, 會問人取回之前熹樂果張床仔, 咁就乜都齊, 唔駛配.

仲有乜要買呢?
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


1238#
發表於 06-11-23 14:27 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
通想d bb用品有牌子8折 , 其他d衫仔鞋仔床上用品都平d lor , 我又想買對combi鞋仔比noknok


又幾好喎, 有8折


侯爵府

積分: 21251


1239#
發表於 06-11-23 14:31 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

sling 係咪即係好似印尼果d咩帶咁ar
之前有個friend問過我買唔買 , 好平ga咋
不過西田冇ga [quote]
rabbitpiggy 寫道:

仲有, 我想買條sling 咩bb, 唔知西田有冇? 一般我見d 人都係外國訂返呢, 係網上買.
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


1240#
發表於 06-11-23 14:32 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
sling 係咪即係好似印尼果d咩帶咁ar
之前有個friend問過我買唔買 , 好平ga咋
不過西田冇ga


yes, 類似印尼帶 出街餵奶好方便

係邊度有得買呀? 有冇人教用架呢? 我想買

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo