跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1786


1221#
發表於 07-4-22 23:32 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

我係1976/11月的龍.. o岩o岩今年先做了"媽咪"

今年大年初一係威爾斯生了小豬仔....
url=http://www.TickerFactory.com/]


水晶宮

積分: 58802


1222#
發表於 07-4-23 17:00 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

又係年尾呀
我地呢度最早生日果個好似都成9月呀
大年初一 咁咪好難忘囉, 有無記者呀 :mrgreen:


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1223#
發表於 07-4-23 17:36 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

tammy


水晶宮

積分: 58802


1224#
發表於 07-4-24 09:37 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

早晨


子爵府

積分: 13414

好媽媽勳章


1225#
發表於 07-4-24 11:00 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)


大宅

積分: 1786


1226#
發表於 07-4-25 00:04 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

我年廿九零晨見紅入院.. 仲以為有機會做第一個豬B.. 點知個衰仔.. 唔肯出來 (本來都有陣痛, 點知越來越唔痛).. 結果, 年初一催生(因為已經41WKS).. 個衰仔都係唔出來.. 最後年初一夜晚要緊急開刀生.. :-( :-(

url=http://www.TickerFactory.com/]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1227#
發表於 07-4-25 08:22 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

痛好耐啊
tammyhw 寫道:
我年廿九零晨見紅入院.. 仲以為有機會做第一個豬B.. 點知個衰仔.. 唔肯出來 (本來都有陣痛, 點知越來越唔痛).. 結果, 年初一催生(因為已經41WKS).. 個衰仔都係唔出來.. 最後年初一夜晚要緊急開刀生.. :-( :-(


水晶宮

積分: 58802


1228#
發表於 07-4-25 09:27 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

曳曳豬
[quote]
tammyhw 寫道:
我年廿九零晨見紅入院.. 仲以為有機會做第一個豬B.. 點知個衰仔.. 唔肯出來 (本來都有陣痛, 點知越來越唔痛).. 結果, 年初一催生(因為已經41WKS).. 個衰仔都係唔出來.. 最後年初一夜晚要緊急開刀生.. :-( :-(


子爵府

積分: 13414

好媽媽勳章


1229#
發表於 07-4-25 10:14 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

GOOD MORNING~~~


侯爵府

積分: 20065


1230#
發表於 07-4-25 14:57 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

有新朋友喎

hi, tammyhw

妳住元朗架 點解去威院生o既


大宅

積分: 1786


1231#
發表於 07-4-25 23:25 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

我去威爾斯生有幾個原因.
1. 我唔鍾意屯門醫院
2. 我老公係公務員, 可以平價住二等/頭等. 但屯門醫院得大房.
3. 我老公係威爾斯返工, 諗住佢方便照顧我..

結果真係無選錯, 因為我6,7個月的時候見紅, 住了一個月醫院, 佢就日日做外賣仔.. 送早午晚三餐俾我.
佢仲話, 好彩我係威記住, 如果係屯門醫院, 佢一日要去二間醫院, 肯定無命....
url=http://www.TickerFactory.com/]


水晶宮

積分: 58802


1232#
發表於 07-4-25 23:29 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

唔怪得啦
不過我個人認為tmh都唔太差, 但最mainly要就返自己屋企人就真


大宅

積分: 1786


1233#
發表於 07-4-25 23:34 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

我個bb好勁架..陀住佢的時候, 點搞都唔肯出來... 試過好多危險動作同發生過好多事...包括..
初期-試過流啡, 用osim 的腰帶,
4個幾月在街仆倒, 6個月在浴室"扇" 低, 撞穿頭聯了4針
6,7個月的時候二次見紅..住了一個月醫院..

我老公都話, 佢俾我嚇死.. 仲話咁搞法.. 他遲早有產前抑鬱
url=http://www.TickerFactory.com/]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1234#
發表於 07-4-26 09:06 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

嘩, 外賣仔而家安樂哂啦
tammyhw 寫道:
我個bb好勁架..陀住佢的時候, 點搞都唔肯出來... 試過好多危險動作同發生過好多事...包括..
初期-試過流啡, 用osim 的腰帶,
4個幾月在街仆倒, 6個月在浴室"扇" 低, 撞穿頭聯了4針
6,7個月的時候二次見紅..住了一個月醫院..

我老公都話, 佢俾我嚇死.. 仲話咁搞法.. 他遲早有產前抑鬱


水晶宮

積分: 58802


1235#
發表於 07-4-26 09:36 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

咁即係註定個仔係跟定你囉


大宅

積分: 1786


1236#
發表於 07-4-26 13:38 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

我同老公講, 如果bb似我咁論盡, 佢就慘啦.. 如果二個一齊仆低.. 到時都唔知顧老婆定bb好...

你們個bb 幾大呀?
url=http://www.TickerFactory.com/]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1237#
發表於 07-4-26 15:53 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

我個b下個月兩歲, sammi個b 細我個一日


水晶宮

積分: 58802


1238#
發表於 07-4-28 09:35 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

無晒人 ?


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1239#
發表於 07-4-30 08:43 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

早晨


水晶宮

積分: 58802


1240#
發表於 07-4-30 09:51 |只看該作者

Re: 龍龍會~~呢邊 (PART 6)

龍 ???????????

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo