立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1786
水晶宮
積分: 58802
琥珀宮
積分: 192715
子爵府
積分: 13414
tammyhw 寫道: 我年廿九零晨見紅入院.. 仲以為有機會做第一個豬B.. 點知個衰仔.. 唔肯出來 (本來都有陣痛, 點知越來越唔痛).. 結果, 年初一催生(因為已經41WKS).. 個衰仔都係唔出來.. 最後年初一夜晚要緊急開刀生.. :-( :-(
侯爵府
積分: 20065
tammyhw 寫道: 我個bb好勁架..陀住佢的時候, 點搞都唔肯出來... 試過好多危險動作同發生過好多事...包括.. 初期-試過流啡, 用osim 的腰帶, 4個幾月在街仆倒, 6個月在浴室"扇" 低, 撞穿頭聯了4針 6,7個月的時候二次見紅..住了一個月醫院.. 我老公都話, 佢俾我嚇死.. 仲話咁搞法.. 他遲早有產前抑鬱
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy