母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5696


12381#
發表於 13-2-22 19:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表但其

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
唔係呀呢個方法我用左超過十年
Me too.


男爵府

積分: 9224


12382#
發表於 13-2-22 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表之後

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
Can u ask c6 to put the waste to the bin
叫佢?佢之後成隻豬咁,訓到扯鼻x




侯爵府

積分: 22311


12383#
發表於 13-2-22 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表轉左

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
我都係咁話,我都降左做二打六,重好,準時九點半返,五點半放,十一點九,同四點九泵奶,十二點半食飯:ilo ...
你個hourly wage好高




侯爵府

積分: 22311


12384#
發表於 13-2-22 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
260... 隔咗幾耐呀?
7個鐘





侯爵府

積分: 22311


12385#
發表於 13-2-22 19:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表即

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
之後就去沖身
我個唔會,就咁就訓




侯爵府

積分: 22311


12386#
發表於 13-2-22 19:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表今

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
因為個胸越滿,造奶越慢,咁你再多一個鍾可能多20至40。咁夠唔夠呀?
暫時都可以,返左工就唔知啦




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12387#
發表於 13-2-22 20:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表要隔

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
佢話放之前十二個月要返緊工
咁你就要小心d 安全d喇




男爵府

積分: 5049


12388#
發表於 13-2-22 20:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
咁快?!
見啊tse話3個半月先清,我諗會否是差些許未呢!?



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 2196

認識瑞士牛牛第一回


12389#
發表於 13-2-22 20:49 |只看該作者
回覆 pikupi 的帖子

都吾知點解,我已經好小心吃,未黎m........我媽話可能我壓力大


侯爵府

積分: 24385


12390#
發表於 13-2-22 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我自

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
點解我地會由人奶傾到呢d野
咁係咪開多個post健康談性呢?




侯爵府

積分: 24385


12391#
發表於 13-2-22 21:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我都

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
難怪我作了动,穿水了,見紅了,但.....零度啦!我們怕搞到小b
我都唔知臨生前都可以咩架。




侯爵府

積分: 24385


12392#
發表於 13-2-22 21:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表唔話

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
咁pm 我地, 唔好吊癮啦
我都有興趣想知呀?




侯爵府

積分: 24385


12393#
發表於 13-2-22 21:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表都明

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
多謝你哋呀,我屋企人幫我求籤,話事業係上上籤,但個感覺完全係下下籤



...
只係初時唔適應,覺得咩都唔順,但做耐左就無乜嘢架,上上籖,好籤呀,唔好唔開心啦,放開D。




男爵府

積分: 6375


12394#
發表於 13-2-22 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 Meir079 於 13-02-22 發表
只係初時唔適應,覺得咩都唔順,但做耐左就無乜嘢架,上上籖,好籤呀,唔好唔開心啦,放開D。



...
都應該ok嘅。頭先99話bb而家食奶食6安!!! 我點追呀




侯爵府

積分: 24385


12395#
發表於 13-2-22 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表但其

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
唔係呀呢個方法我用左超過十年
呢個方法真係work?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12396#
發表於 13-2-22 21:38 |只看該作者

引用:回覆+pikupi+的帖子 都吾知點解,我已經好

原帖由 lto120636 於 13-02-22 發表
回覆 pikupi 的帖子

都吾知點解,我已經好小心吃,未黎m........我媽話可能我壓力大 ...
我唔夠訓會少奶, 但無試過少咁多。 你bb而家幾大?




男爵府

積分: 6375


12397#
發表於 13-2-22 21:42 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

其實快3個月嘅bb飲幾多安奶?99話bb飲6安,但佢係細碼b,正常嘛?99話bb飲完5安仲喊,c6話bb只係想搵嘢啜,所以6安太多。唉,我唔識,可以教教我嗎?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12398#
發表於 13-2-22 21:56 |只看該作者

引用:其實快3個月嘅bb飲幾多安奶?99話bb飲6安,

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
其實快3個月嘅bb飲幾多安奶?99話bb飲6安,但佢係細碼b,正常嘛?99話bb飲完5安仲喊,c6話bb只係想搵嘢啜, ...
3個月係猛長期, 可能真係唔夠飽,放工返到屋企俾佢啜多d,等你都可以造多d奶。 如果日頭就可能試下加10ml-15ml, 睇下食完會唔會好d




男爵府

積分: 6375


12399#
發表於 13-2-22 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
3個月係猛長期, 可能真係唔夠飽,放工返到屋企俾佢啜多d,等你都可以造多d奶。 如果日頭就可能試下加10ml-1 ...
99話加到6安仲喊,所以唔敢加。c6話可能bb想搵嘢啜而唔係肚餓。我都唔知咩原因




男爵府

積分: 5049


12400#
發表於 13-2-22 22:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-21+發表三

原帖由 scmtse 於 13-02-21 發表
咪勁囉,仲要佢係全泵轉埋身呀!
羨慕不已



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo