母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5049


12401#
發表於 13-2-22 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
黎的話我會想死, 日日都泵唔夠, 黎埋的話,泵3次都唔知夠唔夠1餐
我都怕唔夠,而家泵清個時都得幾滴,搞到唔敢去泵存貨!演唱會都唔敢去!



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5696


12402#
發表於 13-2-22 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表想問

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
咪係,點同朋友講呀
係lor.咁啱講起生仔,講得深入咗姐!


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12403#
發表於 13-2-22 23:13 |只看該作者

引用:Quote:pikupi+發表於+13-2-22+19:19+咁慘,

原帖由 開心仔媽咪 於 13-02-22 發表
哈,真係好開心喎… 咁快又多一個小B啦… 恭喜MAGGIE

小BOOTH到時見到細佬妹,唔知會有 ...
多謝多謝, 我同我所以朋友都估佢會俾細嘅蝦, 因為佢太順得人喇, 我幾時帶佢同其他bb玩, 其實bb 拍佢個頭, 抆佢耳仔, 佢只會鄒曬眉啤一啤人地, 唔喊唔叫然後自己爬走。
係wor. 又有張攪笑相俾你地睇, 尋日我同佢對望左30秒, 佢竟然咁。。。。。
1361545983095.jpg


男爵府

積分: 5696


12404#
發表於 13-2-22 23:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心仔媽咪+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
我自己計過我飲大約五公斤...今朝要泵夠數,飲多少少,又多35ml
雖然,今日变番有1140ml,但好似有d壓力,唔係好順,因有3次小b坐在我前面mouth:



伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12405#
發表於 13-2-22 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
但係我又想攞有薪產假,我要再做夠一年先攞得。
原來咁嫁?咁唔好蝕俾公司, 緊係享用福利啦!!


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12406#
發表於 13-2-22 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
你呢個笑容出賣左你


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12407#
發表於 13-2-22 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
Super crazy wor.....佢個仔有幾巴閉先? 識飛? 含住金鎖匙,年薪幾百萬等住慢慢嘆? 阿家嫂都係人地父母 ...
叫做供左佢過加拿大讀書, 其實個男仔好好仔, 係個奶奶衰, 錫個仔唔緊要, 做咩為難新娘


男爵府

積分: 5696


12408#
發表於 13-2-22 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表之後

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
我個唔會,就咁就訓
手都要洗卦?


男爵府

積分: 5696


12409#
發表於 13-2-22 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表唔係

原帖由 Meir079 於 13-02-22 發表
呢個方法真係work?
我c6控制到lor.


侯爵府

積分: 24385


12410#
發表於 13-2-22 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表只

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
都應該ok嘅。頭先99話bb而家食奶食6安!!! 我點追呀
食6安係好事嚟架,我個女食成半個鐘先食得個5安咋,又係厭奶期,,,咁有冇冰奶呀?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12411#
發表於 13-2-23 01:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-22+發

原帖由 Meir079 於 13-02-22 發表
唔通你阿B食固體後唔太喜歡飲奶?
日頭先唔飲,衣晚飲!今日又係1pm食糊,到6pm食粥,佢中間唔飲奶,我咪早d比粥佢食囉,跟著到成十點先飲奶,飲左好耐!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12412#
發表於 13-2-23 01:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-22+發

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我都覺得係,無資訊,想學想了解都無門路。我地出世個年代比較主力食粉,到我到做人媽媽又變返推廣母乳,但 ...
我媽、奶奶都冇餵過人奶,佢地唔識,所以唔會有意見,奶奶只係話我辛苦,不如餵奶粉!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12413#
發表於 13-2-23 01:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表3個

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
99話加到6安仲喊,所以唔敢加。c6話可能bb想搵嘢啜而唔係肚餓。我都唔知咩原因



...
Bb肯唔肯食奶咀?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12414#
發表於 13-2-23 02:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心仔媽咪+於+13-02-22+發表

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
多謝多謝, 我同我所以朋友都估佢會俾細嘅蝦, 因為佢太順得人喇, 我幾時帶佢同其他bb玩, 其實bb 拍佢個 ...
好搞笑呀, 做咩俾你望到佢皺晒眉?




男爵府

積分: 5049


12415#
發表於 13-2-23 02:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-21+發表Oic.

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
可能啦, 始終家人唔支持係好大既阻力,我果時淨係食同訓同餵奶,間中換片,其他野老公搞掂 我媽媽 ...
我媽and 99又係嫌我廚房d 野唔ok



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12416#
發表於 13-2-23 02:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
因為要和諧和諧
哈哈!和諧和諧!令我想起王祖藍



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12417#
發表於 13-2-23 02:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-21+發表係度

原帖由 pikupi 於 13-02-21 發表
好少浮返出去嘛, 我主要係响公司泵奶先上黎, 有時係屋企埋身又上一陣,哩到有時都追唔切



...
只係半晚又30幾版啦



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12418#
發表於 13-2-23 02:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表Supe

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
叫做供左佢過加拿大讀書, 其實個男仔好好仔, 係個奶奶衰, 錫個仔唔緊要, 做咩為難新娘

...
今次真係難為了家嫂




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12419#
發表於 13-2-23 02:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表唔

原帖由 siutreasure 於 13-02-23 發表
日頭先唔飲,衣晚飲!今日又係1pm食糊,到6pm食粥,佢中間唔飲奶,我咪早d比粥佢食囉,跟著到成十點先飲奶 ...
我想起問: 仔仔而家食幾大碗糊仔先可以代到1餐? 人奶開米糊越來越稀, 咁你係一次開好, 定係分2次溝呀?




男爵府

積分: 5049


12420#
發表於 13-2-23 02:15 |只看該作者

引用:朋友們,+我應該有左!!!!

原帖由 maggie625 於 13-02-21 發表
朋友們, 我應該有左!!!!
真的嗎?



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo