母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5049


12421#
發表於 13-2-23 02:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-21+發表叫e

原帖由 maggie625 於 13-02-21 發表
明白, 明天睇醫生先謝謝你
恭喜恭喜



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12422#
發表於 13-2-23 02:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-22+發

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
咁飲粒維多c啦, 我都疑似俾我老公傳染,喉嚨有丁丁隱隱作痛, 我晏晝都會飲粒打打底



...
今日起身又好左,所以冇睇醫生,琴晚我轉左藥,今晚又轉左藥,呢兩老公放假,希望我休息多d!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5049


12423#
發表於 13-2-23 02:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-21+發表

原帖由 Aidenlo 於 13-02-21 發表
我都好緊張又多個靚鼻
我都好緊張!



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12424#
發表於 13-2-23 02:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表可能

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我媽and 99又係嫌我廚房d 野唔ok
咪係囉, 咁我屋企有自己既擺法, 佢嫌d野放晒入櫃收埋左難拎喎:;pppp: 話搵日執過要擺晒出黎, 我死話唔得,個弱雞抽油煙機會搞到d野鋪晒油煙, 就係為d咁既野嘈





男爵府

積分: 5049


12425#
發表於 13-2-23 02:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-21+發表

原帖由 maggie625 於 13-02-21 發表
我唔信嫁, 我上胎5周都講啦, 我覺得係你就係你嘅, 唔係你就唔係你, 我身邊識3個朋友三十幾周先冇左:qui ...
我都有位朋友又係生前一個無左孖胎



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 6375


12426#
發表於 13-2-23 02:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表

原帖由 Meir079 於 13-02-22 發表
食6安係好事嚟架,我個女食成半個鐘先食得個5安咋,又係厭奶期,,,咁有冇冰奶呀?



...
99話6安後仲喊但唔敢再俾。c6話bb唔係肚餓,佢只係想搵嘢啜。係唔係架?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12427#
發表於 13-2-23 02:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表咁飲

原帖由 siutreasure 於 13-02-23 發表
今日起身又好左,所以冇睇醫生,琴晚我轉左藥,今晚又轉左藥,呢兩老公放假,希望我休息多d!

...
我頭先都訓左2個鐘, 唔夠訓真係差好遠




男爵府

積分: 6375


12428#
發表於 13-2-23 02:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-22+發表9

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
Bb肯唔肯食奶咀?
我哋唔俾佢食㗎




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12429#
發表於 13-2-23 02:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-22+發

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
點知有真菌?
chee話有,去健康院醫生又話有!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12430#
發表於 13-2-23 02:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-21+發表好少

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
只係半晚又30幾版啦
琴晚maggie 有好消息, 所以大家都好興奮




男爵府

積分: 5049


12431#
發表於 13-2-23 02:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-21+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
我係made in china 果次老公生日去左溫泉兩日1夜渡假
我估計我隻小panda made in Korea



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12432#
發表於 13-2-23 02:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-22+發

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
27/2 返1天,補,交信,工作了多年的地方。其實,由放產假1/9至e家,我都當係ftm:h ...
好快正式加入

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5049


12433#
發表於 13-2-23 02:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我大

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
我大肚都有,
我大肚都試過一次,但我c6話之後唔好!覺得怕會整到



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12434#
發表於 13-2-23 02:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表3個

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
冇左心跳, 其中一個之前小產過2次, 超傷心, 佢而家放棄唔再追
超Hurt



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12435#
發表於 13-2-23 02:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我大肚都試過一次,但我c6話之後唔好!覺得怕會整到
我老公想試,但唔敢,怕整親!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5049


12436#
發表於 13-2-23 02:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我大

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
你順產,咁快都使用嗰個位,係唔怕痛咩?我冇用过,都唔知点解“我“唔得,“生硬晒“?~~放得耐得滯,生銹 ...
我都覺得有些奇怪感覺!唔敢用副架生住mouth:



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12437#
發表於 13-2-23 02:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-23+發

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
我想起問: 仔仔而家食幾大碗糊仔先可以代到1餐? 人奶開米糊越來越稀, 咁你係一次開好, 定係分2次溝呀? ...
我一次過開,米糊今日食純米糊,冇加野係用左2包+3殼+100ml奶,開左有大半碗大人飯碗!粥係大半碗大人飯碗,全部代一餐!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5049


12438#
發表於 13-2-23 02:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-22+

原帖由 Meir079 於 13-02-22 發表
個時我女係屯院都係食能恩,返屋企食左一罐幾先全人奶。
我個期屯院轉左雪印嚕



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12439#
發表於 13-2-23 02:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我大

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
37週?我又暈点解我咁胆小?不過,可能我倆年紀唔輕,又得來不易,所以唔敢我都服我c6,唔谷咩 ...
佢可能偷偷解放你唔知?我c6都係,我問佢佢話日日返工累到暈,有時間不如訓覺mouth:



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12440#
發表於 13-2-23 02:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-22+

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
係,先先以為胎盤未出唒,照左唔係。不停流就兩個月,之後流下停下,三個半月就停唒。



...
我只知我黎幾日,量好少,之後又無幾日之後又有少少!好奇怪!



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo