母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5049


12441#
發表於 13-2-23 02:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-22+

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
你第一晚都無補奶粉? 我第一晚有補少少, 所以咪知啦, 因為果時生完26個鐘都無乜訓過,嬸嬸叫補少少奶粉 ...
我無補呀!都唔知點解個時明明好累但都好有動力去堅持餵!係之後出左院話黃擲界,再唔退就照燈,先補左2餐!



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12442#
發表於 13-2-23 02:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-21+

原帖由 siutreasure 於 13-02-22 發表
周身唔得閒又要泵奶真好煩,最怕係泵緊佢扭,又要暫停唔泵住,呢d時候老公放假會好d!

...
係呀!我發現我c6幫左我好多



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 9224


12443#
發表於 13-2-23 03:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我自

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
雖然,今日变番有1140ml,但好似有d壓力,唔係好順,因有3次小b坐在我前面

...
小B坐前面梗係壓力大啦!我淨係今朝多少少,所以全日埋單1050,少左100,OK啦,依家都係食800。




男爵府

積分: 9224


12444#
發表於 13-2-23 03:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表呢

原帖由 sze.gloria 於 13-02-22 發表
我c6控制到lor.
但係個控制權係佢手





侯爵府

積分: 24385


12445#
發表於 13-2-23 04:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表食6

原帖由 siuangel1 於 13-02-23 發表
99話6安後仲喊但唔敢再俾。c6話bb唔係肚餓,佢只係想搵嘢啜。係唔係架?



...
咁佢喊,係喊幾聲定係喊好耐都唔收聲個隻?咁或者比個奶咀佢啜下,或者同佢玩下分散佢注意力。




侯爵府

積分: 24385


12446#
發表於 13-2-23 04:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表個

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我個期屯院轉左雪印嚕
係咩?雪印好過能恩,能恩超難飲。咁小panda有冇飲過粉呀?




侯爵府

積分: 24385


12447#
發表於 13-2-23 04:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 siutreasure 於 13-02-23 發表
我老公想試,但唔敢,怕整親!
咁大個肚唔怕頂住咩?我自個肚4月幾月後我地都無咩,真怕整親個肚裡的BB。




侯爵府

積分: 24385


12448#
發表於 13-2-23 04:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表我想

原帖由 siutreasure 於 13-02-23 發表
我一次過開,米糊今日食純米糊,冇加野係用左2包+3殼+100ml奶,開左有大半碗大人飯碗!粥係大半碗大人飯碗 ...
3殻係咩嚟架?




侯爵府

積分: 24385


12449#
發表於 13-2-23 04:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我都覺得有些奇怪感覺!唔敢用副架生住
所以第一次試真係唔成功。




侯爵府

積分: 24385


12450#
發表於 13-2-23 04:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-21+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我都有位朋友又係生前一個無左孖胎
孖胎,咁真係超傷心呀。陀孖胎好難架。




大宅

積分: 4068


12451#
發表於 13-2-23 04:55 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

自從戒咗夜奶,又少咗埋身,奶量勁跌。夜晚食唔飽,阿B夜奶回歸,剛剛餵完佢,努力泵奶中。


公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


12452#
發表於 13-2-23 06:08 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

其實長期咁夜晚起身泵奶,就算日頭瞓返個黑眼圈都係好勁,




男爵府

積分: 5696


12453#
發表於 13-2-23 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表食6

原帖由 siuangel1 於 13-02-23 發表
99話6安後仲喊但唔敢再俾。c6話bb唔係肚餓,佢只係想搵嘢啜。係唔係架?



...
我有時抱小b行去另一個位置。有時覺得冇理由再加。


男爵府

積分: 5696


12454#
發表於 13-2-23 07:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我都覺得有些奇怪感覺!唔敢用副架生住
但你後生咁多,應該好些卦?


男爵府

積分: 5696


12455#
發表於 13-2-23 07:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表你第

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我無補呀!都唔知點解個時明明好累但都好有動力去堅持餵!係之後出左院話黃擲界,再唔退就照燈,先補左2餐 ...



男爵府

積分: 9224


12456#
發表於 13-2-23 07:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+13-02-23+發表9

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
咁佢喊,係喊幾聲定係喊好耐都唔收聲個隻?咁或者比個奶咀佢啜下,或者同佢玩下分散佢注意力。



...
其實可以比個玩具佢,抱佢周圍行,整d聲引佢笑,如果唔再喊,就唔好加啦。我以前c6唔識,見倒喊就係咁餵,試過兩個月大,餵成220ml。我之後話餵完六安士再喊就比我,如果我可以令佢笑就唔加。不過個胃大咗,亞女三個月食成1.2L 一日




男爵府

積分: 5696


12457#
發表於 13-2-23 07:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
但係個控制權係佢手
你c6想你有,佢又有控制勸,難怪你發惡夢!我都明白你的担心。可否老實和c6講等多幾個月先呢?無謂令你個個月担心。


男爵府

積分: 9224


12458#
發表於 13-2-23 07:19 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

亞女今朝撞親個頭,喪喊




男爵府

積分: 5696


12459#
發表於 13-2-23 07:23 |只看該作者

引用:其實長期咁夜晚起身泵奶,就算日頭瞓返個黑

原帖由 debbychun 於 13-02-23 發表
其實長期咁夜晚起身泵奶,就算日頭瞓返個黑眼圈都係好勁,
為了你可愛,健康的小b,無法子啦!所以,有d人想舒服,未做粉媽lor


男爵府

積分: 9224


12460#
發表於 13-2-23 07:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表但係

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
你c6想你有,佢又有控制勸,難怪你發惡夢!我都明白你的担心。可否老實和c6講等多幾個月先呢?無謂令你個個 ...
冇辦法,我一係食薬我又唔想,用最common 方法,我非常唔OK。我有同佢講,我話如果我有左,我子宮會裂開。佢都有話等多半年,心唸,半年,亞肥先一歲.....都唔知佢做乜咁心急。不過我已經m痛左兩日,我諗m就到。




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo