母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


12481#
發表於 13-2-23 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表亞女

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
無事嗎?怕唔怕瘀左?撞左邊度呀?床仔?
撞左去個紙箱,冇事,不過喊到好大聲




侯爵府

積分: 22307


12482#
發表於 13-2-23 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
我都依家每晚三點半自動醒,之後又訓唔返,救命。不過為左肥肥,值得既今朝我起身,就見肥肥咁, ...
可能要教低d張床啦




男爵府

積分: 9224


12483#
發表於 13-2-23 09:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表其實

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
唔怪得知追死你啦
所以真係唔好撐大個胃




男爵府

積分: 5049


12484#
發表於 13-2-23 09:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
夠食咪得,我先先成日都唔夠,d 99又單單打打,我日日以淚洗面。之後唸通左,自己盡咗力咪得,要返工,要泵 ...
咁到時3個月後咪要迫小panda食?洗唔洗2小時食一餐架定可以拉長時間?




親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


侯爵府

積分: 22307


12485#
發表於 13-2-23 09:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-23+發表唔

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
所以真係唔好撐大個胃
我諗我要改反6個鐘,琴日全日得7百,仲feel倒d奶出得唔太順




男爵府

積分: 5696


12486#
發表於 13-2-23 09:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
佢可能偷偷解放你唔知?我c6都係,我問佢佢話日日返工累到暈,有時間不如訓覺



...
我知佢唔钟E 打手x 的。打winning 好过啦!


男爵府

積分: 5696


12487#
發表於 13-2-23 09:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
我唔知點解,見倒同聞倒個Dom 有作嘔既感覺。唯有小心d,話唒咁多年都冇事。我個friend 用 dom都可以三個女 ...
又咁易中,仲要5次?你話我當年等待懷孕時的心情幾差!


男爵府

積分: 5696


12488#
發表於 13-2-23 09:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表我唔

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
咁你個friend嘅老公都幾勁喎。
定係d dom dom 唔得?


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12489#
發表於 13-2-23 09:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-22+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
佢99為咩憎佢?
好無聊, 純粹覺得我個朋友唔夠優質, 唔係叻人。 因為佢老公過往d 女朋友都叫係專業人士, 營養師呀, 物理治療師呀, 所以佢成日覺得個仔同我個朋友一齊會拖垮佢。。。。


侯爵府

積分: 24385


12490#
發表於 13-2-23 09:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-23+發表好

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
但係未識叫爸爸。不過見倒佢develop 咁快,真係泵幾多都值呀!!!
係呀,呢D係奶媽的功勞,小肥肥叫爸爸,媽媽離你不遠!我覺得BB肥肥地,D肉又實淨,爬,行,企都學得快D。我老公的同事個仔,肥嘟嘟,5個月識坐,3個幾月識反身。




男爵府

積分: 9224


12491#
發表於 13-2-23 09:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表我都

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
可能要教低d張床啦
我都係咁唸,佢啱啱已經扶住床邊企起咗啦




侯爵府

積分: 24385


12492#
發表於 13-2-23 09:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
好無聊, 純粹覺得我個朋友唔夠優質, 唔係叻人。 因為佢老公過往d 女朋友都叫係專業人士, 營養師呀, 物 ...
呢個99痴痴地,咁緣份好難講,成為夫妻係福氣,應該祝福,而唔係針對,叫佢去讀番幼稚園重新學過知識啦。




男爵府

積分: 9224


12493#
發表於 13-2-23 09:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表夠食

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
咁到時3個月後咪要迫小panda食?洗唔洗2小時食一餐架定可以拉長時間?
其實冇得逼,我個時見肚餓先餵,或者隔四五個鍾唔嘈都比。四個半月亞女已經冇為肚餓而喊。小panda 㑹話你知,我每次減餐都係肥肥話事,你塞比佢都唔食,咪知唔駛餵




侯爵府

積分: 24385


12494#
發表於 13-2-23 09:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表所以

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
我諗我要改反6個鐘,琴日全日得7百,仲feel倒d奶出得唔太順
唔好咁急,或者6個鐘仲好D呢。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12495#
發表於 13-2-23 09:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-21+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我都有位朋友又係生前一個無左孖胎
好似話孖胎風險高d, 傷心死你個朋友喇




男爵府

積分: 9224


12496#
發表於 13-2-23 09:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表所以

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
我諗我要改反6個鐘,琴日全日得7百,仲feel倒d奶出得唔太順
如果唔順就改返,最怕塞。




侯爵府

積分: 24385


12497#
發表於 13-2-23 09:47 |只看該作者

引用:好耐無試過谷奶谷到痛,仲要食一邊,另一邊

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
好耐無試過谷奶谷到痛,仲要食一邊,另一邊滴奶
點解谷到痛嘅?你食左咩好嘢所以谷奶呀?




男爵府

積分: 5049


12498#
發表於 13-2-23 09:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表27

原帖由 maggie625 於 13-02-22 發表
純粹衰格, 係要搵野話下佢, 聽說佢奶奶一直覺得我朋友配佢個仔唔起, 佢希望新抱同佢門當戶對, 起碼都係 ...
要門當戶對,佢個仔都應該話埋啦,有乜理由怪個女既?你朋友老公無幫佢?睇到火都黎



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12499#
發表於 13-2-23 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我都覺得有些奇怪感覺!唔敢用副架生住
遲下先啦,唔急既




男爵府

積分: 9224


12500#
發表於 13-2-23 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表我唔

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
又咁易中,仲要5次?你話我當年等待懷孕時的心情幾差!
我懷疑係佢老公太鍾意小朋友,做左手腳。你依家都得左啦




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo