母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12501#
發表於 13-2-23 09:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表我想

原帖由 siutreasure 於 13-02-23 發表
我一次過開,米糊今日食純米糊,冇加野係用左2包+3殼+100ml奶,開左有大半碗大人飯碗!粥係大半碗大人飯碗 ...
咁我而家試試左一星期仲係2茶匙,我會開始加多少少俾佢。 咁你果時幾耐先加到咁大碗呀?




男爵府

積分: 5049


12502#
發表於 13-2-23 09:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表第一

原帖由 siuangel1 於 13-02-22 發表
其實我都預咗唔會順利,點知我替工坐我個位,我變相轉咗team....... 我呢啲小角色,當然係被動,但難免會有 ...
Relax relax !不過比我返返工既話,我都覺得替工坐正自己個位都幾難受!分分鐘比佢取代自己都唔定



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5696


12503#
發表於 13-2-23 09:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
尋晚佢玩乜呀?
昨日5pm 只食90ml嘅,10pm正常地240 ml.C6陪瞓着了,我就洗泵。洗泵中途,無端端喪喊........c6居然仲瞓到,never mind,佢返工忙,我冇怪佢....唯有唔洗住,抱起小b....喊了1個鈡,C6醒埋、抱埋都唔得。1am,c6話俾少少佢食,70ml食晒!之後,瞓咗!....究竟乜事呀?都唔知乜鬼嘢期。


男爵府

積分: 9224


12504#
發表於 13-2-23 09:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-23+發表咁

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
定係d dom dom 唔得?
頭兩三次佢話個Dom 甩左喎,我有同老公講會唔會唔識用





子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12505#
發表於 13-2-23 09:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-22+發表個

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我個期屯院轉左雪印嚕
好似會2、3果月轉一轉




男爵府

積分: 9224


12506#
發表於 13-2-23 09:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表但係

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
係呀,呢D係奶媽的功勞,小肥肥叫爸爸,媽媽離你不遠!我覺得BB肥肥地,D肉又實淨,爬,行,企都學得 ...
咁快我亞媽之前仲話肥肥太多脂肪郁唔倒,要減肥,好彩冇理佢。




男爵府

積分: 5696


12507#
發表於 13-2-23 09:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
頭兩三次佢話個Dom 甩左喎,我有同老公講會唔會唔識用
笑咗我個心諗緊衰嘢,唔啱size 呀?size 唔fit?


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12508#
發表於 13-2-23 09:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表你第

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
我無補呀!都唔知點解個時明明好累但都好有動力去堅持餵!係之後出左院話黃擲界,再唔退就照燈,先補左2餐 ...
你好勁呀 3點果轉捱唔住,因為入院訓左兩晚都訓唔好, 加埋唔知有無6個鐘(2晚喎),所以就聽個嬸嬸講補1-2安,咁大人細路都有得訓3個鐘




男爵府

積分: 9224


12509#
發表於 13-2-23 09:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-23+發表我

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
唔好咁急,或者6個鐘仲好D呢。
但係Aidenlo又就快要返工如果試左幾日少左好多奶同唔順,就唔好再試。遲少少左。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12510#
發表於 13-2-23 09:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
但係個控制權係佢手
咁又係喎,萬一控制唔到就




男爵府

積分: 5049


12511#
發表於 13-2-23 10:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我自

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
點解我地會由人奶傾到呢d野
都有關係既



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 9224


12512#
發表於 13-2-23 10:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表尋晚

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
昨日5pm 只食90ml嘅,10pm正常地240 ml.C6陪瞓着了,我就洗泵。洗泵中途,無端端喪喊........c6居然仲瞓到 ...
夜晚追返日頭d奶




男爵府

積分: 5049


12513#
發表於 13-2-23 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表咁

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
唔話比你知,我驚呢度唔講得
但我好想知



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12514#
發表於 13-2-23 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+13-02-23+發

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
3殻係咩嚟架?
應該係罐入面既量匙,我估係用左2包sample都未夠食,要再加3匙先夠一餐




男爵府

積分: 9224


12515#
發表於 13-2-23 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表頭兩

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
笑咗我個心諗緊衰嘢,唔啱size 呀?size 唔fit?
我冇唸過喎有可能




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12516#
發表於 13-2-23 10:02 |只看該作者

引用:其實長期咁夜晚起身泵奶,就算日頭瞓返個黑

原帖由 debbychun 於 13-02-23 發表
其實長期咁夜晚起身泵奶,就算日頭瞓返個黑眼圈都係好勁,
同熊貓真係無乜分別




男爵府

積分: 9224


12517#
發表於 13-2-23 10:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表唔話

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
但我好想知
你睇落幾個post 就知




男爵府

積分: 5049


12518#
發表於 13-2-23 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-22+

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
有無我都會照泵,要追奶,無法
咁我都唔好懶嚕



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12519#
發表於 13-2-23 10:05 |只看該作者

引用:自從戒咗夜奶,又少咗埋身,奶量勁跌。夜晚

原帖由 ncbbb 於 13-02-23 發表
自從戒咗夜奶,又少咗埋身,奶量勁跌。夜晚食唔飽,阿B夜奶回歸,剛剛餵完佢,努力泵奶中。

...
未必係食唔飽,d bb一時時架, 我女女上星期有2、3日又係咁, 俾佢玩死, 過左就正常訓返7個鐘




男爵府

積分: 5049


12520#
發表於 13-2-23 10:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-22+

原帖由 pikupi 於 13-02-22 發表
你諗住去邊到搞呀?
golden coast hotel!

最煩係奶奶竟然想我設計張邀請卡,目前仲苦惱緊點整



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo