母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12541#
發表於 13-2-23 10:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-23+發表可

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
我都係咁唸,佢啱啱已經扶住床邊企起咗啦
小肥肥叻叻




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12542#
發表於 13-2-23 10:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表所以

原帖由 Aidenlo 於 13-02-23 發表
我諗我要改反6個鐘,琴日全日得7百,仲feel倒d奶出得唔太順
咁6個鐘先啦, 遲下再慢慢轉啦




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12543#
發表於 13-2-23 10:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
好似話孖胎風險高d, 傷心死你個朋友喇
係嫁, 我見過有4胞胎, 醫生會提議減胎因為驚到頭來4個都身體差, 仲有佢地幾胞胎嘅多數早產, 好多器官同視力都會差少少


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12544#
發表於 13-2-23 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
我懷疑係佢老公太鍾意小朋友,做左手腳。你依家都得左啦
定買左內地 dom dom 呀? 哈哈有日在萬0見到兩個b6佬, 每日拉走一車杜蕾斯



子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12545#
發表於 13-2-23 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表尋晚

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
昨日5pm 只食90ml嘅,10pm正常地240 ml.C6陪瞓着了,我就洗泵。洗泵中途,無端端喪喊........c6居然仲瞓到 ...
玩謝媽媽期




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12546#
發表於 13-2-23 10:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表頭兩

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
笑咗我個心諗緊衰嘢,唔啱size 呀?size 唔fit?
其實我都係咁諗




男爵府

積分: 9224


12547#
發表於 13-2-23 10:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表但係

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
已經識叫媽媽?
梗係唔識啦,淨係ah ah goo goo




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12548#
發表於 13-2-23 10:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表你諗

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
golden coast hotel!

最煩係奶奶竟然想我設計張邀請卡,目前仲苦惱緊點整
工程浩大, 我做d 外面website 應該會好多




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12549#
發表於 13-2-23 10:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
佢老公有幫口, 但奶奶繼續唔放過佢。 見住佢嫁左半年, 個人一路殘, 原來奶奶住鬼死咁遠真是有好處

...
最慘係一星期見5日, 開左個頭想返少兩日都唔得, 實會多多説話 真係要叫佢老公錫返佢多d先得喇, 恐防會影響夫妻關係 我果時真係同我老公講過如果要一齊住一定唔結婚




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12550#
發表於 13-2-23 11:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表好搞

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
唔知佢諗緊咩呢, 但好多時佢望我望得耐都會擺出民個疑惑的樣
雖然樣衰衰,但見到佢個疑惑樣即刻冧晒




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12551#
發表於 13-2-23 11:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表未住

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
咁係咪食左奶先比佢試?
我見健康院門小冊子話飲奶前。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12552#
發表於 13-2-23 11:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表我懷

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
定買左內地 dom dom 呀? 哈哈有日在萬0見到兩個b6佬, 每日拉走一車杜蕾斯

...
一車 原來杜記都有market




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12553#
發表於 13-2-23 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表好似

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
係嫁, 我見過有4胞胎, 醫生會提議減胎因為驚到頭來4個都身體差, 仲有佢地幾胞胎嘅多數早產, 好 ...
4胞胎, 生到都要諗下點湊, 咁最後減1定2個呀?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12554#
發表於 13-2-23 11:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表已經

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
梗係唔識啦,淨係ah ah goo goo
ic... 今日小肥肥有無同兔兔吹水呀?




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12555#
發表於 13-2-23 11:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-23+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
一車 原來杜記都有market
係, 係個職員話我知, 佢地日日都來, 每次一車, 有時就m巾。 上淘寶都見好多杜記


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12556#
發表於 13-2-23 11:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-23+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
4胞胎, 生到都要諗下點湊, 咁最後減1定2個呀?
減1個, 佢而家3個仔 好難請姐姐


男爵府

積分: 5696


12557#
發表於 13-2-23 12:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表你諗

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
golden coast hotel!

最煩係奶奶竟然想我設計張邀請卡,目前仲苦惱緊點整
Hundred day,有小b d 相,balloon ,旦糕在封面lor.或卡通化你倆+小b一家3囗的image lor


男爵府

積分: 5696


12558#
發表於 13-2-23 12:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
哇15ml唔係好多,比我見到咁既狀況我可能放棄左@@你成功有160ml好強



...
唔係,第一次泵30ml,边泵边揸個胸。之後,開始睇post,慢慢学。初初搞到又肚餓又“頸喝“,又頭痛...。不過,為了俾最好小b,冇法子!又埋唔到,又遲起步,唯有勤力d。唔知係咪泵得勤力,個半月已輕过未生。


男爵府

積分: 5696


12559#
發表於 13-2-23 12:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表我懷

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
定買左內地 dom dom 呀? 哈哈有日在萬0見到兩個b6佬, 每日拉走一車杜蕾斯

...
開x檔㗎,買咁多,好核突呀!不過,好过唔用。国產可能又簿已穿,算他們負責任啦!


男爵府

積分: 5696


12560#
發表於 13-2-23 12:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
玩謝媽媽期
都幾㗎


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo