母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 4068


12561#
發表於 13-2-23 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ncbbb+於+13-02-23+發表自從

原帖由 pikupi 於 13-02-23 發表
未必係食唔飽,d bb一時時架, 我女女上星期有2、3日又係咁, 俾佢玩死, 過左就正常訓返7個鐘



...
你個女幾大?


男爵府

積分: 5696


12562#
發表於 13-2-23 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表4胞

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
減1個, 佢而家3個仔 好難請姐姐
嗰1個真係唔好彩,被選中....不过,好过4個都有事。自然 、食藥or 人工的?人奶定奶粉?人奶唔知係唔係会自然造多d?


男爵府

積分: 5049


12563#
發表於 13-2-23 12:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidenlo+於+13-02-22+發表即

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
之後就去沖身
沖個涼都ok 呀,我都係呢個方式!



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12564#
發表於 13-2-23 12:43 |只看該作者

引用:冇上黎2日,又有好多版要追…今日又係另一

原帖由 開心仔媽咪 於 13-02-22 發表
冇上黎2日,又有好多版要追…

今日又係另一個超忙的日子,而家先泵第二轉…又係要做多陣先走得
我都追到暈!無上幾個鐘渣




親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


侯爵府

積分: 24385


12565#
發表於 13-2-23 13:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+13-02-23+發表唔

原帖由 scmtse 於 13-02-23 發表
但係Aidenlo又就快要返工如果試左幾日少左好多奶同唔順,就唔好再試。遲少少左。



...
哦,咁又係,適應都要一段時間。




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


12566#
發表於 13-2-23 13:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+13-02-23+發表

原帖由 sze.gloria 於 13-02-23 發表
嗰1個真係唔好彩,被選中....不过,好过4個都有事。自然 、食藥or 人工的?人奶定奶粉?人奶唔知 ...
佢照埋身加泵呀, 係頭兩個月要補一半奶粉, 之後一直照奶餵到15個月。


男爵府

積分: 5696


12567#
發表於 13-2-23 14:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
佢照埋身加泵呀, 係頭兩個月要補一半奶粉, 之後一直照奶餵到15個月。

...
好偉大啊!


侯爵府

積分: 24385


12568#
發表於 13-2-23 14:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
佢老公有幫口, 但奶奶繼續唔放過佢。 見住佢嫁左半年, 個人一路殘, 原來奶奶住鬼死咁遠真是有好處

...
所以我奶奶住得近真囉命,得閒無事又上上嚟,煩死。




侯爵府

積分: 24385


12569#
發表於 13-2-23 15:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表未住

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
咁係咪食左奶先比佢試?
D姑娘話食奶前15分鐘比佢試喎,比例阿B食6安,比1安開米糊試,之後食奶就比5安佢食。




侯爵府

積分: 24385


12570#
發表於 13-2-23 15:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-23+發表我懷

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
定買左內地 dom dom 呀? 哈哈有日在萬0見到兩個b6佬, 每日拉走一車杜蕾斯

...
嚇死人咩,B6乜都拉只車仔拉一餐。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12571#
發表於 13-2-23 15:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表一車

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
係, 係個職員話我知, 佢地日日都來, 每次一車, 有時就m巾。 上淘寶都見好多杜記

...
1日1車




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12572#
發表於 13-2-23 15:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表4胞

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
減1個, 佢而家3個仔 好難請姐姐
而家d姐姐好醒, 知有初生嬰兒唔想做架




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12573#
發表於 13-2-23 15:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-23+發表未必

原帖由 ncbbb 於 13-02-23 發表
你個女幾大?
5個月3週, 下星期半歲喇




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12574#
發表於 13-2-23 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-23+發表

原帖由 maggie625 於 13-02-23 發表
佢照埋身加泵呀, 係頭兩個月要補一半奶粉, 之後一直照奶餵到15個月。

...
超勁, 要俾十個叻俾佢




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


12575#
發表於 13-2-23 15:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandababy1127+於+13-02-23+

原帖由 Meir079 於 13-02-23 發表
D姑娘話食奶前15分鐘比佢試喎,比例阿B食6安,比1安開米糊試,之後食奶就比5安佢食。



...
我無咁計住呀, 今日俾多左少少俾佢試,都只係用左5ml奶。諗住遲下食多d先減奶。




男爵府

積分: 5049


12576#
發表於 13-2-23 15:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表係性

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
咁我咪好好彩
我都係咁話!我都用呢個方式幾年!都無樹



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12577#
發表於 13-2-23 15:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+13-02-22+發表我做

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
我做IT d 時間自己話事
你係it 人



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12578#
發表於 13-2-23 15:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+13-02-22+發表

原帖由 scmtse 於 13-02-22 發表
叫佢?佢之後成隻豬咁,訓到扯鼻x




親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5049


12579#
發表於 13-2-23 15:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表之後

原帖由 Aidenlo 於 13-02-22 發表
我個唔會,就咁就訓
訓醒先沖?



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 9224


12580#
發表於 13-2-23 15:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+13-02-22+發表我做

原帖由 pandababy1127 於 13-02-23 發表
你係it 人
係呀,我同c6都係,個時係大學識c6,佢係最尾個年,我係第一年。




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo