立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18057
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 15:48 發表 OO, 呢個又唔同沙田嗰個喎, 真係多展覽睇, 咁我個証都唔嘥抵番晒!
原文章由 karencircle 於 07-7-18 15:49 發表 噚日同朋友食飯, 講開養大一位小朋友要400萬. 聽左一個故事:- 話說佢囡囡對電視這排成日講400萬這個數目很驚訝, 朋友就告訴佢, 他日佢出來做野時要還返400萬給父母, 她給的不是養家費, 是她的還款...而由這天 ...
男爵府
積分: 5710
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 16:02 發表 好囉....好囉. 為咗囡囡將來嫁得出, 我以後唔駛提佢溫習lu
原文章由 happyma 於 07-7-18 15:58 發表 我do要同ah女計下先 ...但我do未還比我亞娘wo ...
積分: 19429
原文章由 happyma 於 07-7-18 15:37 發表 係lah...e家d仔好值$$ ka..c lah...第日我d女do 5知嫁5嫁得出tim
原文章由 happyma 於 07-7-18 16:06 發表 我do煩少樣lu...我仲要移民去內地tim ah....:lol ... 頭先ah女(佢係MK)又問起你囡ah
積分: 17542
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 16:07 發表 咁快諗定:lol :lol 緣份ge野好難講
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 16:11 發表 一於 8月3日見喇
原文章由 happyma 於 07-7-18 16:16 發表 咁上完堂一齊Din...lah:lol ... 有空ma?:loveliness:
原文章由 karencircle 於 07-7-18 16:12 發表 咁似家陣某個廣告GA
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 16:31 發表 happyma 去朗豪坊 food court 食丫! 新加入既 "pepper lunch" 都幾得意架 Pepper Lunch
子爵府
積分: 13946
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 16:00 發表 佢都有講如果我唔做野嘅利弊我知...... 所以我都有哂心理準備, 希望到時 handle 得到啦.....
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 16:24 發表 好呀 不過要等你收工, 好夜喎 佢地係 5:15 放, 就晒我收工時間:mrgreen:
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 16:33 發表 ae 你去日本有冇試呢間呀? d人話香港d水準差好遠喎:-|
原文章由 happyma 於 07-7-18 16:36 發表 係ah...我諗住佢地係公園/商場玩陣先:mrgreen: ...我盡早來LAH:lol: :lol:
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 16:36 發表 ae, 咁你打好封信未啫!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy