跳至

首頁

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 935


1241#
發表於 08-6-6 10:09 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-6 00:19 發表
wun ma, lok ma...就算唔讀New Gen...都要上黎chat架!!


會喇.. 邊捨得你地呀..
到時.. loklok 係另一間幼稚園的趣事.. 都要同你地分享喇..


子爵府

積分: 10559


1242#
發表於 08-6-6 10:35 |只看該作者
lok ma, I also work in HK Island wor....


別墅

積分: 676


1243#
發表於 08-6-6 10:36 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-6 10:08 發表
4日

wu ma,
我都驚呀.. 擔心樂樂唔適應又係要反轉頭..
不過我無得揀.. 我唔捨得成日唔見佢.. (樂樂係住係婆婆度.. 我星期 5 就帶返佢返我屋企.. )
平日.. 我只可以久唔久上去..(因我係香港區返工的)

不過我真係 ...


樂ma,

唔駛擔心啦,小朋友ge適應力好強的!相信樂樂一定喜歡新學校及環境.


別墅

積分: 676


1244#
發表於 08-6-6 10:39 |只看該作者
各新一代靚媽,

新外籍老師係尋日到,佢叫Ms Sharon.

尋日Jeffrey放學都有叫e個名. 姐姐話Ms Sharon好似Ms Asih look (我諗佢意思係Ms Sharon 都係Indian).


子爵府

積分: 10559


1245#
發表於 08-6-6 10:44 |只看該作者
姐姐都話新teacher係Indian…但係Cherry就當左佢係Ms. Aish羅…


別墅

積分: 676


1246#
發表於 08-6-6 10:47 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-6 00:03 發表
嘩...無上黎一日好熱鬧喎...哈哈!!

等我又發表我既感受先(嘻嘻)...初初選New Gen真係無嘜人支持我...個個都話貴...唔值...但係我想比Cherry一個英語環境學習...除左New Gen真係別無他選...其實我選New Gen都唔係特 ...


好同意Cherry ma,有樣嘢真好想分享及讚吓New Gen的老師.....

Jeffrey除了係New Gen學到較多的英文外,我還覺得佢哋教的發音好好,好準......可以讓小朋友由小到大都學會正確標準的讀音....真係唔錯.


大宅

積分: 3200


1247#
發表於 08-6-6 11:33 |只看該作者
其實我的情況和見解跟Cherry Ma差不多識,Tony的伯娘都話New Gen的學費可以夠佢個女供樓,但我相信物有所值,正如Cherry Ma話:讀傳統幼稚園都要額外比佢上英文堂、普通話堂...倒不如慳返佢既時間...課外比佢真真正正參與課外活動...而且額外上堂只可以每星期上一次而佢地就日日接觸喎!所以我研究咗Sun-Kids好耐,亦跟校長了解過,佢地的Programme是傱美國引入, 在香港的浸會大學亦試過開辦,大家可傱以下的Web-site參考 :
http://www.hkbu.edu.hk/~alro/wha ... n2004__BUAlumni.pdf
校長話佢地大概的Timetable會係 : 1st hour : 聽d開啟小腦的歌仔, 跟住先開始上堂, 半日用英文溝通, 半日用普通話溝通, 如果真係可以好理想地跟足, 到佢地K3的時候普通話和英文的拼音會全部學識,簡接幫到佢地閱讀的能力.
而且Tony 8月都會依然係N1,所以我諗住比佢下學期先轉過去,如果唔識認,K1就轉回New Gen law.


等待驗證會員

積分: 935


1248#
發表於 08-6-6 11:37 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-6 10:35 發表
lok ma, I also work in HK Island wor....


上環.. 喎..
近唔近.. 可以食下 lunch 喎..


等待驗證會員

積分: 935


1249#
發表於 08-6-6 11:39 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-6-6 11:33 發表
其實我的情況和見解跟Cherry Ma差不多識,Tony的伯娘都話New Gen的學費可以夠佢個女供樓,但我相信物有所值,正如Cherry Ma話:讀傳統幼稚園都要額外比佢上英文堂、普通話堂...倒不如慳返佢既時間...課外比佢真真正正參與課 ...


好似好新的教學..
唔知屯門人.. 點睇..
會唔會好少人讀?
因為..唔見有人在 bk內討論呢


等待驗證會員

積分: 935


1250#
發表於 08-6-6 11:41 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-6 10:47 發表


好同意Cherry ma,有樣嘢真好想分享及讚吓New Gen的老師.....

Jeffrey除了係New Gen學到較多的英文外,我還覺得佢哋教的發音好好,好準......可以讓小朋友由小到大都學會正確標準的讀音....真係唔錯. ...


對呀.. 真的好準..
重學好多 tim..
我知佢地.. 比對同年紀的小朋友識的英文係多 d 的..

不過.. 最緊要就係.. 我睇見佢地.. 返學好開心.. haha
希望你地個個都開開心心喇...
我都希望 樂樂 轉左校.. 都一樣.. 識到班好同學.. 同埋同學的好媽媽呀..


大宅

積分: 1421


1251#
發表於 08-6-6 11:44 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-6 00:18 發表


Jane媽...整定你一定要做"新一代靚太"呀...哈哈...有無報summer course呀??

有呀....原來佢哋係番到15/7,跟住13/8就開學wow...


大宅

積分: 1421


1252#
發表於 08-6-6 11:56 |只看該作者
其實新思維及傳統教學各有所長,都要睇下小朋友可否適應和吸收,傳統小學,中學有9A生,直資學校也有高才生嘛.....


子爵府

積分: 10559


1253#
發表於 08-6-6 12:02 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-6 11:37 發表


上環.. 喎..
近唔近.. 可以食下 lunch 喎..


very near ar...I'm working in Central, let us lunch la...

pls email to me at [email protected]...

hope to see U la...hahaha


大宅

積分: 3200


1254#
發表於 08-6-6 12:06 |只看該作者
請問係唔係Half-day學生番到15/7, 而Whole-day番到25/7呀?


別墅

積分: 676


1255#
發表於 08-6-6 12:09 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-6 11:44 發表

有呀....原來佢哋係番到15/7,跟住13/8就開學wow...


好彩佢哋summer holiday唔係放咁耐,我想問吓有冇mama知道佢哋係收10月/11月/12月的學費呢?


大宅

積分: 3200


1256#
發表於 08-6-6 12:14 |只看該作者
我有一個朋友的仔仔會於8月由New Gen 轉去Sun-kids,到時便可向大家報料了,現在Sun-kids只得8個K2學生


別墅

積分: 676


1257#
發表於 08-6-6 12:21 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-6-6 12:14 發表
我有一個朋友的仔仔會於8月由New Gen 轉去Sun-kids,到時便可向大家報料了,現在Sun-kids只得8個K2學生


好呀,其實我都好想知道e間學校的情況.

上個月的open day,我都有去問過,現在k1班大概有12-13個學生.


複式洋房

積分: 226


1258#
發表於 08-6-6 12:24 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-6 00:50 發表


哦wun ma...原來仲1516...好呀...如果你返黎...我地又可以一齊分享學校既事啦...不過你唔好介意我8...點解仲1516既?? 話哂之前條路家姐行過...應該放心架...係呢...我想問下家姐係咪係九龍讀書呀?? 佢每日搭車辛苦 ...


Cherry Ma,

我本身在太古坊返工。我自己媽咪亦住東區。

家姐大抽獎是跟婆婆的。她本身已有九龍塘私校收了。其實,我本人都有些攄心,是否會很辛苦。今年她九月才升P1。

WUN WUN 同家姐的性格是有很大出入。家姐很喜歡看書。不愛運動。但WUN WUN 就很好動。

如選家姐的學校是否習慣,將會是一個大問題。因為,保良的課程都幾深。


複式洋房

積分: 226


1259#
發表於 08-6-6 12:55 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-6-6 11:33 發表
其實我的情況和見解跟Cherry Ma差不多識,Tony的伯娘都話New Gen的學費可以夠佢個女供樓,但我相信物有所值,正如Cherry Ma話:讀傳統幼稚園都要額外比佢上英文堂、普通話堂...倒不如慳返佢既時間...課外比佢真真正正參與課 ...


Panda ma,

Please advise if it is the full-day course. If I only select half-day, what is the schedule.

Thanks


等待驗證會員

積分: 935


1260#
發表於 08-6-6 13:01 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-6 12:02 發表


very near ar...I'm working in Central, let us lunch la...

pls email to me at [email protected]...

hope to see U la...hahaha


好.. 收 email la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo