跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1241#
發表於 08-3-11 11:40 |只看該作者
腦幹c左, 會拔喉等佢回天家
原文章由 校長 於 08-3-11 11:35 發表
流感好得人驚

7歲那位小童點會咁架

睇完毛管動,有點驚


伯爵府

積分: 17542


1242#
發表於 08-3-11 11:43 |只看該作者
你話想見下我那個fd, 佢都想行下, 不過佢要sat, 如果sat我要2點後, 可能就要行d近近地ga, 你有無興趣?
原文章由 校長 於 08-3-11 11:14 發表
油媽

我星期日去了行山頂,衰女包話咁短 ,點解冇斜的路,今個week要再戰另一處高峰。


水晶宮

積分: 54392


1243#
發表於 08-3-11 11:50 |只看該作者
係lu..又係屯門..好
原文章由 校長 於 08-3-11 11:35 發表
流感好得人驚

7歲那位小童點會咁架

睇完毛管動,有點驚


男爵府

積分: 7977


1244#
發表於 08-3-11 11:50 |只看該作者
殺妳,跟妳啦,我正想sat 行,妳話點就點,開心C琳琳


原文章由 karencircle 於 08-3-11 11:43 發表
你話想見下我那個fd, 佢都想行下, 不過佢要sat, 如果sat我要2點後, 可能就要行d近近地ga, 你有無興趣?


水晶宮

積分: 54392


1245#
發表於 08-3-11 11:53 |只看該作者
報導佢媽仲話亞仔對手暖ka ...mud 甘快就攪成甘
原文章由 karencircle 於 08-3-11 11:40 發表
腦幹c左, 會拔喉等佢回天家


水晶宮

積分: 54392


1246#
發表於 08-3-11 11:59 |只看該作者
好law..有yiba 帶住...你同梁生米行得c服d law
原文章由 校長 於 08-3-11 11:50 發表
殺妳,跟妳啦,我正想sat 行,妳話點就點,開心C琳琳


男爵府

積分: 7977


1247#
發表於 08-3-11 12:10 |只看該作者
佢一見妳地,行為就有問題,作出異常的表現


原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 11:59 發表
好law..有yiba 帶住...你同梁生米行得c服d law


伯爵府

積分: 17542


1248#
發表於 08-3-11 12:22 |只看該作者
係嗲d呀 ...定係比平時多d自把自為
原文章由 校長 於 08-3-11 12:10 發表
佢一見妳地,行為就有問題,作出異常的表現


伯爵府

積分: 17542


1249#
發表於 08-3-11 12:28 |只看該作者
咁等我今日休一休, 聽日再找料比你地揀.
行完個昂坪再加去完運動會散散地. 我今都係整三文治加沙律比阿囡咋.
原文章由 校長 於 08-3-11 11:50 發表
殺妳,跟妳啦,我正想sat 行,妳話點就點,開心C琳琳


水晶宮

積分: 54392


1250#
發表於 08-3-11 12:47 |只看該作者
即係同一日坐360兼去埋運動會ar
原文章由 karencircle 於 08-3-11 12:28 發表
咁等我今日休一休, 聽日再找料比你地揀.
行完個昂坪再加去完運動會散散地. 我今都係整三文治加沙律比阿囡咋.


伯爵府

積分: 17542


1251#
發表於 08-3-11 12:55 |只看該作者
不是, 我sun去左行昂坪纜車徑, 這兩day (mon & tue) 阿囡開運動會, 我噚日去左做家長義工.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 12:47 發表
即係同一日坐360兼去埋運動會ar


水晶宮

積分: 54392


1252#
發表於 08-3-11 12:56 |只看該作者
wa...甘你散晒未ar
原文章由 karencircle 於 08-3-11 12:55 發表
不是, 我sun去左行昂坪纜車徑, 這兩day (mon & tue) 阿囡開運動會, 我噚日去左做家長義工.


侯爵府

積分: 20954


1253#
發表於 08-3-11 13:11 |只看該作者
丁丁 >> 妳個心裡面有咩憂慮都同 c 6 講左先,
冇論佢去唔去闖, 佢都應該知妳的掛慮,
願主將妳的憂慮取走, 大大力賜妳平安,
在未來的日子, 主仍在背後扶持妳勇敢面對.


侯爵府

積分: 20954


1254#
發表於 08-3-11 13:14 |只看該作者
妳準備預演黃山之旅 ??
昂坪係唔係行樓梯級 ??? 辛苦嗎 ??
我係上面望落去, 條路都好長.

原文章由 karencircle 於 08-3-11 12:55 發表
不是, 我sun去左行昂坪纜車徑, 這兩day (mon & tue) 阿囡開運動會, 我噚日去左做家長義工.


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1255#
發表於 08-3-11 13:19 |只看該作者
OO, 車車 >> 我諗我現在知道應該點做 la. THX :)


伯爵府

積分: 17542


1256#
發表於 08-3-11 14:12 |只看該作者
妳準備預演黃山之旅 ?? .....係呀
昂坪係唔係行樓梯級 ??? 辛苦嗎 ??....開頭行得好辛苦, 真係有大多梯級了, 但之後都ok
我係上面望落去, 條路都好長...行左4個鐘左右, 有氣有力真要去行下, 沿路風光幾靚, 有幾段木板路香港好少有.


伯爵府

積分: 17542


1257#
發表於 08-3-11 14:14 |只看該作者
希望你地溝通成功
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 13:19 發表
OO, 車車 >> 我諗我現在知道應該點做 la. THX :)


水晶宮

積分: 54392


1258#
發表於 08-3-11 14:40 |只看該作者
你地好叻ar..相信黃山之旅難吾到你地

你係米復活節果幾日假期去ar
原文章由 karencircle 於 08-3-11 14:12 發表
妳準備預演黃山之旅 ?? .....係呀
昂坪係唔係行樓梯級 ??? 辛苦嗎 ??....開頭行得好辛苦, 真係有大多梯級了, 但之後都ok
我係上面望落去, 條路都好長...行左4個鐘左右, 有氣有力真要去行下, 沿路風光幾靚, 有幾段木 ...


伯爵府

積分: 17542


1259#
發表於 08-3-11 14:48 |只看該作者
你地好叻ar..相信黃山之旅難吾到你地...其實行完先有d驚唔得, 因為好似會還比纜車還難行

你係米復活節果幾日假期去ar ...係呀21-24


水晶宮

積分: 54392


1260#
發表於 08-3-11 15:05 |只看該作者
甘yiyi 都去...頂得住ma.
原文章由 karencircle 於 08-3-11 14:48 發表
你地好叻ar..相信黃山之旅難吾到你地...其實行完先有d驚唔得, 因為好似會還比纜車還難行

你係米復活節果幾日假期去ar ...係呀21-24

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo