立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17542
原文章由 校長 於 08-3-11 11:35 發表 流感好得人驚 7歲那位小童點會咁架 睇完毛管動,有點驚
原文章由 校長 於 08-3-11 11:14 發表 油媽 我星期日去了行山頂,衰女包話咁短 ,點解冇斜的路,今個week要再戰另一處高峰。
水晶宮
積分: 54392
男爵府
積分: 7977
原文章由 karencircle 於 08-3-11 11:43 發表 你話想見下我那個fd, 佢都想行下, 不過佢要sat, 如果sat我要2點後, 可能就要行d近近地ga, 你有無興趣?
原文章由 karencircle 於 08-3-11 11:40 發表 腦幹c左, 會拔喉等佢回天家
原文章由 校長 於 08-3-11 11:50 發表 殺妳,跟妳啦,我正想sat 行,妳話點就點,開心C琳琳 。
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 11:59 發表 好law..有yiba 帶住...你同梁生米行得c服d law
原文章由 校長 於 08-3-11 12:10 發表 佢一見妳地,行為就有問題,作出異常的表現
原文章由 karencircle 於 08-3-11 12:28 發表 咁等我今日休一休, 聽日再找料比你地揀. 行完個昂坪再加去完運動會散散地. 我今都係整三文治加沙律比阿囡咋.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-11 12:47 發表 即係同一日坐360兼去埋運動會ar
原文章由 karencircle 於 08-3-11 12:55 發表 不是, 我sun去左行昂坪纜車徑, 這兩day (mon & tue) 阿囡開運動會, 我噚日去左做家長義工.
侯爵府
積分: 20954
積分: 7989
原文章由 tingchichi 於 08-3-11 13:19 發表 OO, 車車 >> 我諗我現在知道應該點做 la. THX :)
原文章由 karencircle 於 08-3-11 14:12 發表 妳準備預演黃山之旅 ?? .....係呀 昂坪係唔係行樓梯級 ??? 辛苦嗎 ??....開頭行得好辛苦, 真係有大多梯級了, 但之後都ok 我係上面望落去, 條路都好長...行左4個鐘左右, 有氣有力真要去行下, 沿路風光幾靚, 有幾段木 ...
原文章由 karencircle 於 08-3-11 14:48 發表 你地好叻ar..相信黃山之旅難吾到你地...其實行完先有d驚唔得, 因為好似會還比纜車還難行 你係米復活節果幾日假期去ar ...係呀21-24
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy