跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9118


1241#
發表於 08-1-21 12:49 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 12:28 發表
講開爭野玩 .... kit 少未敢 / 唔會搶人 d 野玩 ... 但佢保謢自己果 d 心愛物品意識好強...
話說日沉日响 church... 有個細個佢既搶佢架車車... 佢好大聲咁叫... 我既.. 跟住邊走邊叫住... 我既 ...



hehe,好得意喎,咁先得人鍚喎


http://kawaii-kids.com/


侯爵府

積分: 22443


1242#
發表於 08-1-21 12:57 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 12:49 發表



hehe,好得意喎,咁先得人鍚喎


我覺得佢係耐弱型喎

唉.....呢倫陪多咗佢... 佢係 easy control d ops:" /> do 係果句比上不足比下有餘..... ops:" /> ops:" /> ops:" />

但佢呢倫食親飯都要摟一大餐先食 ... 仲要我惡形相向先肯食 ... 真係犯賤

but 佢吔學講野既時間真係好好笑, 好得意架... kit 少近期 like 我講乜, 佢講乜.. 我吔沉日响 church 祈禱, 我應阿門佢又應... 笑死我


男爵府

積分: 9393


1243#
發表於 08-1-21 14:28 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 11:59 發表


he...he....唔知就話啫, point out 左, 冇理由當唔知既

希望及早發覺 control 到嘛, 況且我都唔係 d 咁既 mami 黎既~:loveliness:


咁又係,教極唔聽係一件事,起碼做我地要做既先!況且而家個AGE重有得教嘛!:loveliness:


公爵府

積分: 27622


1244#
發表於 08-1-21 14:29 |只看該作者
:-( :-( :-( :-(


男爵府

積分: 9393


1245#
發表於 08-1-21 14:33 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 14:29 發表
:-( :-( :-( :-(




咩野樹?


伯爵府

積分: 16917


1246#
發表於 08-1-21 14:35 |只看該作者
what's the matter
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 14:29 發表
:-( :-( :-( :-(


公爵府

積分: 27622


1247#
發表於 08-1-21 14:41 |只看該作者
原文章由 Kanko 於 08-1-21 14:33 發表




咩野樹?




得要報警呀~:-( :-( :-( :-(

岩岩去左安記買野, 第 2 站再去樓上買其他野, 點知比完錢出左門口行緊時發覺少左袋, 咪拿臨行番轉頭睇吓係咪賴底左啦, 返到去就緊係搵唔返啦, 而家邐番起, 應該係比錢時我放底個袋 then 攞銀包出黎, 跟住個女人叫左我去前面架收銀機比錢, 咁簽完卡咪拎野走 lor, 應該係果時賴底左呀~:-( :-( :-( :-(

冇陰公...........係鮑魚黎架~:-( :-( :-( :-(

搞到我要拿臨再返轉頭買過~


公爵府

積分: 27622


1248#
發表於 08-1-21 14:44 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 12:22 發表


chunchun咪又係,仲要話都冇用,要拉開佢一二面教tim呀,教完下次又唔記得,再爭過,都冇計,我咪成個亞婆咁囉,日哦夜哦,佢daddy又唔識教,我永遠都係衰人:cry: ...



我都係做衰人果個, 零願而家做衰人, 好過佢大時做惡 "ba"~


公爵府

積分: 27622


1249#
發表於 08-1-21 14:45 |只看該作者
原文章由 Kanko 於 08-1-21 14:28 發表


咁又係,教極唔聽係一件事,起碼做我地要做既先!況且而家個AGE重有得教嘛!:loveliness:



希望係 trouble two 問題啦~:lol:


男爵府

積分: 9393


1250#
發表於 08-1-21 14:45 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 14:41 發表




得要報警呀~:-( :-( :-( :-(

岩岩去左安記買野, 第 2 站再去樓上買其他野, 點知比完錢出左門口行緊時發覺少左袋, 咪拿臨行番轉頭睇吓係咪賴底左啦, 返到去就緊係搵唔返啦, 而家邐番起, 應該係比錢時我放底個袋 ...




陰公....d人真係咁貪架!得你一個去咋?:(


伯爵府

積分: 16917


1251#
發表於 08-1-21 14:46 |只看該作者
oh 2 bad
咁即係唔見左幾多$?
係唔係比後面d人拎左?
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 14:41 發表




得要報警呀~:-( :-( :-( :-(

岩岩去左安記買野, 第 2 站再去樓上買其他野, 點知比完錢出左門口行緊時發覺少左袋, 咪拿臨行番轉頭睇吓係咪賴底左啦, 返到去就緊係搵唔返啦, 而家邐番起, 應該係比錢時我放底個袋 ...


公爵府

積分: 27622


1252#
發表於 08-1-21 14:51 |只看該作者
原文章由 Kanko 於 08-1-21 14:45 發表




陰公....d人真係咁貪架!得你一個去咋?:(


係呀~襯食完晏咪落去再買多轉 lor:cry: :cry: :cry:

其實 sat 同糯米爸一齊買左轉架啦, 見唔係好夠咁咪買多轉 lor~ 記得萬一見到糯米爸唔好提添呀, 唔係實比佢丙鑊勁呀

妖~最衰大住個肚啦, 又唔講得 d "奏"/鬧人既野, 唔係實恭祝拎左條友呀, 恭喜發財呀佢


伯爵府

積分: 16917


1253#
發表於 08-1-21 14:53 |只看該作者
cat,
係wor,你唔係last sat去左安記入貨咩,今日仲去入? :mrgreen:
e+你有大有細,你一個人仲去入貨,人有多,d野又重,真係下次(胎)咪際喇~:lol:


公爵府

積分: 27622


1254#
發表於 08-1-21 14:54 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 14:46 發表
oh 2 bad
咁即係唔見左幾多$?
係唔係比後面d人拎左?



2 cans 咪幾舊水 lor~:cry: :cry: :cry: (好在唔係乾鮑啫:cry: )

我都唔知比邊條"富貴"友拎左呀, 果時好多人起柜面睇緊燕窩/虫草 & 比錢呀:-( :-( :-(

[ 本文章最後由 貓貓媽咪 於 08-1-21 14:59 編輯 ]


公爵府

積分: 27622


1255#
發表於 08-1-21 14:57 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 14:53 發表
cat,
係wor,你唔係last sat去左安記入貨咩,今日仲去入? :mrgreen:
e+你有大有細,你一個人仲去入貨,人有多,d野又重,真係下次(胎)咪際喇~:lol:



係呀, 數數吓好似唔多夠咪再去 lor~
仲要糯米爸打比我問我去左去時, 我都唔敢話佢知我落左去買野, 唔係實好似你話齋人又多, 又大住個肚仲落去同人迫, 比佢知實丙鬼我架~:cry: :cry: :cry:


伯爵府

積分: 16917


1256#
發表於 08-1-21 14:57 |只看該作者
aiya,你ah Q d諗,好彩你2can鮑魚lor,if 2斤虫草,你就p........喇
btw不過安記年年係apita都有promotion counter wor
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 14:54 發表



2 cans 咪幾舊水 lor~:cry: :cry: :cry:

我都唔知比邊條"富貴"友拎左呀, 果時好多人起柜面睇緊燕窩/虫草 & 比錢呀:-( :-( :-(


男爵府

積分: 9393


1257#
發表於 08-1-21 14:58 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 14:51 發表


係呀~襯食完晏咪落去再買多轉 lor:cry: :cry: :cry:

其實 sat 同糯米爸一齊買左轉架啦, 見唔係好夠咁咪買多轉 lor~ 記得萬一見到糯米爸唔好提添呀, 唔係實比佢丙鑊勁呀

妖~最衰大住個 ...


咁好彩係補貨姐(阿q咁諗!)如果唔係真係肉痛c!
收到喇,見係你唔收暗口費啦!
比你笑c,大肚唔奏人咁忍得口,不過奏佢都係打字,唔怕打啦!


子爵府

積分: 14301


1258#
發表於 08-1-21 14:59 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 14:54 發表



2 cans 咪幾舊水 lor~:cry: :cry: :cry:

我都唔知比邊條"富貴"友拎左呀, 果時好多人起柜面睇緊燕窩/虫草 & 比錢呀:-( :-( :-(


oh..too bad
你又大又細...小心d呀


公爵府

積分: 27622


1259#
發表於 08-1-21 15:02 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 14:57 發表
aiya,你ah Q d諗,好彩你2can鮑魚lor,if 2斤虫草,你就p........喇
btw不過安記年年係apita都有promotion counter wor



yes ar~我真有係咁諗架, 好在咋~:lol: :lol: :lol:

係咩 暫時未見呀, 反而我想買番之前起果度有個 counter 賣急凍魚翅架, 上次買左 2盒試, 又真係幾掂 wor~:mrgreen: 不過行左咁耐都唔見佢有做 promotion lu~


公爵府

積分: 27622


1260#
發表於 08-1-21 15:05 |只看該作者
原文章由 Kanko 於 08-1-21 14:58 發表


咁好彩係補貨姐(阿q咁諗!)如果唔係真係肉痛c!
收到喇,見係你唔收暗口費啦!
比你笑c,大肚唔奏人咁忍得口,不過奏佢都係打字,唔怕打啦!



係呀, 各位大姐大, 記得唔好爆響口呀~

唔忍唔得啦, 最多都係話"邊個食左有排佢痾"咋, 唔算太毒呀呵~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo