影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1241#
發表於 15-4-7 11:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表我睇

原帖由 kcm 於 15-04-07 發表
小池係咪太young吾啱你
唔係喎,再young d都仲得,但睇劇覺得佢面形怪怪,之前睇相覺得佢ok架………

不過我鍾意氣質男,小池呢類我一向冇咩feel


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1242#
發表於 15-4-7 11:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表剛睇

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
女主角咪就係城市獵人果個囉,你唔記得咩?
梗記得,佢係lmh ex嘛 但佢呢個頭真係好似輝仔 以前睇頭幾套韓劇就睇城市獵人,冇咁識睇,而家再睇佢個樣,就知佢眼、鼻都假,好醜樣呀佢 荷娜靚好多!!!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1243#
發表於 15-4-7 11:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表你睇

原帖由 kcm 於 15-04-07 發表
未呀!睇到14集,如果比較承繼者門,咁lmh個角色型d
唔係喎,金歎角色一d都唔型,有錢既群腳仔咋,得d衫靚,但城獵潤城好型,勁like潤城個角色!!!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1244#
發表於 15-4-7 11:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-07 發表未呀!

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
你係咪應該講城市獵人?我都覺lmh型D,可能因為高大原因啦
Lmh高得來好大舊,我鍾意高得來slim 少少好似彬彬同車車呢d 澤演都大塊頭不過佢係大隻,尚可接受



琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1245#
發表於 15-4-7 11:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表我睇

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
第二集已經咁快厭左小池,你比彬彬洗左腦喇
小池未厭,只係冇咩幻想了

彬彬日日洗我腦,望左10年都唔厭,仲會翻睇佢既劇都中毒


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1246#
發表於 15-4-7 11:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-04-07 發表韓

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
我都係上年去完,今年又去,仲打算年尾再去多次滑雪添不過我上次去係一個靚仔都見唔到,又唔高大:s ...
嘩!!! 又去滑雪!! 正呀!! 我都想但好似太過份,老公勁想去日本


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1247#
發表於 15-4-7 12:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-07+發表女主

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
梗記得,佢係lmh ex嘛 但佢呢個頭真係好似輝仔 以前睇頭幾套韓劇就睇城市獵人,冇咁識睇, ...
之前有jm post敏英出道前的相,真係判若兩人,智敏應該係純天然




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1248#
發表於 15-4-7 12:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-07+發表我都

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
嘩!!! 又去滑雪!! 正呀!! 我都想但好似太過份,老公勁想去日本
我睇左鬼澤,佢地間屋出面已可玩雪,好正




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1249#
發表於 15-4-7 12:51 |只看該作者

引用:超靚仔精神既彬彬,視覺享受玄彬[東洋Magic

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
超靚仔精神既彬彬,視覺享受

玄彬[東洋Magic] 淨水器TVCF Making Film
我都想買呢個淨水器越睇越中意呢個髮型




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1250#
發表於 15-4-7 12:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-07 發表本帖最

原帖由 janjan28 於 15-04-07 發表
個個都去哂玩
我係台灣都不忘每日入一入黎架
好乖呀你!! 讚!!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1251#
發表於 15-4-7 12:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表嘩!!!

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
我睇左鬼澤,佢地間屋出面已可玩雪,好正
得呢樣正咋咩???


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1252#
發表於 15-4-7 12:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表超靚

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
我都想買呢個淨水器越睇越中意呢個髮型
係呀 露額好精神,佢個額都靚


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1253#
發表於 15-4-7 12:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表上年

原帖由 kcm 於 15-04-07 發表
你上年去完,今年又去,你真係好鍾意韓國喎
我係韓國痴 不過佢地粗魯文化我dislike


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1254#
發表於 15-4-7 12:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表如果

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
我驚我日日搵佢review
如果有咁靚仔既agent, 應該都好唔得閒


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1255#
發表於 15-4-7 12:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kcm+於+15-04-07+發表你上年

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
我係韓國痴 不過佢地粗魯文化我dislike
點樣係粗魯文化?




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1256#
發表於 15-4-7 12:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-07+發表我驚

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
如果有咁靚仔既agent, 應該都好唔得閒
我諗我買保險都買到窮




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1257#
發表於 15-4-7 12:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-07+發表我睇

原帖由 cocok 於 15-04-07 發表
得呢樣正咋咩???
咁當然人靚先會令我覺得景都靚啦




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1258#
發表於 15-4-7 13:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表我係

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
點樣係粗魯文化?
1. 打人個頭(通常用硬物)
2. 扯頭髮
3. 吐痰
4. 亂衝亂撞

講真,香港人係最斯文的


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1259#
發表於 15-4-7 13:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表得呢

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
咁當然人靚先會令我覺得景都靚啦
咁就啱聽 借位
1428382819631.jpg

點評

ccdccl    發表於 15-4-7 13:30


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1260#
發表於 15-4-7 13:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-07 發表如果

原帖由 ccdccl 於 15-04-07 發表
我諗我買保險都買到窮
無意中發現李妍熹既偶像全都是喬妹合作/傳緋聞既男星,而佢既理想形係彬彬 事實上佢一出道就拍彬彬套百萬富翁的初戀,發達啦佢!!! 佢講既理想型真係幾似我既理想同我幾似喎,諗落彬彬同佢都幾襯!! 佢又夠高,年紀又襯!! 佢地再合作就好!!
1428384227039.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo